استایل‌ خاص تابستانی با صندل زنانه

استایل‌ خاص تابستانی با صندل زنانه

استایل‌ خاص تابستانی با صندل زنانه ،اگر شما هم در فکر خرید صندل زنانه هستید، با ما باشید. ببینید صندل را با چه لباس‌هایی باید پوشید و چه مدلی برای شما مناسب‌تر است.گرما با کسی شوخی ندارد و تابستان همین بغل گوش‌مان است. هر خانمی باید دست‌کم یک جفت صندل در کمدش داشته باشد. یک عالمه صندل خوش‌رنگ‌ورو و هیجان‌انگیز منتظر شماست که بخرید و لذتش را ببرید. اما ست کردن صندل با لباس‌های مختلف کار ساده‌ای نیست.با مُدانا پلاس همراه باشید.

انواع صندل را می‌شناسید؟

استایل‌ خاص تابستانی با صندل زنانه
بعضی‌ها همه سال را منتظر روزی می‌مانند که قرار است صندل‌ها را از اعماق کمد بیرون بیاورند یا صندل تازه‌ای بخرند. این پاپوش‌های هیجان‌انگیز پاهاتان را خنک نگه می‌دارند. صندل هم به‌درد کنار ساحل و پیک‌نیک در طبیعت می‌خورد، هم دورهمی‌های خانوادگی. چند نوع صندل پراستفاده و پرطرفدار را مرور کنید.

۱- با صندل انگشتی تابستانی شویدصندل انگشتی

استایل‌ خاص تابستانی با صندل زنانه
شاید خیلی از طراحان مد صندل‌های انگشتی را مایه‌ خوش‌تیپی ندانند، اما خبر خوب این که این صندل راحت دوباره راهش را به دنیای مد پیدا کرده. هیچ بعید نیست تابستان امسال عکس آدم‌های معروف را با صندل انگشتی ببینید. این صندل‌های همه کاره خیلی سبک و راحتند. اما یادتان باشد برای مدت طولانی یا پیاده‌روی در دشت و صحرا به‌حد کافی از پای شما مراقبت نمی‌کنند.

صندل انگشتی یا لاانگشتی ممکن است از جنس پلاستیک یا چرم باشد. صندل انگشتی ورزشی هم کاربرد زیادی دارد و برای موقع شنا خیلی مناسب است. خوبی صندل انگشتی این است که در قیمت، رنگ‌ و مدل‌های متنوعی تولید می‌شود و هر کسی می‌تواند صندل محبوب خودش را پیدا کند.

۲- با صندل لژ‌دار راحت راه برویدخرید صندل لژدار

استایل‌ خاص تابستانی با صندل زنانه
صندل لژ‌دار هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد. بازیگران معروفی مثل جنیفر آنیستن سال‌هاست صندل لژدار به‌پا می‌کنند. این مدل صندل هم با شلوار قشنگ است و هم با مانتو یا دامن ماکسی. صندل لژدار برخلاف کفش پاشنه بلند خیلی راحت است و تعادل شما را بر هم نمی‌زند، چراکه پاشنه‌ آن یک‌تکه است و به‌خوبی از پا حمایت می‌کند.

پس اگر راه رفتن با کفش پاشنه بلند برای‌تان سخت است، این مدل صندل را امتحان کنید. از آن‌جا که پا تکیه‌گاه پهن و راحتی دارد، احساس تعادل و نرمی بیشتری دارید. اگر صندل لژ‌دار به رنگ خنثا مثل کرم، بژ یا سفید بخرید، با لباس‌های زیادی ست می‌شود.

۳- با صندل پاشنه‌دار جذاب به‌نظر برسیدخرید صندل پاشنه دار

استایل‌ خاص تابستانی با صندل زنانه
تفاوت این صندل‌ها با کفش پاشنه‌دار این است که پاشنه خیلی باریکی ندارند. پاشنه پهن‌ باعث می‌شود راحت‌تر راه بروید و دیرتر خسته شوید. مثل لینک پایین که پاشنه راحتی دارد.

اما برگ برنده صندل پاشنه‌دار این است که با بیشتر لباس‌ها ست می‌شود. بلوز و دامن، پیراهن مهمانی، دامن بلندی که زیر مانتو پوشیده‌اید، هر چه انتخاب کنید، احتمالا با صندل‌تان هماهنگ خواهد بود. در چمن و ماسه راحت راه می‌روید. باران بهاری هم از آسمان ببارد، پای‌تان گلی و خیس نمی‌شود.

۴- با صندل تخت شیک شویدصندل تخت

استایل‌ خاص تابستانی با صندل زنانه
متداول‌ترین نوع صندل، مدل تخت است. این دسته از صندل‌ها قیمت مناسبی دارند و در رنگ‌های مختلفی فروخته می‌شوند. به پوشیدن صندل قهوه‌ای با دامن جین فکر کرده‌اید؟

۵- با صندل Tشکل زیبا و خاص باشیدخرید صندل

استایل‌ خاص تابستانی با صندل زنانه
یکی دیگر از انواع صندل، تی‌شکل هستند، یعنی صندل‌هایی که بندهای روی آن به شکل تی انگلیسی روی پا قرار می‌گیرد. صندل Tشکل با دامن ماکسی خیلی جذاب می‌شود. ضمن این‌که با شلوار جذب هم می‌توانید آن را بپوشید.

۶- با صندل گلادیاتور به‌روز شویدخرید صندل

استایل‌ خاص تابستانی با صندل زنانه
از اسمش پیداست که طراحی شبیه به گلادیاتورهای رومی دارد. این صندل‌ها در دهه ۶۰ میلادی مد شده بودند، اما اکنون هم طرفدار خودشان را دارند. صندل گلادیاتور تخت است و بندهای خیلی زیادی دارد که تا روی ساق پا بالا می‌آیند. معمولا چنین مدلی را با شلوار نمی‌پوشند، بلکه دامن کوتاه یا شلوارک نیاز دارد. اما امسال بعضی از مدل‌ها آن را با شلوار پوشیده‌اند. صندل گلادیاتوری که بندهای آن چندان از مچ پا بالا نمی‌روند، همراه دامن میدی مناسب به‌نظر می‌رسند.

 

۷- با صندل جلوباز تابستان را رویایی کنیدصندل زنانه

استایل‌ خاص تابستانی با صندل زنانه
بعضی از مدل‌های صندل از جلو باز هستند و پشت پا هم آزاد است. معمولا بندی پهن روی پا را می‌پوشاند. صندل جلوباز راحت به‌نظر می‌رسد و همراه دامن خیلی شیک و تابستانی می‌شود.

 

 

استایل‌ خاص تابستانی با صندل زنانه

نکته‌های طلایی خرید صندل را می‌دانید؟
خوشگلی صندل دلیل کافی برای خریدنش نیست. قرار نیست پول‌تان را خرج صندلی کنید که باعث پادرد یا خستگی غیرعادی شود. چند نکته طلایی را قبل از خرید صندل زنانه در نظر بگیرید.

۱- سایز مناسب صندل زنانه کدام است؟

استایل‌ خاص تابستانی با صندل زنانه
وقتی صندل را به پا می‌کنید، پاشنه پا نباید از آن بیرون بزند، بلکه باید کاملا درون کفش جا شده باشد. از طرف دیگر، اگر صندل زیادی بزرگ باشد، به مفصل انگشتان فشار وارد می‌کند. در هوای گرم پا کمی عرق خواهد کرد، به همین دلیل نباید پا به کفش بچسبد و کمی فضا نیاز دارد. نتیجه این‌که صندل باید کاملا اندازه پای شما باشد، نه کوچک و تنگ، نه بزرگ و گشاد.

۲- چه مدل صندلی برای سلامت پا مناسب است؟

استایل‌ خاص تابستانی با صندل زنانه
درحالی‌که همه صندل‌ها ظاهر راحتی دارند، نباید گول قیافه خوش‌حال‌شان را بخورید. صندل‌ را به‌شکلی سبک‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌سازند تا پا رها و راحت باشد. اما نتیجه کار همیشه به نقع سلامت پا از آب درنمی‌آید. کفش مناسب باید از قوس کف پا به‌خوبی حمایت کند. راحتی پا در گرو همین نکته است.

صندلی را انتخاب کنید که قوس کف پا در آن راحت باشد. کفشی که با آناتومی پا سازگار باشد، وزن بدن را روی پاشنه پا نمی‌اندازد. صندل زنانه تخت خیلی تخت فشار زیادی به پاشنه پا و کمر وارد می‌کند. کمی لژ یا پاشنه کمک می‌کند فشار از روی پا برداشته شود.

پس اگر صندل لاانگشتی یا تخت می‌خرید، آن را برای مدت طولانی مثل پیک‌نیک یک روزه به‌پا نکنید. پیشنهاد «درجه» این است که موقع خرید صندل دقت کنید کف کفش گودی کف پا را پر کند و بپوشاند. به این ترتیب خیال‌تان راحت است که با کمی پیاده‌روی دچار درد پا و کمر نمی‌شوید.

۳- چطور صندل‌های‌مان را تمیز کنیم؟

کافی‌ست صندل انگشتی خوش‌رنگ‌تان را دو ساعتی به‌پا کنید. رنگ قشنگش گرد و خاک می‌گیرد و حسابی کثیف می‌شود. اما جای نگرانی نیست. صندل‌های پلاستیکی را با ترکیب آب، مایع ظرف‌شویی و جوش‌شیرین تمیز کنید. بگذارید ده دقیقه بماند و بعد با آب گرم بشویید.

برای صندل‌های چرمی سراغ آب و سرکه سفید بروید. پارچه نرمی را در این مخلوط بزنید و صندل را با آن تمیز کنید. بعد می‌توانید با روغن چرم آن را چرب و براق کنید. اگر هر بار بعد از پوشیدن تمیزشان کنید، مثل روز اول نو و خوش‌رنگ می‌مانند.

۴- صندل برای محل کار مناسب است؟

استایل‌ خاص تابستانی با صندل زنانه
جواب این سوال تا حدی به نوع کار و محیط کاری شما برمی‌گردد. اگر محدودیت خاصی ندارید، چرا که نه؟ اما بهتر است سراغ صندل‌های پاشنه‌دار، پشت بسته یا لژدار بروید که مناسب‌ترند و صدا هم نمی‌دهند.

۵- با ترک‌خوردگی پا چه کنیم؟

استایل‌ خاص تابستانی با صندل زنانه
گاهی پوشیدن صندل‌ باعث ترک‌خوردگی کف پا می‌شود. یادتان نرود بعد از رسیدن به خانه پاها را با آب گرم بشویید و با کرم مرطوب کنید.

۶- تکلیف ما با خرید صندل لاانگشتی چیست؟

استایل‌ خاص تابستانی با صندل زنانه
در مدل‌های انگشتی، تنها تکیه‌گاه پا، تکه‌ لاستیکی یا چرمی‌ست که بین انگشت شصت و انگشت‌های دیگر قرار می‌گیرد. برای این‌که صندل از پای‌تان رها نشود، تمام مدت آن را با انگشت‌ها نگه داشته‌اید. این اتفاق به‌مرور پا را خسته می‌کند و باعث درد و ماجراهای دیگر می‌شود. با پوشیدن کوتاه مدت صندل انگشتی اتفاقی رخ نمی‌دهد، ولی آن را برای پیاده‌روی طولانی انتخاب نکنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *