ویژگی های کفش مناسب پاییز✅🍁

ویژگی های کفش مناسب پاییز✅🍁

 

ویژگی های کفش مناسب پاییز✅🍁 ،همیشه بارها شنیده اید که پا قلب دوم انسان ها است و شما باید دقت کنید که همیشه چه نوع کفشی را در چه فصلی انتخاب می کنید. حتما بارها این جمله را شنیده اید که می گویید هوا که سرد است اگر گردن و پاهای خود را خوب بپوشانیم کمتر احساس سرما می کنیم.با مُدانا پلاس همراه باشید.

شما با رسیدن فصل سرد پاییز باید به دنبال پوشیدن کفش مردانه مناسب فصل پاییز باشید که پاهای شما را هم گرم نگه دارد هم در فصل بارانی پاییز از خیس شدن پاهای شما محافظت کند.

اما شاید بسیار سردرگم باشند که چه کفشی برای فصل پاییز مناسب است ؟ و بسیاری از آقایان نمی دانند که چه کفش های اسپرت راحتی را برای فصل پاییز انتخاب کنند که هم راحت باشند هم احساس سرما نکنند و هم پاهای آن ها در روزهای بارانی خیس نشود ؟

ویژگی های کفش مناسب پاییز✅🍁

ویژگی های کفش مناسب پاییز✅🍁

چه کفشی راانتخاب کنیم؟
اما یک نکته مهم در دنیای مد این است که در سال‌های اخیر کفش‌های اسپرت و کتانی‌ها به محبوب‌ترین کفش‌ها بین آقایان تبدیل شده‌ است و بیشتر آقایان به دنبال خریدن این کفش ها هستند و هماهنگی بدون دردسر این کفش‌ها با لباس‌های رسمی و غیر رسمی باعث شده است که آقایان علاوه بر کفش‌ رسمی، چند جفت کفش اسپرت نیز برای خود تهیه کنند و در بسیاری از مواقع حتی می بینید آقایان بیشتر از کفش رسمی در کمد کفش های خود کفش اسپرت دارند زیرا آن ها هم راحت ترند هم با همه چیز راحت تر ست می شوند . اگر شما جز آقایانی باشید که کفش مناسب برای استایل پاییزی خود انتخاب کنید علاوه بر تضمین راحتی پاهایتان، می‌توانید پوششی متفاوت و جذاب‌تر داشته باشید. زیرا همان گونه که بارها در مقالات خود گفته ایم اولین چیزی که هنگام ورود شما در استایل شما دیده می شود کفش شما است. پاییز و زمستان پیش روی ماست و پیدا کردن کفش‌هایی که هم شیک باشد و هم کاربردی کار دشواری است.

ویژگی های کفش مناسب پاییز✅🍁

کتانی پیاده روی :
کتانی های پیاده روی در پاییز جز آن دسته از کفش های دم دستی محسوب می شوند که شما باید در خریدن آن در فصل پاییز دقت کنید. از آن جایی که هوای پاییز زیبا اکثر مواقع بارانی است شما باید به دنبال کفشی باشید که آب به داخل آن نفوذ نکند و رویه ضد آب داشته باشد تا هنگامی که رویه کفش خیس می شود پای شما یا جوراب شما خیس نشود . بسیاری از برندها همچون ریباک این مدل کفش‌ها را تولید می‌کنند.

علاوه بر رویه ی کفش های پیاده روی در فصل چاییز شما باید حتما به جنس کفی کفش های پاییزی بسیاز دقت کنید، کفی کفش‌های ورزشی مناسب برای آب و هوای بارانی هم باید مقاوم باشد، عاج عمیق و اصطکاک خوبی داشته باشد تا شما در هنگام سریع راه رفتن و یا دویدن حین ورزش کردن سر نخورید.

ویژگی های کفش مناسب پاییز✅🍁

کفش پیاده روی شیک پوش

ویژگی های کفش مناسب پاییز✅🍁
کتانی ساق دار :
یکی دیگر از کتانی هایی که در استایل اسپرت پاییز خود باید داشته باشید کتانی های ساق دار هستند که جز مناسب ترین کتانی های اسپرت پاییزی هستند.

شاید برای بسیاری از آقایان سوال پیش بیاید که چرا می گوییم کتانی های ساق دار مناسب ترین هستند ؟

زیرا این کتانی های اسپرت ساق‌دار، مچ پای شما را محکم نگه‌ می دارد و از پاهای شما خوب محافظت می‌کند و نمی گذارد پای شما پیچ بخورد زیرا مچ پای شما را حفظ می کند. و باز هم شما باید به کفی این کتانی های اسپرت نیز توجه کنید، زیره این کفش‌ها باید انعطاف پذیر باشند و رویه آن عموماً پارچه‌های ضد آب یا چرمی باشند تا در فصل بارانی پاییز آب از آن ها عبور نکند و از پا در برابر خیس شدن حفاظت کنند.این نوع کفش ورزشی برای ساخت استایلی شیک، بسیار مناسب است.

پیشنهاد می‌کنیم افرادی که دچار درد در ناحیه مچ پا هستند و یا زیاد دچار پیچ‌خوردگی در این ناحیه می‌گردند، از این نوع کفش به جای کفش کتانی ساده استفاده کنند. کفش‌های کتانی ساق‌بلند در سادگی و رنگ فوق العاده هستند. شما می توانید همه رنگ های این کفش های اسپرت ساق دار را پا کنید اما می توانم به جرات بگویم رنگ مشکی این کفش ها در صدر جدول آن ها هستند و بعد از رنگ مشکی به سراغ رنگ های دیگر این کفش ها بروید .

ویژگی های کفش مناسب پاییز✅🍁

کتانی بدون بند :
کتانی های بدون بند جز راحت ترین کتانی ها هستند و به دلیل این راحتی در پوشش جز محبوب ترین کفش های آقایان هستند و معمولا در تمام فصول از آن ها استفاده می شود. اما چطور این کتانی ها را برای پاییز انتخاب کنیم که مناسب این فصل بارانی باشد ؟

اگر رنگ بندها و دوخت دور کفش و زبانه آن بعد از مدتی تغییر رنگ داد، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کتانی شما برای استفاده در آب و هوای بارانی و برفی مناسب نیست.

اما اگر به دنبال کتانی های راحتی مانند آن ها برای فصل پاییز می گردید باید بگویم شما می از اسنیکرهای بدون بند و مشکی رنگ استفاده کنید که این ها مناسب فصل پاییز برای آقایان محسوب می شوند. این کفش‌ها معمولا از چرم بسیار انعطاف‎پذیر ساخته می‌شوند، تمیز کردن آسان این کفش‌ها، راحتی و ضد آب بودن از قابلیت‎های این کتانی‎های راحت است.

ویژگی های کفش مناسب پاییز✅🍁

کتانی چسب دار شیک پوش
بوت های مردانه :
یکی دیگر از کفش های مردانه که تا اسم سرما ، برف و باران می شود در ذهن تمام آقایان نقش می بندد بوت ها هستند. بسیاری از آقایان جوان خوشتیپ دقیقا فصل پاییز و زمستان را به خاطر همین کفش ها و استایل های آن دوست دارند.

در فصل زمستان، استفاده از یک کفش گرم و ضد آب مناسب بسیار ضروری است. برای انتخاب چنین کفشی که در مقابل آب و سرما مقاوم و با دوام باشد توصیه می‌کنیم از یک چکمه راحت استفاده کنید. بوت ها جز آن دسته از کفش های مردانه ای به حساب می آیند که همیشه در فصل سرما مناسب هستند.

ویژگی های کفش مناسب پاییز✅🍁

نتیجه گیری :
شما برای خرید یک کفش پاییز باید به جنس آن که حتما ضد آب باشد و زیره آن که حتما مناسب هوای بارانی باشد دقت کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *