استایل هنری دخترونه چگونه است؟

استایل هنری دخترونه چگونه است؟ طرفداران این استایل اغلب هنرمندان یا علاقه‌مندان به هنر هستند که با توجه به سلایق شخصی‌شان ترکیب‌های هنری متفاوتی در لباس پوشیدن خود خلق می‌کنند.با مُدانا پلاس همراه باشید.

شاید بارها درباره طرز لباس پوشیدن شخصی، اصطلاح تیپ هنری یا استایل هنری را شنیده باشید. از آنجایی که ممکن است عموم مردم درباره تک تک استایل‌ها اطلاعات دقیقی نداشته باشند بسیاری از سبک‌ها را هنری می‌دانند و در مواردی سبک سنتی را با سبک هنری اشتباه می‌گیرند. هنری‌ها به شیوه‌ای متفاوت از جامعه لباس می‌پوشند و شاید همین باعث شده تا هر ترکیب متفاوتی هنری نامیده شود.

طرفداران این استایل اغلب هنرمندانی هستند که با توجه به رشته‌ هنری، سبک کاری و نگاه شخصی‌شان ترکیب‌های هنری متفاوتی در لباس پوشیدن خود خلق می‌کنند، این گروه الگوی هنردوستانی می‌شوند که ممکن است اصلا هنرمند حرفه‌ای نباشند، اما به خاطر علاقه به هنر یا هنرمند خاصی سبک لباس پوشیدن هنری را انتخاب کرده‌اند.علاوه بر این دو گروه، گاهی افرادی که سر و کاری با هنر ندارند و علایق غیرهنری هم دارند به استایل هنری علاقه‌مند می‌شوند و در برخی موقعیت‌ها این سبک لباس پوشیدن را انتخاب می‌کنند که قطعا استایل آن‌ها نسبت به هنری‌ها پختگی لازم را نخواهد داشت.

طراحان مشهوری همچون السا‌اسکیا پارلی والکساندرمک‌کوئین از هنرمندانی هستند که سعی داشته‌اند پیوند مد و هنر را همواره زنده نگه دارند و لباس‌‌ها را به آثار ارزشمند هنری تبدیل کرده‌اند. استایل هنری هم از همین آثار و البته سبک شخصی طراحانشان سرچشمه می‌گیرد، از استایل مجموعه جدید طراح در هفته‌های مد گرفته تا سبک شخصی لباس پوشیدن طراح.

در استایل هنری کلیشه‌های جنسیتی معنایی ندارد، چه درمورد انتخاب رنگ‌ها و چه درمورد لباس و آرایش صورت و مو. مدل مو یکی از بخش‌های مهم استایل هنری است، مثلا ممکن است لباس‌هایی خنثی و ساده بپوشند اما برای مو رنگ‌های فانتزی را انتخاب کنند یا مدل‌های کوتاهی بدون تقارن و بافت‌های عجیب و غریب. دختران موهای بسیار کوتاه و پسران موهای بسیار بلند را ترجیح می‌دهند. گاهی هم کاملا داستان برعکس می‌شود یعنی مدل موها ساده،طبیعی و بی هیچ آرایشی است و تمام جزئیات استایل در لباس‌ پوشیدن نمایان می‌شود.

پس با این 12 روش استایل خود را هنری کنید!

1. دامن ماکسی ساده

استایل هنری دخترونه چگونه است؟

• آن را با تی شرت طرح دار و یک صندل بندی بلند و یک گردنبند خاص ست کنید.

• برای تیپ تابستانی از ترکیب دامن ماکسی بلند و تی شرت یقه هفت ساده و کلاه زنانه استفاده کنید.

• یک بار هم این دامن را با بلوز بلند گشاد ترکیب کنید و استایل خود را با کتانی کانورس (Converse) و یک رژ لب رنگ روشن کامل کنید.

2. نیم بوت زنانه با رنگ طبیعی

استایل هنری دخترونه چگونه است؟

نیم بوت یکی از بخش‌های اصلی استایل‌های متفاوت و خاص زنانه است. آن‌ها را هم با تیپ تابستانی می‌تواند ست کرد و هم با تیپ هنری زمستانی. اینکه بوت شما پاشنه داشته باشد یا نه به انتخاب خودتان بستگی دارد، اما پاشنه‌ی خیلی بلند و باریک برای استایل هنری مناسب نیست.

3. دستمال سر

استایل هنری دخترونه چگونه است؟

اکسسوری‌ها مهمترین بخش یک استایل هنری و خاص هستند. دستمال سرهای ساده و طرحدار یا حتی یک هدنبد و سربند باریک می‌تواند تیپ شما را متفاوت کند.

4. پیراهن ماکسی طرحدار

استایل هنری دخترونه چگونه است؟

طرح‌های هندسی و یا طرح‌های الهام گرفته از طبیعیت مثل گل‌ها و برگ‌ها روی پیراهن ماکسی زنانه، وقتی با صندل و کت جین و زیورآلات شلوغ ترکیب شوند، می‌توانند هیجان‌انگیز باشند.

5. صندل گلادیاتوری

استایل هنری دخترونه چگونه است؟

برای تیپ هنری زنانه‌ای که مناسب تابستان باشد، به یک صندل نیاز دارید و صندل‌های بندی مدل گلادیاتوری، یک انتخاب ایده‌آل است که با هر لباسی می‌تواند ست شود.

6. کلاه لبه دار

استایل هنری دخترونه چگونه است؟

کلاه کپ را کنار بگذارید و به جای آن سراغ کلاه‌های لبه دار بروید. آن را از برندهایی مانند پیسز (Pieces) یا پرفوآ (Parfois) پیدا کنید.

7. تونیک‌هایی با طرح‌های خاص

استایل هنری دخترونه چگونه است؟

تونیک یکی از آن لباس‌های پرطرفدار زنانه برای تیپ هنری است. آن‌ها هم راحت‌اند و هم طرح‌ها و مدل‌های خاصی دارند.

• تونیک را با شلوار جین راسته و صندل و زیورآلات شلوغ ست کنید.

• با لگ زنانه و دستمال گردن و نیم بوت، تونیک خود را بپوشید.

8. یک تیپ هنری پر از طرح

استایل هنری دخترونه چگونه است؟

برای آنکه به کمد لباس‌هایتان کمی رنگ بدهید، هیچ چیزی نمی‌تواند جای لباس‌های زنانه با طرح‌های بزرگ و رنگی را بگیرد.

9. زیورآلات بزرگ و خاص و متفاوت

استایل هنری دخترونه چگونه است؟

وقتی به زیورآلات هنری می‌رسیم، هرچقدر خاص و متفاوت‌تر بهتر! از گوشواره‌های بزرگ تا گردنبندهای بلند و چند لایه و دستنبدهای چوبی غافل نشوید. اگر طرح‌های مدرن دوست دارید سراغ برند مانگو (Mango) بروید و اگر طرح سنتی ایرانی می‌خواهید از طراحی‌های مهران رفیعیان و کندیس استفاده کنید.

10. کیف‌های شیک اما بزرگ

استایل هنری دخترونه چگونه است؟

داشتن یک کیف بزرگ، برای یک استایل متفاوت و هنری، ضروری است. مهم نیست چرم بیشتر دوست دارید یا جیر و یا پارچه‌ای، انتخاب‌ها برای شما زیاد است:

• یک کیف دوشی کج با اندازه‌ی متوسط مناسب برای استایل روزمره

• یک کیف بزرگ چرم با بند کوتاه برای روزهایی که پر از وسیله‌اید

• یک کیف پارچه‌ای با طرح نوشته

11. شلوار جین دم پا

استایل هنری دخترونه چگونه است؟

آن را با یک تی شرت ست کنید و با کفش کتانی بپوشید. یک شلوار جین دم پا با فاق بلند برای تیپ هنری زنانه بهترین انتخاب است.

12. عینک با فریم متفاوت و شیشه رنگی

از عینک های طبی و آفتابی با قاب های متفاوت و شیشه های رنگی استفاده کنید.

استایل هنری دخترونه چگونه است؟

هنری‌ها لحظات را زندگی می‌کنند و با دقت تمام در جزئیات اطراف‌شان هر لحظه به بهتر شدن سلیقه‌ هنری خود کمک می‌کنند و همین باعث می‌شود تا هربار خوشتیپ‌تر از پیش باشند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *