استایل شیک به چه معناست؟!

استایل شیک به چه معناست؟!

استایل شیک به چه معناست؟! شیک برگرفته از واژه ی فرانسوی به معنای توانایی ها و ظرافت است. که در طول چند دهه ی گذشته کاربرد آن تعریفی از زنی باهوش وخوش استایل بوده است.با مُدانا پلاس همراه باشید.

هردختری باید دارای دو ویژگی باشد: 1.درجه یک  2.خارق العاده

کوکو شنل

استایل شیک به چه معناست؟!

استایل شیک به چه معناست؟!استایل شیک به چه معناست؟!

شیک پوشی در دنیای مد به معنای این است که: بدون اینکه برده و اسیر دنیای مد و فشن شوید, همیشه با استایل و خوش پوش حاضر شوید.

شیک

استایل شیک به چه معناست؟!

استایل شیک به چه معناست؟!

شیک در معنای اصلی توصیف کننده ی شخصی خوش پوش است که به مد و فشن اهمیت میدهد. اما نه لزوما بدین معنا که خود را مجبور به استفاده و بر تن کردن آخرین و جدیدترین گرایشات و ظواهر القائی دنیای مد و فشن کند.

این بدین معناست که چیزی را میپوشید که به شما می آید و به خوبی میدانید که چگونه با لباس هایی که دارید، ظاهری مناسب بسازید (بدون اینکه سخت تلاش کنید یا قربانی مد به نظر برسید). البته گرایشات جدید در دنیای مد و فشن را دنبال میکنید اما با دیدی انتقادی و ریز بینانه.درواقع مثل شمّی بی انتها از شناخت استایل ها و ظواهر مناسب است. که این دقیقا هدف کلی مطالب این وبسایت میباشد.در عین حال ما شما را تشویق به ریسک پذیری در جهت پی بردن و کشف استایل و ظاهر حقیقیتان و به روز نگه داشتن کمد لباستان میکنیم که این روند بی اندازه جالب و سرگرم کننده است.استایل شیک به چه معناست؟!

شیک پوشی در دنیای مد برای ما به معنای :

داشتن کمد لباسی بی نقص، همیشگی و سطح بالا
تکه های اصلی و ابتدائی مثل شلوار مشکی ساده، گردنبندی ظریف از مروارید و یک بلوز سفید شالوده و پایه و اساس برای داشتن ظاهری شیک در دنیای مد و فشن است. نحوه ی ترکیب کردن رنگ ها برای لباس هایتان، توجه به فرم بدن و انتخاب های شخصی شما به بی نقص بودن و چیدمان کمد لباس هایتان بستگی دارد.

استایل شیک به چه معناست؟!

زنانگی و ظرافت

استایل شیک به چه معناست؟!استایل شیک به چه معناست؟!

این تماما مربوط به نزدیک شدن و لمس حس زنانگی و ظرافت و بازی با آن میباشد. با لباس های که بر تن میکنید بازی کنید. اگر میخواهید جذاب به نظر برسید رژ لب قرمز بزنید. از دخترانه بودن و رفتار کردن هراسی نداشته باشید. دامن های کوتاه و چین دار بپوشید. با پوشیدن جورابهای شیشه ای یا رنگ روشن یا لِگ های بندی و قیطانی به پاهای خود جلوه ای زیبا ببخشید و آنها را نمآیان سازید. کمربند دور کمرتان را محکم ببندید و آن را باریک کنید.

تفسیر و بیان شخصیت خود

استایل شیک به چه معناست؟!استایل شیک به چه معناست؟!

جرات و جسارت به خرج دهید و جنبه های گوناگون از شخصیت و حال و هوای روحی خود را بیرون کشیده و به نمایش بگذارید. مثل نمآیان کردن هویت و روش زندگی در نوع پوشش و انتخاب لباس هایتان بدون توجه به این که مجله های مد یا شو های فشن چه چیزهایی را مناسب و چه چیزهایی را نامناسب و از مد افتاده می نامند.

حتی اگر سبک ظاهر یا استایلتان بی حد و مرز است، میتوانید جزئیات کوچکی از فشن و مد روز را گلچین کرده و ظاهر منحصر به فرد خودتان را خلق کنید. شما بخوبی میدانید که چطور استایل خود را بسط و انعطاف دهید بدون آنکه در انجام آن زیاده روی کنید. اما مهمتر از همه این است که راه های نمایش و بسط دادن ظاهر خود را پیدا کنید.شیک بودن در دنیای مد و فشن منحصرا در باره ی الگو ها و قوانین نیست.

شیک پوشیدن تنها سیر و گردش به دور قوانین و الگوها (مثل رنگ هایی که به شما می آیند یا طرح هایی که به تن شما خوب مینشینند) نیست. بلکه مربوط به خود شما، به عنوان یک شخص است. اینکه چگونه میخواهید در دنیا حضور یابید و اینکه توقع دارید مردم چگونه شما را مشاهده کنند. احساس شما و اینکه چه کسی هستید. استایل شیک به چه معناست؟!

فشن و مد چیزی نیست که تنها در نوع لباس پوشیدن قابل رویت باشد. فشن حتی در آسمان، خیابان و …. نیز هست. فشن و مد با باورها و عقیده ها دست و پنجه نرم میکند. نحوه ای که زندگی میکنیم و اتفاقاتی که در اطرافمان می افتند.

استایل شیک به چه معناست؟!
تمام تلاش من این است که این باور را منتقل کنم که اگر سعی کنید به طرزی لباس بپوشید که به شما تعلق ندارد و به آن اعتقاد و علاقه ای ندارید، در نهایت نتیجه ی کار ظاهری مصنوعی و عجیب و غیر عادی خواهد بود. حتی اگر آن لباس فوق العاده و زیبا باشد، در تن شما خوب به نظر نخواهد رسید. چون شخصی که آن را بر تن کرده است درخششی در آن لباس ندارد. مثل یک تکه لباس بر تن مانکنی بی جان به نظر خواهد رسید.

شیک پوشی در دنیای مد و فشن: زمانیست که استایل منحصر به فرد شما به تصویر کشیده میشود.هدف از بیان نکته های پایه و اصلی در این وبسایت، دستی یاری رسان برای کشف استایل و ظاهری شیک برای شماست.

بهترین و زیبا ترین رنگ در دنیا، رنگی است که به شخص شما می آید!استایل شیک به چه معناست؟!

این نکات مخصوصا برای خانم های (پیر یا جوان) که میخواهند ظاهری ایده آل داشته باشند اما نمیدانند از کجا باید شروع کنند تهیه شده است.

به جای بررسی و ورق زدن صفحات مجله های مد برای پیدا کردن ست های لباس یا تقلید از آنها از خود و کمد لباستان شروع کنید. به لباس هایی که در حال حاضر در کمدتان دارید نگاه کنید و کار را از همانجا شروع کنید. ست و هماهنگ کردن لباس ها با یک دیگر در مرحله بعدی قرار دارد. ابتدا باید تصویری بهتر از آنچه که هستید و چیزهایی که به شما می آیند داشته باشید.

شیک پوشی در دنیای مد و فشن:

استایل شیک به چه معناست؟!

استایل شیک به چه معناست؟!

از پندهایی که اینجا در رابطه با فشن و دنیای مد میدهم نفع خواهید برد.اگر در دنیای مد و فشن تازه وارد هستید آموختن قواعد و الگوهای ابتدایی و اصلی مکانی مناسب برای شروع است.اگر هم مد گرایی با تجربه هستید با انداختن نگاهی اجمالی به قواعد و الگوهای ابتدایی و اصلی به عنوان مسیری که میروید و میخواهید در آن پیشرفت کنید، میتوانید استایل و ظاهر خود را ارتقا بدهید.
رنگهای مورد علاقتان که به شما می آیند، بهترین راه برای جان و روحی تازه بخشیدن به مو، چشم ها و پوست شماست.

لباس های مناسب با شکل اندام شما بهترین راه برای برجسته کردن و بهتر دیده شدن نقاط زیبا در بدن شما و استتار و پوشش نواقص و نواحی از بدنتان است که دوست ندارید و از آن خجالت میکشید. که این به بالا رفتن اعتماد به نفس شما در جمع نیز کمک میکند.سازماندهی کردن کمد و قفسه ی لباس ها به شما کمک میکند تا پول خود را پس انداز کنید و دید و آگاهی کلی نسبت به چیزهایی که در حال حاضر دارید میدهد. که باعث میشود برای طرح مشابه لباسی که در کمدتان دارید دوباره پول خرج نکنید.استایل شیک به چه معناست؟!

در ابتدا خود را بشناسید و سپس مطابق و بر اساس آن شناخت خود را بیارآیید.با  modanaplus.com همراه باشید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *