چگونه تیپ اسپرت دخترانه بزنیم؟

چگونه تیپ اسپرت دخترانه بزنیم؟

چگونه تیپ اسپرت دخترانه بزنیم؟ زیبا بودن و خوش استایل به نظر رسیدن اصلا کار دشواری نیست ، به این شرط که اصول و ترفندهای خوش پوش بودن را بدانید و سبک خود را پیدا کنید. یکی از سبک های پوشاک مورد علاقه دختران جوان ، تیپ اسپرت است که روحیه سرزنده و شاد یک نوجوان را تداعی می کند. در این مقاله به رازهای یک تیپ اسپرت برای دختران جوان اشاره می کنیم.با modanaplus.com  همراه باشید.

اصول تیپ اسپرت دخترانه:

از لباس های با رنگ شاد غافل نشوید
جزء جدا نشدنی یک تیپ اسپرت جذاب ، رنگ های شاد هست. از امتحان کردن رنگ هایی که تا حالا امتحان نکردید، نترسید و این دفعه رنگ های شاد را به کمدتان اضافه کنید. یکی از نمودهای جذاب تیپ اسپرت دخترانه شلوار جین آبی روشن و بلوز ساده و یا چهارخانه قرمز رنگ است که بسیاری از هنرمندان هالیوودی نیز با این ترکیب دیده شده اند. این روزها رنگ های پاستلی نیز جای ویژه ای در بین جوانان پیدا کرده اند که استفاده از آن ها هم میتواند ایده خوبی باشد. رنگ های پاستلی مد روز مثل گلبهی ، آبی نوزادی و صورتی کم رنگ را در خریدهایتان فراموش نکنید.

چگونه تیپ اسپرت دخترانه بزنیم؟

لباس های براق و مجلل نپوشید
پارچه های ساتن و براق ، شما را از سبک اسپرت دور می کند . حتی المقدور از پارچه های با طرح ساده و رنگ های شاد در لباس هایتان استفاده کنید تا روحیه جوانانه در تیپ شما مشخص باشد . لباس هر چه پر زرق و برق تر باشد، سن شما بیشتر نشان داده می شود که قطعا هدف یک تیپ اسپرت این نیست! البته اگر این مدل لباس ها را در کمدتان دارید لازم نیست آن ها دور بیندازید و یا آتششان بزنید ، بلکه میتوانید در مهمانی ها و جشن های رسمی که دعوت می شوید آن ها را بپوشید . اما این سبک لباس های هیچ جایی در یکاستایل اسپرت دخترانه ندارند.

چگونه تیپ اسپرت دخترانه بزنیم؟

 

زیورآلات را کم و به موقع استفاده کنید
میدانیم که زیورآلات و زنان ترکیب قوی و جدا نشدنی هستند ، اما اگر به تیپ های اسپرت علاقه مند هستید، حدالامکان این استفاده را به حداقل برسانید. و به خاطر داشته باشید که هرگز لباس اسپرت را با جواهرات طلا و نقره ست نکنید. البته می توانید از دستبندها و گردنبندهایی که از جنس پارچه و چوب هستند استفاده کنید ، اما زیاده روی نکنید. میزان زیورآلات را در حداقل نگاه دارید ظاهر هر چه ساده تر و معصوم تری داشته باشید.

چگونه تیپ اسپرت دخترانه بزنیم؟

از کفش های پاشنه بلند دوری کنید .
منظور ما این نیست که کمد کفش هایتان خالی از هرگونه کفش پاشنه بلند باشد ، اما وقتی که قصد دارید تیپ اسپرت بزنید گزینه اولتان کفش های کتانی یا اسنیکر باشد ، البته کفش هایی با پاشته تخت مثل صندل ها و کالج ها هم میتوانند به عنوان گزینه دوم در نظر گرفته شوند. اگر قد کوتاهی دارید که مجبورید از کفش های پاشته بلند استفاده کنید ، میتوانید کتانی های لژ دار بپوشید که امروزه نیز جایگاه خوبی در بین جوانان پیدا کرده اند و همچنین مضرات کفش های پاشنه بلند را نیز ندارند.

چگونه تیپ اسپرت دخترانه بزنیم؟

آرایش ملایم و ساده داشته باشید.
همراه با تیپ اسپرت نحوه آرایش نیز اهمیت دارد، نمی توان لباس و زیورآلات و کفش را به شیوه اسپرت ست کرد اما آرایش صورت مطابق با یک مهمانی مجلل باشد. برای این که آرایش صورت تان به استایل اسپرت بیاید باید ظاهری طبیعی داشته باشید . به این منظور از کرم پودرهای نزدیک به رنگ صورت خود استفاده کنید و از پنکک ها و اسپری های برنزه کننده دوری کنید. برای آرایش چشم میتوانید از یک ریمل حجم دهده طبیعی و یک خط چشم نازک استفاده کنید. به هیچ عنوان از سایه چشم های براق و مژه مصنوعی استفاده نکنید. همچنین برای رنگ دادن به لب هایتان از یک براق کننده ساده و یا رژ لب کمرنگ مثل هلویی و صورتی کمرنگ انتخاب کنید.

چگونه تیپ اسپرت دخترانه بزنیم؟

 

مدل مو ساده و بدون تافت
انتخاب یک مدل موی مناسب میتواند جلوه تیپ اسپرت شما را بهتر و زیبا تر نشان دهد. اگر موهای کوتاهی دارید آن را به سادگی بیارایید و از بکار بردن گیره های بزرگ و عجیب خودداری کنید. اگر هم موهای بلندی دارید آن ها را میتوانید با استفاده از سشوار حالت داده و باز بگذارید و یا اینکه آن را از پشت سر به صورت دم اسبی ببندید. هر چه ظاهرتان طبیعی تر باشد به تیپ اسپرت ایده آل نزدیک تر خواهید شد. از اسپری های حجم دهنده و براق کننده مو به هیچ عنوان استفاده نکنید و اجازه بدهید که موهایتان حالت طبیعی خود را حفظ کند.

چگونه تیپ اسپرت دخترانه بزنیم؟

کوله پشتی فراموش نشود.
در مرحله آخر از ست کردن تیپ اسپرت به انتخاب کیف می رسیم، که نقش مهمی را نیز ایفا می کند. شما می توانید از کیف های مدرسه و دانشگاه نیز برای تیپ اسپرت استفاده کنید. انواع کوله پشتی ها و کیف های کج یک طرفه بزرگ را میتوانید به کار ببرید. سعی داشته باشید رنگ کیف و کفش شما مثل هم یا در یک طیف باشد و رنگ های روشن را در اولویت بگذارید. فراموش نکنید که بدترین گزینه ها برای تیپ اسپرت ، استفاده از کیف های مجلسی و براق است.

چگونه تیپ اسپرت دخترانه بزنیم؟

گزینه مناسب روزهای بارانی
برای فصل های سرد و مخصوصا هوای بارانی و برفی ، برای اسپرت تر شدن تیپ خود از نیم بوت غافل نشوید. یک نیم بوت زنانه مثل طرح‌های برند تیمبرلند (Timberland) می‌تواند برای شما مناسب باشد. نیم بوت برخلاف بوت های بلند ظاهر کژوال و غیر رسمی به استایل شما می دهد.

چگونه تیپ اسپرت دخترانه بزنیم؟

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *