استایل تابستانه و سبک کژوال

استایل تابستانه و سبک کژوال

استایل تابستانه و سبک کژوال ،همه ما دوست داریم که بدون درد سر سبک کژوال و استایل منحصربه‌فردی داشته باشیم. اما این کار چگونه امکان‌پذیر است؟ داشتن یک سبک منحصربه‌فرد و بدون تنها یک شانس نیست بلکه یک تفکر خوب را طلب می‌کند.با مُدانا پلاس همراه باشید.

سبک کژوال آشنای قدیمی

استایل تابستانه و سبک کژوالاستایل تابستانه و سبک کژوال
سبک کژوال همیشه مورد توجه بوده است. از زمانی که مدها و مدل‌های کلاسیک و غیر منعطف جایگاه ویژه خود را از دست دادند، مصرف‌کنندگان به سمت مدل‌های کژوال متمایل شدند.یکی از متداول‌ترین دلایل آن این است که با انتخاب سبک کژوال می‌توانیم برای ست کردن لباس‌های خود فقط کمی دقت به خرج دهیم.اگر شما سبک کژوال را برای خود انتخاب کنید از خیلی قید و بندها رها می‌شوید.

شرکت در مهمانی‌ها، رفتن به محل کار و در بسیاری دیگر از موارد، دست شما در انتخاب لباس باز است. effortless style یا لباس‌های بی‌دردسر و منحصربه‌فرد از شاخه‌های سبک کژوال است.

Effortless style چیست؟
به دنیای مد و فشن که پا می‌گذاریم گاهی به شدت دچار سردرگمی می‌شویم. لباس‌های پرزرق و برق، پارچه‌های گران‌قیمت، اکسسوری‌های متفاوت، مدل‌هایی که به صورت روزانه عوض می‌شوند .هر کسی که به مد و فشن علاقه دارد می‌خواهد به روزترین لباس‌ها را بپوشد و استایل خود را طوری نمایش دهد که زیباترین باشد.همه حاضر هستند برای این‌که زیباتر دیده شوند بودجه‌ای را صرف ظاهر و استایل خود کنند. اما به شرطی که مطمئن باشند همانی می‌شوند که در نگاه دیگران هم زیباست.

یکی دیگر از دلایلی که اغلب افراد را به سمت سبک کژوال هدایت می‌کند سردرگمی در دنیای مد است. کژوال علاوه بر این‌که سبکی ساده است و شما با آن احساس راحتی می‌کنید، در عین حال هم از مد نمی‌افتد و مدت‌ها می‌توانید از لباس‌های خود استفاده کنید.استایل برای هر فرد منحصربه‌فرد است. استایل نشان‌دهنده‌ی طرز تفکر شخص و سلیقه است.یک زن یا مرد با استایل خود، به غیر از هماهنگ کردن آن با سلیقه و تناژ پوست، می‌تواند شخصیت خود را هم معرفی کند.

استایل تابستانه و سبک کژوال

استایل تابستانه و سبک کژوال

Effortless style و بازیگران

استایل تابستانه و سبک کژوالاستایل تابستانه و سبک کژوال

در دنیای فشن و سلبریتی‌ها کسانی را می‌بینیم که هزینه زیادی را صرف ظاهر خود می‌کنند ولی در آخر نتیجه خوبی به دست نمی‌آورند.اما برعکس این موضوع هم صدق می‌کند. بعضی از بازیگران هالیوود مانند کیت بلانشت، آدری هپبورن، جنیفر آنیستون، گریس کلی و هلن میرن همیشه استایل منحصربه‌فرد، شیک و متفاوتی داشته‌اند.از زمانی که هلن میرن از کالکشن کژوال ویکتوریا بکم استفاده کرد مدّت زیادی نمی‌گذرد.

سبک لباس‌ها و کالکشن‌های ویکتوریا بکم اغلب بر مبنای مدل‌های منحصربه‌فرد، ساده، راحت و خاص طراحی شده است.بنابراین تعجبی ندارد بازیگرانی که همیشه استایل آن‌ها مورد تأیید بوده است از طرح‌های این برند بهره ببرند.

البته لزومی ندارد که حتماً در میان بازیگران به دنبال استایل خاص باشیم. شما با نگاهی دقیق بین اطرافیان خود هم می‌توانید به نتایج جالبی برسید.در میان اطرافیان و دوستان‌مان کسانی را می‌شناسیم که همیشه متفاوت، خاص و در عین‌حال زیبا و راحت دیده شده‌اند.اگر به سبک لباس پوشیدن آن‌ها دقت کنیم در کمال تعجب متوجه می‌شویم لزوماً لباس‌های گران‌قیمت نمی‌پوشند. سبک خاص پوشش و لباس‌های آن‌ها یک روند جالب، راحت و زیبا را تعریف می‌کند.

راه‌کارهایی برای رسیدن به یک سبک منحصر به فرد

استایل تابستانه و سبک کژوالاستایل تابستانه و سبک کژوال

شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما این‌که در عمل چه اتفاقی بیافتد مهم است. برای رسیدن به سبک منحصربه‌فرد، متفاوت و راحتی که مدنظر شما و کمد است دستورالعمل‌های خوبی وجود دارد. برای رسیدن به یک نتیجه‌ی خوب effortless style را نوعی از سبک کژوال پیشرفته بدانید.

خودتان باشید

بله، برای رسیدن به یک سبک منحصربه‌فرد و ایده‌آل لازم نیست از دیگران تقلید کنید؛ دقیقاً همان لباسی را که دوست دارید بخرید.لباس‌ها را بر مبنای فصل و یا این‌که فقط ترند شده انتخاب نکنید. البته حتماً با توجه به آب و هوا خرید کنید ولی لزوماً هر لباسی که در فصل جدید دیده می‌شود مناسب شما نیست.

گاهی کم‌ترین‌ها بیشتر به چشم می‌آیند

شما می‌توانید لباس خود را با انواع اکسسوری‌ها ست کنید. همه‌ی اکسسوری‌هایی که تابه‌حال خریده‌اید زیباست، چه آن‌هایی که سنگ آبی روی آن به کار رفته است و چه آن‌هایی که تراش زیبایی دارند.می‌توانید گوشواره‌ها، گردنبند، دستبند و هر آن‌چه را که دوست دارید به لباس خود اضافه کنید، اما بهتر است دست نگه دارید.ما به شما پیشنهاد می‌کنیم همه را در یک مهمانی استفاده نکنید. می‌توانید به مرور و در زمان‌های مختلف از همه‌ی آن‌چه دارید بهره ببرید.به توصیه کوکو شنل قبل از خارج شدن از منزل یکی از تکه‌های لباس خود را کم کنید.

اندام خود را متناسب نشان دهید

استایل تابستانه و سبک کژوال

شما لباسی را دیده‌اید و پسنده‌اید ولی بهتر است قبل از خرید کمی فکر کنید. واقعاً یک دامن کوتاه زیباست، اما آیا به مدل پاهای شما برازنده است؟بهتر است قبل از پوشیدن یک لباس اول اندام خود را بررسی کنید. انتخابی داشته باشید که در آن منحصربه‌فرد دیده شوید.

استایل تابستانه و سبک کژوال
موقعیت مهمانی را در کنار آب و هوای فصل در نظر داشته باشید

استایل تابستانه و سبک کژوال

قبل از رفتن به یک مهمانی، موقعیت و نوع مهمانی را بسنجید. مطمئناً شما برای یک مهمانی رسمی شلوار جین، و برای یک عروسی تی‌شرت نمی‌پوشید.مورد بعدی هماهنگی لباس با آب و هواست. وقتی به مقتضای هوا لباس بپوشید همیشه راحت خواهید بود.لباس‌های گرم را برای هوای سرد و پارچه‌های نخی و نازک را برای هوای گرم بپوشید. زیبایی را فدای راحتی خود نکنید.

قانون سه رنگ

استایل تابستانه و سبک کژوالاستایل تابستانه و سبک کژوال
در ست‌کردن لباس قانونی هست که به آن قانون سه رنگ می‌گویند. یعنی شما وقتی می‌خواهید لباس انتخاب کنید تنها از سه رنگ استفاده کنید.با رعایت این قانون بسیار منحصربه‌فرد و شیک به چشم می‌آیید. شاید دوست داشته باشید که با رنگ‌ها بازی کنید، دراین‌صورت بهتر است از طیف‌های مختلف یک رنگ بهره ببرید.

امضای خودتان را داشته باشید
وقتی استایل شما دیگران تحت تأثیر قرار می‌دهد که هرگز به صورت اتفاقی خرید نکنید.اگر کمد شما انباشته از لباس‌هایی که به صورت اتفاقی و تصادفی خریده‌اید است، نمی‌توانید استایل منحصربه‌فرد خود را داشته باشید.کمد لباس شما باید با دقت انتخاب شود و هماهنگ با شخصیت شما باشد. ترندها خیلی خوب هستند اما باید در خدمت شما باشند.این شما هستید که باید از بین آن‌ها همان چیزی که مطابق با شخصیت و اندام شماست انتخاب کنید.

کژوال بودن لذت‌بخش است

استایل تابستانه و سبک کژوالاستایل تابستانه و سبک کژوال
حالا شما به عنوان یک مصرف کننده که درگیر مدهای دست و پاگیر بود به سمت سبک کژوال گام برداشته‌اید.نه نترسید نمی‌خواهیم کلاً روش لباس پوشیدن شما را عوض کنیم. ما تنها می‌خواهیم به شما کمک کنیم سبک منحصربه‌فرد و مخصوص خودتان داشته باشید.اگر شما لباسی خیره کننده به تن کنید بعد از یک یا دو بار پوشیدن به راحتی انگشت‌نما می‌شوید. درحالی که لباس ساده را کمتر کسی به یاد می‌آورد و شما بارها و بارها می‌توانید از آن استفاده کنید.

خرید خوبی داشته باشید
امیدوارم با این توضیحات برای خرید به صرفه قانع شده باشید. پس حالا وقت خرید است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *