بهترین و خنک ترین پارچه ها برای فصل تابستان

 

 

بهترین و خنک ترین پارچه ها برای فصل تابستان : با فرا رسیدن فصل تابستان اگر به دنبال خرید پارچه برای دوخت مانتو و لباس های خنک تابستانه هستید پیشنهاد می کنیم با go2style.ir  همراه باشید.جنس پارچه، رنگ و پترن پارچه های تابستانی با دیگر فصل ها متفاوت است.

برای خرید پارچه های تابستانی سعی کنید از رنگ‌های روشن و شاد انتخاب کنید. رنگ‌های روشن در فصول گرم سال به دلیل جذب نکردن گرما گزینه های مناسب‌تری هستند.

درمورد جنس پارچه‌ای که انتخاب می‌کنید هم باید بگوییم ک که پارچه‌های نخی که درصد پلی استر کمتری دارند و یا پلی‌استر ندارند گزینه‌ی بسیار مناسبی هستند.

مناسب ترین پارچه ها برای فصل تابستان

لینن: پارچه لینن از الیاف درخت کتان تولید می شود و برای مانتو، شومیز و شلوار تابستانی و خنک بسیار مناسب است. به علت سبک و راحت بودن این جنس از پارچه، استفاده از آن در سال های اخیر ترند شده است.

 

پارچه نخی: استفاده از پارچه های نخی برای فصل تابستان اولین گزینه انتخابی مادر و مادر بزرگ های ماست. البته در سال های اخیر هم پارچه های نخی گلدار و طرح های شلوغ برای شومیز و مانتو مورد استقبال قرار گرفته است.

بهترین و خنک ترین پارچه ها برای فصل تابستان

 

شانتون: پارچه شانتون به دلیل دارا بودن تار و پود درشت، منافذ زیادی دارد که باعث خنکی شما می شود. این پارچه برای دوخت مانتو بسیار مناسب است، دیر چروک می شود و به خوبی اتو می شود.

بهترین و خنک ترین پارچه ها برای فصل تابستان

 

پارچه پنبه‌ای : پارچه پنبه ای از الیاف گیاه پنبه به دست می آید و به علت طبیعی بودن اصلا باعث عرق کردن نمی شود. امروزه توجه ویژه ای به پارچه های پنبه ای به خصوص برای لباس کودکان می شود.

بهترین و خنک ترین پارچه ها برای فصل تابستان

 

لی کاغذی: اگر عاشق لباس های جین هستید این پارچه مخصوص شماست. لی کاغذی با ظاهری شبیه جین اما خنک و راحت سال هاست که از مد نرفته و احتمالا هرگز هم فراموش نمی شود. پارچه لی کاغذی برای استایل اسپرت بسیار مناسب است.

بهترین و خنک ترین پارچه ها برای فصل تابستان

 

پارچه کتان: پارچه کتان یکی از بهترین انتخاب ها برای فصل تابستان است که علاوه بر قیمت ارزان آن، سبک و نرم است و به بدن اجازه تنفس می دهد. تنها مشکلی  که این پارچه دارد از آنجایی که عرق بدن را جذب می کند، در صورت تعریق زیاد، لکه هایی بر روی پارچه ایجاد می شود. از این پارچه می توانید در استایل نیمه رسمی و کژوال استفاده کنید.

بهترین و خنک ترین پارچه ها برای فصل تابستان

امیدواریم که در این بخش از برو تو استایل استفاده کرده باشید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *