۱۰ نکته فوق العاده برای شیک پوش بودن

 

۱۰ نکته فوق العاده برای شیک پوش بودن

 

 

۱۰ نکته فوق العاده برای شیک پوش بودن : فصل جدید با ترند و استایل های جذابی از راه می رسد و احتمالا شیک پوش بودن، از مواردی است که می خواهید حتما به آن برسید. در بسیاری از موارد انتخاب شلوار، پیراهن، بوت، پالتو، اکسسوری و… همه و همه درست است؛ اما اشتباهاتی را انجام می دهیم که حتی خودمان نیز متوجه آن ها نیستیم.با مُدانا پلاس همراه باشید.

 

۱۰ نکته فوق العاده برای شیک پوش بودن

 

 

برای شیک پوش بودن لازم است که همین اشتباهات کوچک را هم در خودتان شناسایی کرده و سعی کنید که آن ها را انجام ندهید. در این مطلب از مُدانا پلاس ما ۱۰ نکته فوق العاده برای شیک پوش بودن را برایتان آورده ایم تا با رعایت آن ها، بیش از پیش بدرخشید. با این بخش از استایل  با ما همراه باشید.

 

 

۱۰ نکته فوق العاده برای شیک پوش بودن

 

۱- هیچگاه لباسی را فقط برای یک موقعیت تهیه نکنید.

متاسفانه همه ی ما این کار را انجام می دهیم. یک عروسی، شب نشینی خانوادگی، جشن تولد دوست و… همه از موقعیت هایی هستند که دلمان می خواهد برای شیک پوش بودن در آن موقعیت لباسی خاص و جدید تهیه کنیم. اما باید این نکته را مدنظر داشته باشید که ما معمولا این لباس ها را در مهمانی های دیگر هم استفاده خواهیم کرد که ممکن است مناسب آن موقعیت نباشد.

 

 

پس توصیه ی مُدانا پلاس به شما این است که به جای خرید لباس های خاص برای موقعیت های محدود، چیزی بخرید که همه کاره تر باشد تا بعدا به راحتی بتوانید دوباره آن را بپوشید. مثلا اگر به جای خرید کیف ترند فصل، کیفی شیک و کلاسیک بخرید، بعدا هم اگر بخواهید از آن استفاده کنید به راحتی با بسیاری از استایل ها هماهنگ شده و شیک پوش بودن شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

 

هیچگاه لباسی را فقط برای یک موقعیت تهیه نکنید

 

 

۲- چیزی را که اندازه تان نیست نخرید.

معمولا همه ی ما لباس هایی را می خریم به امید روزی که سایز کم کرده و بتوانیم آن ها را بپوشیم! اما سایز ما تغییری نکرده و لباس همچنان برای ما تنگ یا گشاد است و این یکی از مهمترین مواردی است که بر شیک پوش بودن شما اثر منفی می گذارد. همچنین گاها لباس های قدیمی مان را در کمد نگه می داریم تا بلکه روزی بتوانیم از آن ها استفاده کنیم! این کار هم غلط است.

برای شیک پوش بودن، لازم است که با خودتان روراست و صادق باشید. اگر می بینید که لباس اندازه تان نیست آن را به افراد نیازمند بدهید و همیشه هنگام خرید، به سایز فعلی خود توجه کنید.

 

 

۱۰ نکته فوق العاده برای شیک پوش بودن

 

 

۳- چیزی را که مناسبتان نیست دور بیندازید تا شیک پوش باشید.

مشابه مورد قبلی که برایتان توضیح دادیم، اگر می خواهید شیک پوش و جذاب باشید، نباید لباس هایی را در کمدتان نگه دارید که حس می کنید برای شما مناسب نیستند. مثلا شاید چند ماه پیش پیراهنی گران خریده باشید، اما وقتی به خانه آمدید متوجه شدید که برای شما مناسب نیست. نگه داشتن چنین پیراهنی می تواند در آینده به شیک پوش بودن استایل شما لطمه وارد کند.

اگر لباسی به شما احساس خوب نمی دهد، مطمئن باشید که جایی هم در کمدتان نباید داشته باشد!

 

 

۴- هنگام خرید فقط به قیمت توجه نکنید.

حتما شما هم تجربه کرده اید که گاها لباس ها یا اکسسوری هایی را فقط به این دلیل می خریم، که تخفیف خورده و ارزان هستند! بدون اینکه دقت کنیم چقدر بر شیک پوش بودن ما اثر دارند و در نهایت هم از خرید خود بسیار راضی هستیم. اما همیشه هنگام خرید هر چیزی به این نکته توجه داشته باشید که آیا این لباس یا اکسسوری برای استایل شما مناسب است؟ و به شیک پوش بودن شما کمکی می کند؟ البته که قیمت مهم است، اما اگر از چیزی که خریده اید نتوانید خوب استفاده کنید، قطعا پولتان را هدر داده اید.

وقتی چیزی جدید می خرید، قبلی ها را دور بیاندازید

 

۱۰ نکته فوق العاده برای شیک پوش بودن

 

 

نکات شیک پوشی

 

۵- وقتی چیزی جدید می خرید، قبلی ها را کنار بگذارید.

یک راه عالی برای شیک پوش بودن، پاکسازی کمدتان از لباس های نامناسب و کهنه است و اینکه وقتی چیزی جدید می خرید، قبلی ها را کنار بگذارید تا دیگر آن ها را در آینده نپوشید. مثلا اگر کفش پاشنه بلند جدیدی می خرید، قبلی را که کهنه و تکراری شده است کنار بگذارید.

 

۶- به دنبال پیداکردن برندهای جدید باشید.

یکی دیگر از مواردی که بر شیک پوش بودن شما تاثیر منفی می گذارد، استفاده از برندها و لوازم تکراری است. البته داشتن چهارچوب و سلیقه شخصی در انتخاب استایل، خوب است؛ اما اینکه مدام یک شکل باشید، شما را خسته کننده نشان می دهد. همیشه برای شیک پوش بودن، برندها و مدل های جذاب زیادی وجود دارد که شما از آن ها بی خبر هستید، پس حتما زمانی را برای پیدا کردن برندهای جدید صرف کرده و از دوستانتان نیز کمک بگیرید.

 

 

۱۰ نکته فوق العاده برای شیک پوش بودن

 

 

۷- برای شیک پوش بودن، تصمیمات سخت بگیرید.

هیچکس از دورانداختن لباس ها و لوازم خود خوشش نمی آید! مخصوصا اینکه با آن پیراهن، کفش، مانتو و … خاطره ای شیرین هم همراه باشد. اما باید بدانید که اگر می خواهید شیک پوش و جذاب به نظر برسید، لازم نیست تمام این وسایل را نگهداری کنید، خصوصا اگر سال هاست از آن ها استفاده ای نکرده اید.

 

 

۱۰ نکته فوق العاده برای شیک پوش بودن

 

 

بسیاری از ما خانم ها کمدی پر از لباس داریم اما هنگام آماده شدن برای مراسم حس می کنیم هیچ کدام مناسب موقعیت نبوده و به اندازه کافی شیک پوش نیستیم. دلیل این مسئله همین است که لباس های بدون استفاده و قدیمی را در کمد نگه می داریم که هیچ گاه هم استفاده نخواهند شد.

پس برای ایجاد تغییرات، تصمیم گرفته و آن را عملی کنید!

 

 

۱۰ نکته فوق العاده برای شیک پوش بودن

 

۸- استایل همیشگی داشته باشید.

یکی از تصورات اشتباه در مورد شیک پوش بودن، این است که شما نباید چیزی مشابه آنچه در حال حاضر دارید، بخرید. البته هیچکس دوست ندارد که یک کمد پر از شلوار جین آبی کاربنی راستا داشته باشد! اما از اینکه استایل و لباس هایی در محدوده ی مورد علاقه تان داشته باشید، نترسید.

 

همه ی خانم های شیک پوش در سرتاسر دنیا ،مثل کیت میدلتون، استایل های مشابه مخصوص خود را دارند. آن ها می دانند که چه پوششی برای آن ها از هر نظر مناسب است و دائما آن را بهبود می دهند.

 

 

۹- فراموش نکنید که چه لباس هایی را در کمدتان دارید.

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که لباسی را پس از سال ها در گوشه هایی از کمدتان پیدا می کنید که تصور هم نمی کردید! برای شیک پوش بودن، باید از همه ی اجزای کمدتان با خبر باشید تا از آن ها در موقعیت های مختلف استفاده کنید.

 

 

فراموش نکنید که چه لباس هایی را در کمدتان دارید

 

 

۱۰- برای شیک پوش به نظر رسیدن، با اعتماد به نفس باشید.

تا به حال حس کرده اید که بعضی از مدل ها چیزی شبیه به گونی هم بپوشند، باز شیک پوش و خیره کننده به نظر می رسند؟! می دانید که داشتن اعتماد به نفس کافی چقدر در زیبا به نظر رسیدن استایل شما موثر است؟ اگر شما حتی استایلی معمولی داشته باشید، اما حستان نسبت به آن خوب باشد، مردم نیز شما را در آن جذاب خواهند دید و این معجزه ی اعتماد به نفس است.

 

برای شیک پوش به نظر رسیدن، با اعتماد به نفس باشید.

 

 

 

و صحبت آخر…

 

شیک پوش بودن این نیست که هزینه زیادی بپردازید یا تمام مغازه ها را برای مدل دلخواهتان بگردید. برای اینکه واقعا شیک پوش باشید، کافیست استایل جذابی داشته باشید که حس خوبی را به شما منتقل کند.

هنگام خرید این نکته را در نظر بگیرید که لباس در هر موقعیتی باید برای شما مناسب و اندازه باشد.

کمدتان را خیلی شلوغ نکنید و هر چه سریع تر چیزهای قدیمی که دیگر استفاده نمی کنید را دور بیاندازید.

برای اینکه از نظر دیگران واقعا شیک پوش باشید، مراقب لباس هایتان بوده و به خوبی از آن ها نگهداری کنید.

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *