تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗

تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗

 

تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗 ،فصل پاییز است و شروعی برای خرید لباس های زیبا پاییزی ، اما این فصل برای دخترانی که عاشق تیپ های پاییزی دخترانه هستند ، جذاب تر است ، بسیار از دختر خانم ها در طول سال منتظر فصل پاییز هستند ، و یا به عبارتی عاشق فصل پاییز هستند ، زیرا فصل پاییز فرصتی است برای شیک پوشیدن و متفاوت بودن در هوایی که واقعا دیوانه کننده است .با مُدانا پلاس همراه باشید.

۱۲ استایل پاییزی دخترانه

تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗

با نزدیک شدن به پاییز ، خانم ها به دنبال ایده هایی در مورد چگونگی پوشیدن لباس های مختلف ، چگونگی ست کردن کردن آنها و اضافه کردن اکسسوری های زیبا هستند . ما فکر کردیم که ممکن است با ارائه ایده هایی استایل پاییزی دخترانه ،در این پست بتوانیم به خانم ها کمک کنیم.

۱-مانتو پاییزه و شالگردن

تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗
این یکی از شیک ترین استایل های پاییزی دخترانه است ، بنابراین می توانید شلوار خود را با یک مانتو و شالگردن متضاد ست کنید ، این سبک علاوه بر این که شما را گرم نگه میدارد جذاب است ، شما این ظاهر خود را میتوانید با چکمه تکمیل کنید .

 

۲- دامن پاییزی

تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗
چه کسی گفته دامن فقط در تابستان قابل پوشیدن است؟ استایل پاییزی خود را با دامن بسازید ، این سبک کاملا بروز و خاص است ، میتوانید در جمع دوستانه یا رویداد های نیمه رسمی با این استایل ظاهر شوید .

 

۳- کت های بلند

تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗
برای عزیزانی که عاشق کت های بلند هستند ، باید بگویم ما می دانیم که کتهای بلند چقدر شگفت آور هستند و همه ما با آن موافق هستیم. می توانید کتهای بلند را روی لباسهای دامن خود یا حتی شلوار جین و پیراهن خود بپوشید .

 

۴- کیف فانتزی برای پاییز

تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗
بله می توانید های گشاد و بلند با پیراهن آستین بلند بپوشید و آنها را با کیف دستی جالب و رنگارنگ ست کنید ، از رنگ های پاییزی و رنگ های روشن و جذاب استفاده کنید .

 

۵- لباس پشمی دخترانه

تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗
اگر دوست ندارید لایه های زیادی بپوشید ، می توانید به راحتی لباس پشمی و یا پارچه ای ضخیم را انتخاب کنید. به این ترتیب نیازی نیست خود را در لایه هایی از لباس پنهان کنید و همچنین قادر خواهید بود خود را گرم نگه دارید و شیک به نظر برسید.

 

۶- ساده لباس بپوشید

تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗
وقتی می گویند ساده زیباست ، هیچ مخالفتی با آن وجود ندارد! سعی کنید از رنگ های یکدست و ساده ی پاییزی استفاده کنید .

 

۷- ژاکت و لباس

تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗
می توانید ژاکت های خود را بر روی لباس بپوشید و زیبا به نظر برسید. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، یک ژاکت انتخاب کنید که متناسب با لباس شما باشد ، به دنبال رنگی متفاوت نباشید. ژاکت رنگ متضاد با تمام ظاهر شما به خوبی ترکیب می شود .

 

۸- استایل دختران بازیگوش

تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗
خوب چه کسی دوست ندارد لایه‌های مختلف را امتحان کند و رنگهای زیادی به کل لباس اضافه کند. می توانید چندین رنگ اضافه کنید و شیک بنظر برسید . شما می توانید یک کلاه رنگارنگ یا برخی کفش های رنگی جسورانه ترکیب کنید تا ظاهر کامل تر و بازیگوش تر به نظر برسد.

 

۹- لباس نیمه رسمی فانتزی پاییزی

تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗
اگر میخواهید در عروسی شرکت کنید یا به یک میهمانی بروید ، شما می توانید لباس مورد علاقه خود را با شلوار استرچ و یک جفت کفش پاشنه بلند بپوشید و زیبا بنظر برسد .

 

۱۰- شنل پشمی

تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗
شنل ها یک ظاهر شیک را به کل لباس اضافه می کنند. لباس های پشمی یا بعضی از لباس های ضخیم تر برای پاییز مناسب هستند. آنها را با شلوار بلند و پا یا شلوار ساده بپوشید .

 

۱۱- هودی دخترانه و سویشرت دخترانه

تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗
هودی ها همیشه جذاب و شیک هستند ، حتما آنرا امتحان کنید .

 

۱۲- ست سویشرت شلوار دخترانه – لباس ورزشی دخترانه پاییزی

تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗
اگر دنبال لباس ورزشی دخترانه پاییزی هستید ، ست سویشرت شلوار دخترانه و همچنین ست بلوز شلوار دخترانه را از یاد نبرید .

 

مدل های خاص لباس پاییزی دخترانه

دنیای تکنولوژی همیشه یک قدم جلوتر است، در این مطلب ما استایل پاییزی دخترانه ۲۰۱۹ را معرفی میکنم ، اما شاید در خیلی از مناطق هنوز هوا به اندازه ی کافی سرد نشده باشد ، اما ما در این پست ۷ استایل پاییزی دخترانه شیک را به شما معرفی میکنیم.

۱- طرح‌های باغ وحش

طرح‌هایی مثل پلنگی و گورخری و پوست ماری و هر طرح دیگری با الهام از پوست حیوانات می‌تواند از جمله مدهای زنانه پاییز است که می‌تواند از حالا در استایل شما جای گیرد. به صدای طبیعت گوش دهید و یک دامن شیک پلنگی، یک شومیز خنک یا نیم بوت بانمک با طرح پوست حیوانات را در استایل خودتان جای دهید.

۲- ترکیب رنگ‌های روشن اولیه
تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗

زرد روشن، کاربنی یا قرمز آلبالویی روشن هر کدام به تنهایی چشمگیر هستند .وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند ،یک لباس زنانه ست می‌شوندویک تیم رویایی از رنگ‌ها را به وجود می‌آورند.اگرچه انتظار می‌رود مد زنانه پاییز از رنگ‌های تیره سرشار باشد، اما اینطور نیست!این مد رنگارنگ نه تنها برای پاییز بلکه بیشتر از آن برای تیپ تابستانی شما مناسب است.یا یک لباس را انتخاب کنید که همه این رنگ‌های جذاب را در خود داشته باشد، یا خودتان با پیراهن، کیف و کفش و اکسسوری این ترکیب رنگی بی‌نظیر را بسازید.

۳- جواهرات پاییزی ، مدل گرنبند لایه لایه
تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗

چه چیزی می‌تواند در یک تیپ زنانه زیباتر از یک گردنبند خاص و متفاوت باشد؟ پاسخ: سه یا چهار گردنبند خاص و متفاوت!مد زنانه این پاییز پر از گردنبندهای چندتایی لایه لایه با اندازه‌های مختلف است! اگر می‌خواهید این مد سال را در تیپ خودتان به کار ببرید تنها لازم است همه فلزهای را یکسان نگه داردچون در غیر این صورت به هم ریخته دیده می‌شوید.

۴- دامن جین
تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗

منظور البته دامن کوتاه دخترانه با طرح جین نیست! مد سال ۲۰۱۸ و البته بعد از آن ۲۰۱۹ روی فاق و قد بلند تاکید دارد.امسال یکبار دیگر دامن میدی به مد لباس زنانه بازگشته است، یک دامن جین فاق بلند با قد میدی و جزییاتی مانند دکمه‌های فلزی خاص یا دوخت‌های خلاقانه، مد زنانه پاییز امسال است.

۵- کیف بافته شده
تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗

این مدل احتمالا شما را به یاد کیف‌های دخترانه کوچکی می‌اندازد که در کودکی همراهتان بود! رنگ‌های ساده مثل سفید، شیری یا مشکی ظرافیت لطیف و دخترانه به هر تیپ زنانه‌ای می بخشند.

۶- نارنجی آتشین
تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗

قرمز مایل به قهوه‌ای یا قرمز تیره می‌تواند درخششی عجیب به پوست‌های روشن بدهد!

بنابراین یک مدل پیراهن یا سارافون زنانه با رنگ نارنجی روشن و آتشین رنگی است که هم با گرمای رنگ‌های پاییزی هماهنگی دارد و هم در تابستان می‌تواند حس خنکی را به شما القا کند.این رنگ جذاب را به تیپ مهمانی خودتان اضافه کنید، با رنگ‌های تابستانی دیگر مثل سبز ست کرده و بعد با یک جفت صندل زنانه استایل خودتان را کامل کنید.

۷-تکنیک راه راه‌های رنگی

تیپ های خاص پاییزی دخترانه🍁👗
تای دای یک واژه مدرن است که به تکنیک رنگ کردن پارچه به صورت دستی و با روش‌های سنتی اشاره دارد.

لباس‌هایی با خطوط رنگی نامنظم، نمونه‌های خوبی از این هنر هستند!تعداد رنگ‌های به کار رفته در یک تکه لباس نباید بیشتر از دو یا سه تُن رنگی نزدیک به هم باشد.بقیه بخش‌های استایل خودتان را با رنگ‌های ساده مثل متالیک پر کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *