معرفی استایل کلاسیک

معرفی استایل کلاسیک

معرفی استایل کلاسیک ،در این مطلب نکاتی برای داشتن یک استایل کلاسیک را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید در این سبک لباس پوشیدن اطلاعات لازم را بدست آورید.با مُدانا پلاس همراه باشید.

سبک لباس پوشیدن به دو دسته مد روز و کلاسیک تبدیل می شود و شما می توانید با توجه به سبک مورد علاقه خود طرح و رنگ لباس هایتان را انتخاب نمایید و همیشه جذاب و آراسته به نظر برسید.

مدل های استایل کلاسیک

معرفی استایل کلاسیکمعرفی استایل کلاسیک
سبک لباس پوشیدن مدرن و امروزی همواره در حال تغییر و تحول می باشد در حالیکه سبک کلاسیک به ندرت تغییر می کند. توجه داشته باشید که هدف از استایل مدرن نمایش مد روز است و هدف از استایل کلاسیک نیز نمایش شخصیت درونی انسان ها می باشد لباس هایی که در استایل کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند هیچوقت از مد نمی افتند و شما می توانید از این لباس ها سال های زیادی استفاده کنید.

تیپ کلاسیک

معرفی استایل کلاسیک

معرفی استایل کلاسیک

سبک لباس پوشیدن کلاسیک زنانه دارای چه ویژگی هایی است ؟
در سبک کلاسیک همیشه از لباس ها و اکسسوری های ساده استفاده می شود همچنین در پوشش خود نباید لباس مخصوص سبک کلاسیک را با لباس های سبک های دیگر نظیر کژوال و مد روز و … ترکیب نمایید.

خانم ها برای داشتن استایلی کلاسیک می توانند از مانتوی ساده ، شومیز سفید و ساده استفاده نمایند برای حضور در مهمانی ها و مجالس نیز بهتر است شما از پیراهن های مجلسی ساده استفاده کنید تا ظاهری کلاسیک و جذاب داشته باشید.

اگر سبک لباس پوشیدن شما کلاسیک است بهتر است زیورآلات خود را نیز ساده انتخاب نمایید همچنین کیف و کمربند با طرحی ساده برای داشتن ظاهری کلاسیک انتخابی مناسب به شمار می روند.

معرفی استایل کلاسیک

استایل زیبا و کلاسیک

تیشرت و بلوزهای راه راه باعث می شوند تا سبک لباس پوشیدن شما کلاسیک و سنتی به نظر برسد همچنین این طرح لباس ها برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخابی مناسب به شمار می روند. اگر شما تمایل دارید توجه ها به سمت تیشرت یا بلوزتان جلب نشود بهتر است تیشرت ها با راه راه های باریک را بپوشید همچنین تیشرت یا بلوز با راه راه ضخیم باعث می شود تا توجه ها به سمت شما جلب شود. تیشرت یا بلوز راه راه را می توانید در پوشش خود با شلوار جین رنگ تیره ست کنید.

پلیورهای یقه هفت و یقه اسکی برای داشتن استایلی کلاسیک در فصل زمستان انتخابی مناسب به شمار می روند همچنین برای داشتن ظاهر و تیپی ساده بهتر است رنگ پلیور را خاکستری یا سرمه ای انتخاب نمایید.

معرفی استایل کلاسیک

تیپ ساده

اگر تمایلی به پوشیدن شلوار یا پیراهن مجلسی در مهمانی ها و مجالس ندارید می توانید دامنی کوتاه را برای پوشیدن انتخاب نمایید فقط توجه داشته باشید که اندازه قد دامن نباید بالاتر از زانوی شما باشد بلکه دامن باید تا قسمت ساق پاها را پوشش دهد.

کفش تخت ساده یکی از ویژگی های بارز در تیپ کلاسیک به شمار می رود همچنین شما می توانید در صورت تمایل از کفش ها با پاشنه کوتاه نیز استفاده کنید.

تیپ زیبا و کلاسیک

معرفی استایل کلاسیک

معرفی استایل کلاسیک

سبک لباس پوشیدن کلاسیک مردانه دارای چه ویژگی هایی است ؟
داشتن ظاهری ساده یکی از مهم ترین نکاتی است که در سبک لباس پوشیدن کلاسیک مردانه باید به آن توجه داشت. برای داشتن استایلی ساده و کلاسیک بهتر است از کت شلوار مردانه ساده برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید همچنین رنگ کت شلوار را باید از بین رنگ های تیره یا خنثی انتخاب نمایید.

برای داشتن تیپ و ظاهری کلاسیک بهتر است از پیراهن دکمه دار مردانه با تن آبی یا سفید استفاده کنید همچنین پیراهن های مردانه سرمه ای و خاکستری نیز برای پوشیدن انتخابی مناسب به شمار می روند زیرا این رنگ ها به راحتی با رنگ سایر لباس های شما ست می شوند.

اگر تمایل دارید شلوار جین بپوشید بهتر است شلوار جین مردانه را از بین طرح های راسته انتخاب نمایید همچنین رنگ شلوار نیز باید از بین رنگ های تیره انتخاب شود توجه داشته باشید که برای داشتن تیپی کلاسیک باید از پوشیدن شلوار جین زاپدار و چسبان خودداری نمایید.

معرفی استایل کلاسیک

در زمستان پوشیدن پلیور مردانه می تواند برای شما انتخابی مناسب به شمار رود زیرا این طرح لباس راحت و ساده و کلاسیک می باشد همچنین رنگ این طرح لباس بهتر است از بین رنگ های تیره و کلاسیک نظیر قرمز تیره و سرمه ای و قهوه ای و کرمی انتخاب شود.

اگر شما تمایل دارید ظاهری ساده داشته باشید بهتر است از شلوار کتان در پوشش خود استفاده کنید زیرا این شلوارها برای پوشیدن در مراسم های مختلف انتخابی مناسب می باشند همچنین شلوار کتان نباید پیله دار باشد.

تیپ ساده و کلاسیک

معرفی استایل کلاسیک

معرفی استایل کلاسیک

برای داشتن ظاهری کلاسیک از ساعت عقربه ای استفاده کنید همچنین دسته ساعت نیز باید چرمی یا فلزی باشد و رنگ آن را می توانید از بین رنگ های طلایی و نقره ای و قهوه ای انتخاب نمایید.

پوشیدن کفش های ساده نیز باعث می شوند تا تیپ و ظاهر شما کلاسیک و متفاوت تر به نظر برسد.

تیپ زیبا و کلاسیک

معرفی استایل کلاسیک

در این مطلب ترفندهایی برای داشتن یک استایل کلاسیک را پیش رو داشتید که امیدواریم به کمک آن ها بتوانید ظاهر و تیپی خاص برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف داشته باشید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *