روش های داشتن استایل جدید

روش های داشتن یک استایل جدید

 

روش های داشتن استایل جدید ، به عنوان یک انسان، کاملا طبیعی است که به دنبال تغییرات روحی و فیزیکی باشید. هرچه بزرگتر می شوید، تجربیات دشوارتری را پشت سر می گذارید و سبک زندگی شما دگرگون می شود؛ بنابراین کاملا طبیعی است که به دنبال ظاهری باشید که با شخصیت جدید شما سازگار باشد. یا شاید تنها از ظاهر قدیمی خود خسته شده اید و بخواهید با شروع سال نو، یک استایل جدید و نو هم داشته باشید. در هر دو صورت می توانید سفر تغییرات ظاهری خود را شروع کنید.

روش های داشتن استایل جدید

۱٫ کمد لباس تان را تغیردهید

روش های داشتن استایل جدیدروش های داشتن استایل جدید
لباس های قدیمی را دور بریزید؛ چراکه این کار امکان رهایی از لباس هایی را که دیگر برازنده شما نیست فراهم می کند. کمد خود را مرتب کرده و لباس های نامناسب را از لباس های مناسب جدا کنید. تا جایی که ممکن است لباس های قدیمی را حفظ کنید. داشتن استایل جدید به این معنا نیست که همه چیز را دور بریزید. می توانید هر لباسی را که با استایل جدید شما همخوانی دارد نگه دارید.

۲٫ بودجه ی خود را بررسی کنید

روش های داشتن استایل جدیدروش های داشتن استایل جدید
تعویض تمام لباس های موجود در کمد می تواند هزینه ی زیادی در بر داشته باشد. اما لزومی ندارد خودتان را اذیت کنید. می توانید به این کار مانند تعویض یکی از وسایل منزل نگاه کنید. سعی نکنید تمام لباس های جدید را همزمان خریداری کنید. اینکار نه تنها هزینه ی زیادی در بر دارد، بلکه استرس زیادی نیز به همراه خواهد داشت.واقع بین باشید و متناسب با بودجه ی خود لباس انتخاب کنید. البته این کار به معنای آن نیست که تعداد زیادی لباس ارزان قیمت بخرید. همیشه بهتر است تعداد کمی لباس با کیفیت داشته باشید تا این که تعداد زیادی لباس بی کیفیت بخرید. اگر نمی توانید در حال حاضر لباس های گران قیمت بخرید برای آن، پول پس انداز کنید.

به جای این که یک باره تمام سرمایه ی خود را خرج کنید، با خریدهای کوچک، هزینه را در طول زمان تقسیم کنید.

برای خرید لباس های جدید صرفه جویی کنید. صرفه جویی همیشه راه بسیار مناسبی برای خرید وسایل جدید بدون تحمل فشار مالی است. صرفه جویی همیشه راه آسانی نیست، اما یادگیری انتخاب مغازه های مناسب و لباس مناسب تاثیر بسیار زیادی بر خرید شما خواهد گذاشت.لباس گرانقیمت به معنای لباس بهتر نخواهد بود. قیمت لباس ارزش چندانی نخواهد داشت، بلکه نحوه ی مناسب ترکیب لباس ها با یکدیگر ارزش اصلی ظاهر شما را بیان می کند.

لباس های قدیمی محبوب خود را با لباس های جدید ترکیب کنید. این کار نه تنها ظاهر شما را زیبا می کند، بلکه از بودجه ی شما نیز بیهوده کم نمی کند.
روش های داشتن استایل جدید

۳٫ کمد خود را بسازید

روش های داشتن استایل جدیدروش های داشتن استایل جدید
با توجه به لباس هایی که از قبل دارید، خرید های جدید را انجام دهید. قبل از خرید، لباس هایی را که به آن نیاز دارید در نظر بگیرید. سپس در طول خرید آن ها را در ذهن داشته باشید.سبک زندگی خود را در نظر داشته باشید. عواملی مانند کار، مدرسه، زندگی اجتماعی و … همگی بر نوع انتخاب شما تاثیرگذار خواهد بود.کمد لباس شما نه تنها مد روز، بلکه باید با استایل باشد. مد به معنای دنبال کردن ترندهای بازار است، اما استایل نحوه ی ارائه ی شما به جهان بیرون است. دنیای مد دستخوش تغییرات زیادی می شود، در حالی که استایل شما تا ابد باقی می ماند. بنابراین از خرید لباس های مد روز صرف نظر کرده و لباسی را انتخاب کنید که شخصیت شما را نشان می دهد.

۴٫ از رنگ های خنثی و سازگار استفاده کنید

روش های داشتن استایل جدیدروش های داشتن استایل جدید
رنگ های خنثی به شما اجازه می دهند تا به راحتی آن ها را با یکدیگر ترکیب کنید. بعد از این که لباس های پایه را خریداری کردید، می توانید بعدا کمی رنگ به آن اضافه کنید.در استایل خود از رنگ های خنثی بیشتر استفاده کنید؛ رنگ های مشکی، قهوه ای، سفید، کرم، خاکستری و سرمه ای از این دست رنگ های خنثی هستند.این رنگ ها گزینه ی مناسبی برای رنگ پایه ی لباس به حساب می آید.

۵٫ از اکسسوری مناسب استفاده کنید

روش های داشتن استایل جدیدروش های داشتن استایل جدید
هنگامی که موضوع به کمد لباس جدید مربوط است، لباس و اکسسوری به یک اندازه اهمیت دارد. اکسسوری ترکیب لباس ها با یکدیگر را آسان تر می کند. همچنین می توانید تناسب یک لباس برای موقعیت های گوناگون استفاده کنید. اکسسوری می تواند به شما کمک می کند تا استایل منحصر به فرد خود را بسازید.هر اکسسوری باید ارزش خاصی به لباس شما بدهد. اگر می توانید بدون این که در ظاهر شما تغییری ایجاد شود آن را از لباس خود حذف کنید، بنابراین گزینه ی مناسبی را انتخاب نکرده اید. علاوه بر این باید از اکسسوری های همه کاره استفاده کنید.

آقایان باید به یاد داشته باشند که اکسسوری برای آن ها به اندازه ی زنان با اهمیت است. همچنین تمام قطعه های انتخاب شده باید هدفی داشته باشند و ظاهر شما را ارتقاء دهند.همیشه مقدار کمتر از هرچیزی بیشترین تاثیر را دارد. شاید بخواهید از تمام اکسسوری هایی که دارید همزمان استفاده کنید، اما یک اکسسوری ساده تاثیر بیشتری خواهد داشت. اجازه دهید هر قطعه به تنهایی فرصت درخشیدن پیدا کند.

روش های داشتن استایل جدید

۶٫ یک الگو داشته باشید

روش های داشتن استایل جدیدروش های داشتن استایل جدید
یک الگو برای الهام گرفتن به هیچ کس صدمه ای نخواهد زد. البته تقلید، کار چندان جالبی نیست، اما می توانید با ایده گرفتن از الگوی خود، استایل منحصر به فرد خود را بسازید.

روش های داشتن استایل جدید

۱٫ تغییر مدل مو

روش های داشتن استایل جدیدروش های داشتن استایل جدید
برای داشتن یک استایل جدید مطمئنا باید در موهایتان نیز تغییراتی ایجاد کنید. در مورد آن چه که می خواهید مدل موی شما درباره شخصیت تان نشان دهد خوب فکر کنید. مدل مو نماد شخصیت و هویت شما است. معمولا تغییر مدل مو اولین قدم برای شروع تغییرات در زندگی است. اجازه دهید که رنگ، اندازه و مدل موی شما در مورد شخصیت و استایل جدید شما سخن بگوید.

۲٫ مطابق با فرم صورت، مدل مو را انتخاب کنید

روش های داشتن استایل جدیدروش های داشتن استایل جدید
مدل مو در مورد شکل و هندسه است. بنابراین هنگام انتخاب مدل مو همیشه فرم صورت خود را در نظر داشته باشید. مدل مو باید زیبایی های چهره ی شما را برجسته کرده و قسمت های ناخوشایند را بپوشاند.

معمولا فرم صورت در یکی از این تقسیم بندی ها قرار می گیرد؛ بیضی، گرد، مربع، مستطیل، قلبی، مثلثی و الماسی. فرم صورت خود را تشخیص داده و سپس مدل مناسب را انتخاب کنید. می توانید به راحتی با در نظر گرفتن ویژگی های صورت فرم کلی آن را تشخیص دهید.

۳٫ با آرایشگر خود با صراحت صحبت کنید
دانش شما و تجربه ی آن ها بهترین مدل مو را برای شما به همراه خواهد داشت. یک آرایشگر ماهر می تواند شما را به سمت بهترین گزینه راهنمایی کند.می توانید سوالاتی مانند «آیا چتری برای من مناسب است؟» یا «چطور می توانم موهایم را کوتاه یا رنگ کنم؟» بپرسید.

علاوه بر این، می توانید در مورد مدل موهای خود پس از رشد کردن سوال بپرسید و بعد تصمیم نهایی را بگیرید. با کمک آرایشگرتان از نحوه ی نگهداری و درست کردن مو آشنا شوید. از خودتان بپرسید هر روز چقدر زمان برای درست کردن موهای خود وقت صرف می کنید. برخی از مدل ها به زمان و مراقبت بیشتری نیاز دارند.

روش های داشتن استایل جدید

۴٫ همیشه بافت مو را در نظر بگیرید

روش های داشتن استایل جدیدروش های داشتن استایل جدید
شناخت بافت مو به شما در انتخاب مدل موی مناسب و شیوه نگهداری از آن کمک خواهد کرد. شناخت بافت مو به طور طبیعی به شما کمک می کند تا سبک مناسب بافت را در نظر بگیرید.بافت مو می تواند لَخت، فر یا مواج باشد. هر مدل بافت مو که شخصیت شما را بهتر توصیف کند، بهترین مدل مو را به همراه خواهد داشت.بافت موی خود را صادقانه بپذیرید. این کار بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد.

۵٫ به دنبال نمونه باشید

روش های داشتن استایل جدیدروش های داشتن استایل جدید
به محض اینکه ایده ی مورد نظر خود را پیدا کردید، نمونه های آن را ببینید. این کار به شما امکان می دهد تا تصویر خود را بعد از تغییر تصور کنید. در طول این فرآیند از مدل های دیگر نیز الهام بگیرید.

۶٫ این کار را انجام دهید
بعد از تحقیق و تصمیم گیری کار بیشتری برای انجام دادن باقی نمی ماند. تا این جا راه زیادی آمده اید و اکنون زمان آن رسیده که از مدل موی خود لذت ببرید. به یاد داشته باشید که کوتاهی مو مانند تاتو کردن نیست، همیشه می توانید نظر خود را تغییر دهید و مدل جدیدی را امتحان کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *