راهنمای استایل تابستانی جذاب :فصل تابستان فصل گرما و آفتاب سوزان است از این رو بسیاری از افراد تمایل زیادی برای رفتن به بیرون از خانه، خرید کردن و یا حتی سفر کردن ندارند و ترجیح می دهند در منزل زیر باد خنک کلر سپری کنند. اما می توان با داشتن پوششی مناسب و خنک و فوق العاده از فصل تابستان لذت بسیار زیادی برد ما در این مقاله شما برای داشتن یک استایل تابستانی شیک و مناسب راهنمایی می کنیم. تا روزهای بسیار گرم تابستان را به روزهای زیبا و پر از جذابیت تبدیل کنید.

پوشیدن لباس های با رنگ روشن

توصیه می شود در فصل تابستان لباس های رنگ روشن بپوشید. پوشیدن لباس های رنگ روشن باعث جذب نور خورشید نمی شوند و آن را به اطراف انعکاس می دهند پس در نتیجه باعث می شوند گرمای کمتری را حس کنید.استفاده از رنگ سفید و رنگ های خانواده پاستلی انتخاب مناسبی برای فصل تابستان است.بهتر است در انخاب رنگ شال و روسری خود نیز به سراغ رنگ های روشن بروید.

راهنمای استایل تابستانی جذاب

راهنمای استایل تابستانی جذاب برای خانم ها

پوشیدن لباس های با طرح گل گلی

شما می توانید یرای نشان دادن ظرافت خاص زنانه و داشتن یک استایل شیک دخترونه در فصل تابستان از لباس های با طرح گل گلی استفاده کنید. پوشیدن پیراهن های بلند گل دار با جنس خنک انتخاب خوبی برای فصل تابستان می باشد. اگر شما فردی با اندام درشت هستید توصیه می شود از لباس های با طرح گل ریز استفاده کنید و اگر لاغر اندام هستید،لباس های با طرح گل درشت استفاده کنید.

راهنمای استایل تابستانی جذاب

پوشیدن لباس های با جنس خنک

انتخاب لباس هایی با جنس مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است.پوشیدن لباس های با جنس پنبه، نخ پنبه و نخی در تابستان باعث می شود گرمای کمتری را احساس کنید همچنین مانع از تعرق زیاد می شود و آن را جذب می کند. به طور کلی شما با پوشیدن لباس های نخی و خنک مانع ابتلا به حساس های پوستی بر اثر تعرق بدن می شوید و به سلامت پوست خود کمک می کنید.پوشیدن مانتوهای جلو باز نخی یا شومیز های چهارخانه خنک یکی از گزینه های مناسب برای استایل تابستانی می باشند.

راهنمای استایل تابستانی جذاب

راهنمای استایل تابستانی جذاب

پوشیدن شلوارهای گشاد و خنک

پوشیدن شلوارهای جین و جذب برای فصل تابستان مناسب نیست بهتر است اگر تمایل به پوشیدن شلوار جین دارید از رنگ های روشن و کمی گشاد استفاده کنید تا گرما کمتر اذیتتان کند. توصیه می شود از شلوارهای گشاد و جنس خنک و لطیف استفاده کنید تا روزهای گرم تابستان را با لذت سپری کنید.

راهنمای استایل تابستانی جذاب

 

پوشیدن کفش های مناسب

فصل تابستان فصل کتانی های شیک و راحت نیست. اگر می خواهید در فصل تابستان پاهایتان نفس بکشند و احساس راحتی داشته باشید بهتر است از صندل های شیک و در عین حال راحت زنانه، کفش های کالج و کفش های پارچه ای راحت استفاده کنید. توصیه می شود در انتخاب کفش نیز رنگ های روشن را در نظر بگیرید

راهنمای استایل تابستانی جذاب

راهنمای استایل تابستانی جذاب

استفاده کردن از عینک آفتابی

استفاده از عینک آفتابی علاوه بر این که ظاهر شیک و جذاب ایجاد می کند باعث حفظ سلامت چشم ها در مقابل اشعه های خورشید می شود. برای داشتن یک استایل زیبا بهتر است عینکی را انتخاب کنید که متناسب با فرم صورت شما باشد. امروزه عینک هایی با شیشه های رنگی نسبت به شیشه مشکی از محبوبیت بسیاری برخورد است.

راهنمای استایل تابستانی جذاب

راهنمای استایل تابستانی جذاب

استفاده کردن از کلاه

استفاده از کلاه به خاطر ایجاد سایه در ناحیه چشم و صورت باعث می شود گرمای کمتری را احساس کنید.

انتخاب کلاه های رنگی و بزرگ گزینه های خوبی برای داشتن استایل شیک در فصل تابستان است.

راهنمای استایل تابستانی جذاب
استفاده کردن از کیف های رنگ روشن و طرح دار

توصیه می شود در فصل تابستان به دلیل اینکه بارندگی به حداقل می رسد از کیف های پارچه ای،سنتی و حصیری استفاده کنید ترکیب این ها با صندل های شیک زنانه استایلی زیبا به وجود می آورد. هم چنین استفاده از کیف های طرح دار در کنار شال و روسری ساده جلوه خاصی ایجاد می کند.

راهنمای استایل تابستانی جذاب

بستن موهای سر

فصل تابستان فصل باز گذاشتن موها و رها کردن آن ها نیست زیرا باعث می شود گرما را بیشتر احساس کرده و درنتیجه باعث تعرق شما می شود.بهتر است در فصل تابستان موهای خود را به حالت دم اسبی و یا به طور کامل جمع کنید تا مو آویزان نباشد.

راهنمای استایل تابستانی جذاب

داشتن آرایش ملایم

پیشنهاد می شود در تابستان از داشتن آرایش های غلیظ دوری کنید و حتما قبل از استفاده از کرم پودر از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. رنگ های روشن و لایت انتخاب مناسبی برای فصل تابستان می باشد.

راهنمای استایل تابستانی جذاب

استفاده کردن از عطرهای با بوی خنک

بهتر است در تابستان از عطرهایی استفاده کنید که با استشمام آن ها احساس خنکی به خود و دیگران القا کنند. همچنین توصیه می شود در مصرف عطر زیاده روی نکنید زیرا تاثیر منفی در استایل شما می گذارد و اطرافیان را آزار می دهد.

راهنمای استایل تابستانی جذاب

هر روز استحمام کردن

در فصل تابستان به علت گرمای زیاد میزان تعرق بدن بالا می رود و ممکن است بدن بوی نامطبوع بگیرد به همین منظور بهتر است هر روز استحمام کردن را فراموش نکنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *