استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه

استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه 

استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه ،با شروع فصل بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس، بسیاری از خانم‌ها و آقایان در پی خرید یک لباس مناسب دانشگاه هستند که در عین سادگی، شیک، جذاب و چشمگیر باشد.با مُدانا پلاس همراه باشید.

بسیاری از دانشجویان تمایل دارند یک استایل متفاوت داشته باشند، از این رو، این روزها موضوع قابل توجه استایل دانشجویی در شبکه‌های اجتماعی و در میان دختران و پسران جوان مطرح است. بسیاری از برندهای معروف دنیا از جمله جین‌وست، جوتی‌جینز، زارا و … توجه ویژه‌ای به لباس دانشجویی دارند، به همین منظور تمرکز خود را روی لباس‌های کژوال یا غیر رسمی قرار می‌دهند تا توجه جوانان و دانشجویان را به این لباس‌های راحت و شیک جذب کنند.
استایل دانشجویی یا به عبارتی استایل کژوال به لباس‌هایی می‌گویند که در عین سادگی، بسیار راحت است. این استایل در میان جوانان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که به راحتی می‌توانید هر مدل تیشرت مردانه، پیراهن، مانتوی زنانه، کفش اسپرت، کوله پشتی، شلوار جین، شلوار کتان و آکسسوری مورد علاقه خود را ترکیب کنید و یک استایل دانشجویی جذاب و گیرا داشته باشید.
در استایل کژوال بجز مانتوی دخترانه و پیراهن مردانه، تفاوت چندانی در مدل لباس دخترانه و پسرانه نیست. برای مثال، در گذشته مدل کفش دخترانه و پسرانه متفاوت بودند، با این حال این روزها کفش اسپرت دخترانه و پسرانه به‌جز در سایز، تفاوتی با یکدیگر ندارند.
در این مقاله به انواع مدل‌ لباس دانشجویی دخترانه و پسرانه می‌پردازیم تا امسال، خوشتیپ‌تر از هر زمان، سال تحصیلی خود را آغاز کنید.

استایل دانشجویی دخترانه

استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه

معمولا دختران جوان به لباس‌های تکراری علاقه ندارند و تمایل دارند در فواصل کوتاهی استایل خود را تغییر دهند. با این حال اگر بودجه محدودی دارید، می‌توانید ترکیب لباس‌هایتان را تغییر دهید و یک جلوه تازه‌ای به لباس‌های خود ببخشید. برای مثال مانتوی مشکی را می‌توانید با یک تیشرت سفید سِت کنید و بار دیگر جلوی مانتو را ببندید و مدل مانتو را تغییر دهید. بنابراین این موضوع به سلیقه و خلاقیت خودتان بستگی دارد. در این صورت تعداد لباس‌های شما اهمیت ندارد و می‌توانید یک مدل مانتو را به چندین روش مختلف به تن کنید.

مانتو دانشجویی دخترانه

استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه

معمولا مدل مانتوی دانشجویی ساده است و برخلاف مانتوی مجلسی، زرق و برق ندارد. این روزها مانتوی بلند محبوب‌تر از مدل مانتوی کوتاه است، با این حال خانم‌های قد بلند به نسبت خانم‌هایی که قد کوتاه یا متوسط دارند، تمایل بیشتری به خرید مانتوی بلند دارند. اگر قد شما متوسط یا کوتاه است و به مدل مانتوی بلند علاقه دارید، می‌توانید مانتوهایی که اندازه‌شان تا زیر زانو است را انتخاب کنید.
مانتوی جذب در مد و فشن این روزها جایگاهی ندارد و اکثر مانتوهای زنانه، در تن آزاد و معمولا جلو باز هستند. در صورتی که می‌خواهید یک مانتو جلو باز در محیط دانشگاه بپوشید، سعی کنید از تونیک بلند اسپرت استفاده کنید تا استایل کژوال جذابی داشته باشید.
همچنین شما می‌توانید تیشرت دخترانه را زیر مانتو به تن کنید و یک استایل کژوال و جذاب داشته باشید. مدل تیشرت نخی دخترانه بسیار متنوع است، با این حال تیشرت سفید در میان دختران و پسران جوان بسیار محبوب است که شما می‌توانید آن را با همراه شلوار جین آبی دخترانه سِت کنید.
با این حال دانشجویان به منظور راحتی خود و قوانین بسیاری از دانشگاه‌ها ترجیح می‌دهند مانتو اسپرت دکمه‌دار به تن کنند. مانتو اسپرت یا کژوال، طرح‌ و رنگ‌های متفاوتی دارد که در این میان مانتو جیب‌دار مرسوم‌تر از دیگر مانتوهای دانشجویی دیگر است.

استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه

کفش اسپرت دانشجویی

استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه

یک استایل دانشجویی بدون کفش اسپرت کامل نمی‌شود. این روزها تفاوت چندانی میان کفش اسپرت دخترانه و پسرانه وجود ندارد و معمولا مدل کفش اسپرت پسرانه و دخترانه یکسان است و تنها تفاوت آن‌ها در سایز و اندازه می‌باشد.
کفش اسپرت دخترانه بسیار راحت و مناسب پیاده‌روی روزانه، دانشگاه و مدرسه است و معمولا این مدل کفش‌ را با استایل کژوال به تن می‌کنند. در این صورت می‌توانید با مانتو اسپرت، یک شلوار جین ساده و یک کفش اسپرت دخترانه سفید یا رنگی، استایل خود را جذاب کنید.
این روزها در مد و فشن دنیا کتانی‌های بزرگ و رنگارنگ که به Ugly shoes یا کتانی زشت معروف است، در میان دختران جوان طرفدار بسیاری دارد. به نظر می‌رسد ابتدا برند فیلا (FILA) کتانی‌های بزرگ و سفید را وارد بازار مد و فشن کرد، سپس کتانی‌های رنگارنگ و نگینی برند گوچی (Gucci)که نامتعارف به نظر می‌رسیدند، جایگاه ویژه‌ای در میان خانم‌های جوان علاقمند به مد و فشن به‌دست آورد.
یکی دیگر از کفش‌های مورد علاقه دانشجویان، کفش اسپرت اسنیکرز است که در ایران به کفش کتانی یا ورزشی معروف است. این مدل کفش اسپرت، تنها مناسب ورزش نیست و شما می‌توانید این کفش را به همراه مانتوی بلند دانشجویی در طرح و رنگ‌های متفاوتی سِت کنید.
اگر می‌خواهید یک استایل اسمارت کژوال دانشجویی داشته باشید، کانورس آل استار سفید و مشکی مناسب‌ترین انتخاب است و شما می‌توانید این مدل کفش را با مانتوی اسپرت دانشجویی مورد علاقه‌تان سِت کنید. در واقع هیچ رنگی وجود ندارد که با سفید و مشکی سِت نشود. اگر به کانورس آل استار سفید علاقه دارید، ترکیب این مدل کفش اسپرت و مانتوی بلند رنگی، انتخاب هوشمندانه‌ای در استایل دانشجویی است.

کیف و کوله پشتی دانشجویی زنانه

استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه

بیشتر دانشجویان ترجیح می‌دهند کوله پشتی غیراستاندارد و پارچه‌ای استفاده کنند. با این حال، این مدل کوله پشتی‌ها پس از مدتی با وزن سنگین کتاب و جزوه پاره می‌شوند و به کمر و گردن شما آسیب می‌رسانند.
کوله پشتی دانشجویی باید به اندازه‌ای باشد که وزن لپ‌تاپ، دفتر و کتاب و جزوه‌ها را تحمل کند، در این صورت توصیه می‌کنیم خرید کوله پشتی دخترانه استاندارد را در برنامه خود قرار دهید تا کمترین آسیب به شانه و کمرتان وارد نشود.

خرید کیف و کوله پشتی از بهترین برند ها

استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه

در گذشته خانم‌ها کیف مجلسی را به همراه لباس‌های فرمال یا رسمی به تن می‌کردند، اما این روزها بسیاری از دختران جوان کیف مجلسی و کیف چرم زنانه را با یک مانتوی کژوال و کفش اسپرت سِت می‌کنند. این مدل کیف زنانه، ساده‌تر از مدل‌های کیف مجلسی دیگر است، به همین دلیل دانشجویان این مدل کیف را به عنوان کیف دانشجویی استفاده می‌کنند.

استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه

اکسسوری زنانه( عینک آفتابی، دستبند، شال و کلاه)

استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه

اکسسوری مناسب استایل دانشجویی دخترانه تنوع بسیاری دارد. یکی از محبوب‌ترین اکسسوری دخترانه، عینک آفتابی است. عینک آفتابی گربه‌ای و گرد ترند فشن امسال زنانه است. علاوه بر مدل فریم، قاب عینک آفتابی تاثیر بسزایی در استایل شما دارد. برای مثال یکی از قاب‌های پرطرفدار سال ۲۰۱۹، طرح پلنگی است که استایل شما را زیبا می‌کند.
از دیگر اکسسوری‌های دانشجویی می‌توان به دستبند دخترانه اشاره کرد. دستبند چرم و سنگ، مناسب استایل دانشجویی و کژوال است که این روزها نه تنها دختران جوان، بلکه آقایان نیز از دسبند چرم و سنگی استقبال خوبی کرده‌اند.
شال گردن یکی از اکسسوری‌های مهم دنیا محسوب می‌شود. خانم‌ها می‌توانند بارانی یا پالتوی زنانه خود را با یک شال گردن پشمی یا کشمیر سِت کنند. اگر می‌خواهید یک انتخاب جسورانه در استایلتان داشته باشید، می‌توانید از یک شال گردن رنگ روشن یا متضاد رنگ غالب استایلتان انتخاب کنید تا چشمگیرتر از همیشه ظاهر شوید.

شلوار دخترانه

استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه
اگرچه شلوار کتان و پارچه‌ای در فصل‌های گرم بهار و تابستان طرفداران خود را دارد، اما شلوار جین هیچ‌گاه محبوبیت خود را از دست نخواهد داد. شما می‌توانید هر مدل مانتو و کفش اسپرت یا راحتی را به همراه شلوار جین دخترانه سِت کنید.
از مدل شلوار جین دخترانه جدید می‌توان به شلوار جین مام استایل‌ اشاره کرد. شلوار جین مام استایل، به شکل عدد هفت یا مثلث است که از ساق تا مچ پا کمی آزاد می‌باشد.
در چند سال گذشته شلوار جین تنگ و پاچه گشاد در کمد هر خانمی جایگاه ویژه‌ای داشت، اما معمولا شلوار جین راسته و بدون شکل و قواره از محبوبیت چندانی برخوردار نبوده است. فشن سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ علاوه بر ارائه شلوار مام استایل به بازار مد و فشن، بار دیگر پوشیدن شلوار جین راسته را در میان خانم‌ها مرسوم کرد. با این تفاوت که اندازه شلوار جین راسته جدید تا مچ پا است و مدل‌های متنوعی دارد.

استایل دانشجویی پسرانه

استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه

به نظر می‌رسد در این چند سال گذشته تحولات بزرگی در استایل کژوال آقایان در ایران ایجاد شده است و آقایان و پسران جوان دیگر با یک تیشرت و پیراهن مردانه معمولی از خانه خارج نمی‌شوند، چه برسد بخواهند به دانشگاه بروند! اگر شما به زیبایی استایل خود توجه می‌کنید، به لباس‌های شیک علاقه دارید و می‌خواهید در دانشگاه یک استایل کژوال جذاب داشته باشید، به ادامه این مقاله توجه کنید.

استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه

پیراهن مردانه

استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه

در ظاهر به نظر می‌رسد که تنوع لباس و پیراهن آقایان محدود است و آقایان نمی‌توانند تنوعی در استایل خود ایجاد کنند. اما پیراهن مردانه علاوه بر مدل مجلسی، تنوع بسیاری در مدل‌های اسپرت و غیررسمی دارد.
پیراهن مردانه فلانل یکی از محبوب‌ترین مدل لباس مردانه در فصل بهار و پاییز است. معمولا مدل این پیراهن مردانه چهارخانه است و جنس پارچه از نخ‌های پشمی تهیه می‌شود. شما می‌توانید زیر پیراهن فلانل مردانه یک تیشرت ساده به تن کنید و جذابیت استایل دانشجویی خود را بیشتر کنید.
بازگشایی دانشگاه‌ها از فصل خنک پاییز آغاز می‌شود و شما می‌توانید در این فصل بی‌آنکه نگران گرما و تعریق باشید، پیراهن جین را به همراه یک تیشرت طرح‌دار به تن کنید. با این حال اگر می‌خواهید پیراهن مردانه خنک‌تری به تن کنید، پیراهن شَمبرِی را پیشنهاد می‌کنیم. پارچه این لباس شباهت بسیاری به جین دارد، با این تفاوت که جنس‌اش نازک و سبک‌تر است. معمولا آقایان این مدل پیراهن را بدون تیشرت و به صورت تک به تن می‌کنند.
پیراهن پنبه و نخی مردانه یکی از ترکیبات مهم استایل کژوال دانشجویی است که در میان آقایان، به‌خصوص پسران جوان طرفداران بسیاری دارد. شما می‌توانید پیراهن نخی را با یک شلوار کتان مردانه سِت کنید و به منظور جذاب‌تر شدن استایل‌تان از اکسسوری‌هایی مانند عینک آفتابی و دستبند مردانه بهره‌مند شوید.
اگر می‌خواهید در فصل پاییز به جای کت تک مردانه، یکی لباس اسپرت به تن کنید، اورکت یا بالاپوش مردانه یک انتخاب متفاوت است. رنگ معمول اُوِرشرت مردانه خاکی، طوسی، کِرم، سبز و سرمه‌ای است که شما می‌توانید این بالاپوش را به همراه یک تیشرت بدون دکمه و با یک رنگ مکمل ترکیب کنید.

کفش اسپرت دانشجویی پسرانه

استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه

اگر می‌‌خواهید در محیط دانشگاه یک استایل جذاب کژوال مردانه داشته باشید، خرید کفش اسپرت مردانه را در لیست خرید پاییزه خود قرار دهید. کفش اسپرت مردانه یا همان کفش ورزشی، هیچ‌گاه محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد. با این حال شما می‌توانید با یک رنگ و مدل کفش اسپرت جذاب، استایل خود را متمایز کنید.
دوره کفش اسپرت مشکی یا تیره مردانه به پایان رسیده است. این روزها پسران جوان تمایل بسیاری به کفش ورزشی سفید یا رنگی دارند که این کفش‌ها را می‌توانید با یک شلوار جین ترکیب کنید و استایل دانشجویی خود را چشمگیرتر از همیشه کنید.
یکی دیگر از کفش‌های مردانه کژوال، کفش کالج مردانه است. کفش کالج در دنیا Boat shoes نام دارد که به راحتی و جذابیت مشهور است. با این حال شلوار کتان به همراه کفش کالج مردانه و یک پیراهن نخی مردانه استایل شما را گیرا می‌کند.

کیف دانشجویی پسرانه

استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه

در این روزها اکثر دانشجویان کوله پشتی و کلاسور را به کیف‌های دیگر ترجیح می‌دهند. کوله پشتی لپ‌تاپ یکی از محبوب‌ترین کیف دانشجویی مردانه است. معمولا این مدل کیف دانشجویی ساختار استانداردی دارد که علاوه بر زیبایی و استحکام، کمترین آسیب را به گردن و کمر وارد می‌کند.
همچنین اگر می‌خواهید یک استایل دانشجویی متفاوت داشته باشید، کیف چرم مردانه یک انتخاب جذاب است و آقایان شیک‌پوش و سخت‌پسند می‌توانند با خرید یک کیف چرم مردانه، استایل دانشجویی خود را گیرا کنند.
اگر شما هم جزء طرفداران چرم هستید، کیف چرم دستی و کوله پشتی چرم مردانه، استایل دانشجویی را بی‌نظیر می‌کند. اگرچه به نظر می‌رسد کیف چرم مردانه مناسب یک استایل رسمی و کلاسیک است، اما مد و فشن این روزها خلاف این تفکر را ثابت می‌کند. چرا که مسیر فشن دنیا به سمت و سوی لباس‌های راحت و استایل کژوال پیش می‌رود.

استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه

اکسسوری مردانه( عینک آفتابی، دستنبند چرم و مهره ای)

استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه

اکسسوری مردانه در استایل دانشجویی جایگاه ویژه‌ای دارد. اگرچه اکسسوری در ظاهر کوچک به نظر می‌رسد، اما تفاوت بزرگی در استایل شما ایجاد می‌کند. برای مثال شما می‌توانید آستین پیراهن مردانه را تا کنید و با یک دستبند مردانه جلوه جذابی پیدا کنید.
همچنین عینک آفتابی جزء جدا نشدنی استایل کژوال مردانه است. تاثیری که عینک آفتابی خلبانی، برولین، مربعی و گرد روی استایل دانشجویی مردانه می‌گذارد، انکار ناپذیر است. چرا که عینک آفتابی روی چهره شما نیز تاثیر بسزایی می‌گذارد و شما را جذاب‌تر می‌کند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *