۳۰ مدل مانتو جلوباز زنانه

۳۰ مدل مانتو جلوباز زنانه

۳۰ مدل مانتو جلوباز زنانه  ،مدل های جدید رویه لباس زنانه 2019

۳۰ مدل مانتو جلوباز زنانه ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸

1 مدل های جدید مانتو جلوباز و رویه لباس زنانه 2019
1.1 رویه مدل شنل دار 2019 (جنس ترک)
1.2 رویه لباس مدل دو دامن
1.3 رویه مدل قایقی
1.4 رویه های لباس مهمانی عصر
1.5 رویه های اسپورت برای استایل خیابانی
1.6 مدل رویه های 2019
1.7 رویه اسپرت 2019
1.8 رویه های مدل بلند 2019
1.9 مانتو های جلو باز تابستانه
1.10 رویه مجلسی 2019
2 کدوم مدل مانتو جلوباز و رویه زنانه رو پسنیدیدن ؟
امروزه لباس های زنانه از مدل های مختلفی تشکیل می شوند که دسته بندی های اصلی آنها به مجلسی، اسپرت و… می باشد. در این نوشته قصد داریم شما را با انواع مدل رویه لباس زنانه در سال 2019 آشنا کنیم.

رویه های لباس مجلسی

امروزه در کنار لباس های زنانه مدل های مجلسی زیاد شده اند که در شکل و ظاهر های مختلفی روز به روز دوخته می شوند، یکی از زیبایی های خاص این لباس ها، رنگ بندی های زیبا و ترکیب آنها با هم و تشکیل یک ست جذاب می باشد.

شاید تنها داشتن یک مدل خاص نتواند یک زیبایی را به یک لباس مجلسی بدهد اما لباس هایی که از رنگ های قرمز و یا .. تشکیل می شوند می توانند یک توجه خاص برای شما ایجاد کنند.

۳۰ مدل مانتو جلوباز زنانه

رویه مدل شنل دار 2019 (جنس ترک)
یکی از زیبا ترین مدل هایی که می توانیم به آن اشاره داشته باشیم لباس های زنانه با شنل های بلند و زیبا می باشد که می تواند در مراسم های رسمی مورد استفاده قرار بگیرد. جنس خوب این پارچه به شکلی می باشد که شنل شما در صورت کشیده شدن مداوم بر روی زمین و نقطه های تیز پارچه نمی شود. شاید یکی از مشکلات اصلی در شنل های موجود ریش ریش شدن پارچه در هنگام کشیده شدن می باشد که مدل های ترک شنل فاقد این اتفاق می باشند و شما می توانید با کیفیت ترین لباس را بر تن خود کنید.

۳۰ مدل مانتو جلوباز زنانه

رویه مدل شنل دار (جنس ترک)

این دسته از لباس ها معمولا بصورت ست می باشند ولی شما می توانید شنل های مختلفی را در شکل های مختلف با سلیقه خود استفاده کرده باشید. قابل ذکر است که شنل ها در خود مدل های زیادی دارند که می توانیم آنها را به شنل های پوشیده و شنل های درازا تقسیم بندی کنیم، البته دسته بندی های زیادی از شنل موجود می باشد که تنها در این قسمت به دو مدل آن اشاره شده است.

۳۰ مدل مانتو جلوباز زنانه 

رویه لباس مدل دو دامن
یکی از طرح های جالبی که امروزه مورد استقبال قرار گرفته است طرح دو دامنی می باشد که زیبایی خاصی در کنار ترکیب رنگ و پارچه ایجاد شده است. نوع پارچه مورد استفاده در این مدل از لباس ها می تواند بر اساس سلیقه فرد شکل بگیرد. همانطور که از نام آن پیداست از دو دامن زیرین و رویی تشکیل شده است که وظیفه دامن زیری جذب نشان دادن بدن می باشد. این مدل لباس بیشتر برای افرادی که از کمر باریکی برخوردار می باشند توصیه می شود. اما در قسمت دوم یعنی دامن بیرونی پوف های شکل گرفته است و دور تا دور کمر شما را این دامن با پوف های خود گرفته است، اما در قسمت جلویی این دامن قسمتی باز می باشد که نمایی از دامن زیرین نشان داده می شود.

از ترکیب زیبای این دو دامن می توانیم در مراسم های عروسی استفاده کرده باشیم و زیبایی خود را بیشتر از دیگران کرده باشیم. توجه داشته باشید که جنس پارچه در این مدل لباس می تواند متفاوت و به سلیقه شما دوخته شود.

رویه مدل قایقی
این مدل لباس یکی از برترین مدل های مجلسی می باشد که شما می توانید آن را پوشیده باشید. جنس پارچه در این مدل از لباس می تواند ترک باشد و معمولا از همین نوع پارچه برای دوخت آن استفاده می شود. یکی از تفاوت های این مدل از لباس ها آستین آن می باشد، بر خلاف لباس ها که بر روی شانه ثابت می مانند این لباس بر روی بازو ها ثابت می ماند و به نوعی یک طرح زیبا و جدید به حساب می آید. ترکیب رنگ در این لباس بیشتر بصورت سفید و خاکستری می باشد اما به سیلغه خود می توانید رنگ بندی های آنرا تغییر داده باشید. در یک کلام می توانیم بگوییم که یک لباس یک مدل زیبا و جذاب برای مهمانی می باشد که می تواند بر تن شما باشد.

رویه های لباس مهمانی عصر
لباس های اسپرت همیشه از طرفداران خاص خود بهرمند بوده اند و همیشه از کیفیت بالایی برخوردار بوده اند در این بخش قصد داریم چند نوع از لباس های زنانه اسپرت را برای شما معرفی کنیم تا به جمع شیک پوشان در سطح شهر تبدیل شید. لباس های اسپرت زنانه معمولا از جنس پارچه مختلف دوخته می شوند. اما در بخش اول می خواهیم شما را با لباس های جین آشنا کنیم که به نوعی یکی از محبوب ترین مدل های اسپرت به حساب می آید.

۳۰ مدل مانتو جلوباز زنانه

 

در واقع این مدل از لباس های اسپرت در موارد مهمونی های ساده مورد استفاده قرار می گیرد، تفاوت لباس های اسپرت با مجلسی در سطح پوشش آن می باشد، همانطور که مشخص می باشد لباس های اسپرت نسبت به مجلسی پوشیده تر می باشند و جنس استفاده شده در این دسته از لباس ها ممکن است جین و یا دیگر جنس های پارچه باشد که کم پیش می آید از این دسته جنس پارچه در مدل های مجلسی استفاده شود، اما به طور کلی لباس های اسپرت در رفت و آمد های روز مره می توانند بیشتر مورد استفاده زندگی عادی قرار بگیرند.

 

مدل رویه های 2019
سری جدید لباس های زنانه رویه که خیلی محبوب می باشند و شاید در خیابان بر تن بسیاری از افراد دیده باشید این دسته می باشد که در طرح مانتو طراحی شده است. این دسته از مانتو ها در رنگ بندی های مختلفی موجود می باشند که به سیلقه خود می توانید یک ست زیبا با دیگر لباس های خود ایجاد کنید.

 

رویه های اسپورت برای استایل خیابانی

۳۰ مدل مانتو جلوباز زنانه

این مدل مانتو از برترین های سال 2019 به حساب می آید طرح آن به شکلی می باشد که در قسمت های بالا تنه این مانتو طرح های زیبایی کار شده است، همچنین بیشتر در قسمت های پایین تنه آن چین خوردگی هایی وجود دارد که نمایی زیبا به این مانتو می دهد. یکی از ناب ترین رنگ هایی که می توانیم از این مانتو استفاده کنیم خاکستری با خط های مشکی می باشد.

 

رویه اسپرت 2019
مانتو های جلو باز نیز از دسته بندی های جداگانه برخوردار می باشند که شما می توانید آنها را تهییه کنید، اما در حالت معمول بیشتر این مانتو ها در یک شکل و ظاهر می باشند. این مانتو ها نیز همانند دیگر لباس ها از مدل های اسپرت و مجلسی نیز برخوردار می باشند که در این بخش شما را با دسته ای از مانتو های اسپرت آشنا خواهیم کرد.

مانتوی جلو باز اسپرت

معمولا مدل های اسپرت از ترکیب های رنگ دخترانه بیشتر استفاده می شود، بطور مثال رنگ های سبز روشن، صورتی و … مورد استفاده قرار می گیرند. آستین های این مانتو با دیگر مدل های موجود در بازار متفاوت می باشد. آستین های این مانتو به نوعی فانتزی به حساب می آید و شما می توانید لایه های تو در تو را مشاهده کنید که زیبایی خاصی را به دسته آستین شما می دهد. شما با این پک رنگ بندی راحت می توانید کفش و شلوار خود را با این مانتو ها ست کرده باشید.

 

رویه های مدل بلند 2019
یکی از تفاوت های اساسی در این دسته از مانتو بیشتر در اندازه و یا طول قدی آن می باشد. معمولا این دسته از مانتو ها گشاد تر می باشند و طرحی خاص بر تن شما می دهند. معمولا این دسته از مانتو های جلو باز در رنگ های تیره مثل رنگ جین مورد استفاده عموم قرار می گیرد، ست کردن کفش با این مانتو می تواند زیبایی خوبی را برای شما ایجاد کند.

۳۰ مدل مانتو جلوباز زنانه

۳۰ مدل مانتو جلوباز زنانه 

آستین های این مانتو همانند کمره آن گشاد می باشد و اگر کمی دقت داشته باشید می توانید شباهت این مانتو را با مانتو های خفاشی بیشتر درک کرده باشید. اما بهتر است بدانید که این مانتو می تواند بر تن شما جلوه ای زیبا به نمایش بگذارد.

مانتو جلو باز دخترانه

یکی از مدل های دخترانه می باشد که می تواند بر تن شما طرحی زیبا را ایفا کند، این مدل از مانتو ها معمولا بصورت جذب بر تن شما می باشند و اندام شما را نمایان می کنند. پوشیدن این مدل از لباس ها بیشتر برای افرادی توصیه می شود که کمر باریک تری داشته باشند. توجه داشته باشید که جنس پارچه استفاده شده در این مانتو تا حدودی ضخیم به حساب می آید.

این مانتو به شکلی طراحی شده است که شما حتما باید برای ست کردن آن با لباس هایتان رنگ درستی را انتخاب کرده باشید.در واقع این مدل مانتو چیزی شبیه یک پالتو می باشد، اما در طرحی زیبا برای زنان طراحی شده است که از زیبایی بسیار خاصی برخوردار می باشد.

۳۰ مدل مانتو جلوباز زنانه 

مانتو های جلو باز تابستانه
در فصول گرم سال یکی از انتخاب های خوب برای شما این دسته از مانتو ها می باشد، جنس بکار رفته در این مانتو ها نخ می باشد و به همین دلیل گرمای کمتری را جذب کرده و شما کمتر می تواند احساس گرما زدگی کرده باشید. این مدل از مانتو های جلو باز در رنگ های روشن معمولا موجود می باشند و یکی از علت های آن دفع نور خورشید می باشد.

مانتو های تابستانه را می توانید به دلیل داشتن رنگ های شاد و جذاب با شلوار، کفش، کیف و … ست کرده باشید و تیپی جذاب برای خود درسته کرده باشید. این مدل از مانتو های جلو باز معمولا با مانتو های اسپرت دخترانه شباهت دارند اما تفاوت میان نوع پارچه و طرح مختلف آنها را در دسته بندی های مختلف قرار داده است.

 

رویه مجلسی 2019
سری بعدی از مانتو ها جلو باز که می خواهیم به آنها بپردازیم مدل های مجلسی آن می باشد که می تواند یکی از پر فروش ترین مدل های 2019 به حساب آید. اگر شما در مراسم های مختلف شرکت کرده باشید و یا مراسم ها بصورت رسمی می باشد بسیار زیادی افراد از این دسته از مانتو های مجلسی استفاده می کنند. این دسته از مانتو ها جلو باز بر خلاف دیگر لباس های موجود می باشد و از شکل ظاهری رسمی تر برخوردار می باشند.

۳۰ مدل مانتو جلوباز زنانه

۳۰ مدل مانتو جلوباز زنانه 

مانتو های مجلسی عموما در مدل های مختلف موجود می باشند که شما می توانید آنها را تهیه نمایید. این دسته از مانتو ها زیبایی خاصی دارند و شما می توانید در نهایت سادگی مدل های آن زیبایی خاصی را در آن مشاهده کنید. این مدل از مانتو ها معمولا شیک به حساب می آیند و در محیط های کاری و … نیز می توان از آنها استفاده داشته باشید ولی در کل یکی از کاربرد های اصلی این مانتو های جلو باز محیط های مهمانی می باشد.

۳۰ مدل مانتو جلوباز زنانه

کدام نوع مانتو جلوباز (رویه) در رادیومدا معرفی شده‌اند؟
رویه شنل دار، رویه مجلسی،‌ رویه مدل دو دامن، رویه مدل قایقی،‌ رویه مهمانی، رویه استایل اسپرت و… در این نوشته جمع‌آوری شده است.

رویه‌های بلند 2019 چه ویژگی‌هایی دارند؟
تفاوت اساسی این مانتو بیشتر در اندازه و یا طول قدی آن است. معمولا این دسته از مانتوها گشادتر هستند و در رنگ های تیره مثل جین مورد استفاده قرار می گیرند.

مانتوهای جلوباز تابستانه چگونه‌اند؟
جنس مانتو ها معمولا نخ است و به همین دلیل گرمای کمتری را جذب می‌کند. این مدل از مانتو های جلو باز در رنگ های روشن دوخته می‌شوند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *