از ترند‌های ۲۰۲۰ دنیای مد چه می‌دانید؟

از ترند‌های ۲۰۲۰ دنیای مد چه می‌دانید؟

از ترند‌های ۲۰۲۰ دنیای مد چه می‌دانید؟ مجله سارابارا ـ دنیای جواهرات و اکسسوری‌هایی مانند کیف و عینک در مد و فشن گسترده هست. این که این اکسسوری‌ها با توجه به ترند‌های ۲۰۲۰ چگونه طراحی و تولید شده‌اند، می‌تواند سوال بی پاسخ شما عزیزان و علاقمندان دنیای مد و فشن باشد.

 

از ترند‌های ۲۰۲۰ دنیای مد چه می‌دانید؟

گوشواره‌های سکه‌ای
برند DOLCE & GABBANA همیشه با ایده‌های جدید و بی‌نظیری که دارد، نظر همگان را به فشن شو‌های خود جلب می‌کند. چه با استفاده از پترن‌های گل گلی و رنگارنگ یا با استفاده از اکسسوری‌ها و جواهرات طلایی رنگ و لوکس؛ فرقی ندارد! در هر صورت این برند راه خود را بلد است. یکی از جواهراتی که در این فشن شو بُلد شده بود، گوشواره‌های ماکسیمال سکه‌ای بود که با نگین‌های مشکی و سکه تزئین شده بود و ترکیب رنگ طلایی و مشکی زیبایی داشت.

از ترند‌های ۲۰۲۰ دنیای مد چه می‌دانید؟

عینکی با فریم بُلد و قرمز رنگ
برند MISSONI در طراحی اکسسوری، امسال بسیار موفق بوده. چرا که اکسسوری‌های این برند هوشمندانه و ترند طراحی شده‌اند. یکی از اکسسوری‌های جالب توجه برند MISSONI، عینکی با فریم بُلد قرمز رنگ است که می‌توان گفت با توجه ترند‌های مد و فشن ۲۰۲۰، هم ترندی و هم مناسب برای استایل‌های ماکسیمال و رنگارنگ است. ترند‌های ۲۰۲۰ تنوع زیادی دارند و هر برندی در واقع با توجه به سبک و سیاق خودش و در آمیختن ترند‌ها، طراحی و تولید می‌کند. اگر صورت شما فرم بیضی دارد، این عینک قطعا برای شما مناسب خواهد بود. البته که خرید عینک معمولا کار بسیار دشواریست!

از ترند‌های ۲۰۲۰ دنیای مد چه می‌دانید؟

گردنبندی ظریف و زیبا
در ترند‌های ۲۰۲۰ آن هم در دنیای مد و فشن، شاهد تنوع زیادی در طراحی‌ها و سبک و سیاق برند‌های مختلف هستیم. برند BOTTEGA با اکسسوری‌های ظریف و شیکی که ارائه داد، همه را شگفت زده کرد. این نوع گردنبند‌ تقریبا با هر استایلی هماهنگ است و بهترین حالتی که این گردنبند را می‌توان ست کرد، با استایل‌های مینیمال، شیک و کلاسیک است.

از ترند‌های ۲۰۲۰ دنیای مد چه می‌دانید؟

باندانای پر نقش و پترن
در ترند‌های ۲۰۲۰ شاهد استفاده از باندانا‌ها و روسری‌های کوتاه به عنوان دستمال گردن هستیم. در واقع یکی از المان‌های به کار برده شده در ترند‌های مد و فشن ۲۰۲۰ استفاده از پترن است. برند ETRO این موضوع را در نظر گرفته است که باندانا‌هایی با ترکیب پترن‌ رنگ‌های سرد طراحی کرده و مدل‌ها به نوعی با سبک و سیاق وسترن لباس پوشیده بودند، به همین دلیل این اکسسوری با استایل آن‌ها همخوانی و هماهنگی زیادی داشت.

از ترند‌های ۲۰۲۰ دنیای مد چه می‌دانید؟
کلاه خز مشکی ترندی
برند ورساچه و قدم گذاشتن آن در ترند‌های ۲۰۲۰، به گونه‌ای بود که در طراحی اکسسوری خیلی هوشمندانه پیش رفت. جواهرات طلایی رنگ و پر نگین، عینک‌هایی با فریم بسیار بزرگ و سفید رنگ و البته کلاه‌های خز شیک و زیبا که در شوی پاییز-زمستان ۲۰۲۰ خوش درخشید. یک کلاه خز مشکی رنگ شیک آن هم با لیبل ورساچه، دیگر چه می‌خواهید؟

از ترند‌های ۲۰۲۰ دنیای مد چه می‌دانید؟

چوکر چرم صورتی
موسکینو مثل همیشه در صحنه‌ی فشن شو خوش درخشید و جرمی اسکات بار دیگر از طراحی برای ترند‌های ۲۰۲۰ سربلند بیرون آمد. در ترند‌های ۲۰۲۰ دنیای مد و فشن آن هم در فشن شوی هیجان انگیز و پر رنگ و درامای برند موسکینو شاهد خیلی المان‌های جدید بودیم. اگر بخواهیم اکسسوری‌های موسکینو را توصیف کنیم، می‌توانیم با یک کلمه تمام منظور را برسانیم: مروارید. این جا آن‌جا و مروارید همه جا! این برند در گردنبند‌ها، دست‌بند‌ها، گوشواره‌ها و حتی کمربند‌های خود از مروارید‌های زیبایی استفاده کرد.

البته فقط مروارید نیست که نظر ما را جلب کرده است. مدل معروف این برند کایا گربر با چوکر صورتی چرمی زیبایی در فشن شو حاضر شد که جلب توجه‌ زیادی برای مخاطبان داشت. همچنین با اندکی درنگ می‌توان پی برد که ترند‌های قدیمی و جدید همیشه با هم تلفیق می‌شوند و ترندی جدیدتر می‌سازند. به همین خاطر چوکر که یک ترند قدیمی بود با المان‌های بروز‌تری ترکیب شد.

از ترند‌های ۲۰۲۰ دنیای مد چه می‌دانید؟
کیف‌های کوچک دستبندی
به جرعت می‌توان گفت که یکی از جذاب ترین ترند‌های ۲۰۲۰، کیف‌های دستبندی کوچک برند پرادا هستند. این کیف‌ها با جزئیات و ظرافت زیادی طراحی و دوخته شده اند. تصور کنید که دستمال و رژلب خود را در کیف دستبندی خود بگذارید و آماده رفتن به مهمانی‌ها یا کافه با دوستانتان شوید. جالب و هیجان انگیز نیست؟ همچنین این کیف در رنگ بسیار بُلد یعنی قرمز موجود هست که به عنوان المان و اکسسوری خاص در استایل افراد، بدرخشد.

از ترند‌های ۲۰۲۰ دنیای مد چه می‌دانید؟

کمربند طنابی
از ترند‌های ۲۰۲۰ که المان‌ها و اکسسوری‌های جالب و هیجان‌انگیزی تولید و طراحی شده است می‌توان به کمربند بسیار مینیمال و کلاسیک طنابی برند Max mara اشاره کرد. این کمربند را می‌توان روی پیراهن‌های اور سایز با رنگ‌های روشن بست و در واقع اندام و شکل کلی بدن را به بهترین نحو نشان داد. اگر سبک و سیاق استایلتان مینیمال یا شاید فرانسوی است، پیشنهاد می‌شود از این نوع کمربند در استایل خود استفاده کنید.

از ترند‌های ۲۰۲۰ دنیای مد چه می‌دانید؟

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *