۱۰ مدل تاتو مچ دست ساده و معانی آن ها

 

 

۱۰ مدل تاتو مچ دست ساده و معانی آن ها : تاتو زدن از مواردی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند و خصوصا تاتو مچ دست در بین آقایان طرفدار زیادی دارد. حتی اگر تا به حال این کار را امتحان نکرده اید، این مطلب می تواند جرقه ای برای شما باشد! در این مطلب برو تو استایل  بهترین مدل ها در بخش مد و مدگرایی تاتو مچ دست را برایتان آورده است تا از آن ها الهام بگیرید.

 

۱۰ مدل تاتو مچ دست ساده و معانی آن ها

 

 

 

۱۰ مدل تاتو مچ دست ساده و معانی آن ها

تاتو زدن روشی بوده است که از باستان برای بیان مفاهیم عمیق و مهم استفاده می شده است و همانطور که ما امروزه می بینیم، هر تاتو معنی خاصی در خود دارد. تاتو مچ دست یکی از جذاب ترین و انعطاف پذیرترین تاتوهایی است که می توانید برای خودتان انتخاب کنید، مخصوصا اگر برای اولین بار است که تصمیم به تاتو زدن گرفته اید.

 

تاتو مچ دست به سادگی زیر آستین پنهان می شود و در زمان مناسب هم به راحتی قابل نمایش است. می توانید یک عبارت کوتاه، یک سمبل، طرحی ظریف یا اسم شخصی را بر مچ دستتان حک کنید، یا اینکه اگر طرفدار پر و پا قرص تاتو هستید، ما مدل های پیچیده و جذاب زیادی را هم برایتان آورده ایم.

 

۱۰ مدل تاتو مچ دست ساده و معانی آن ها را در ادامه ببینید تا بهترین نوع آن را برای خودتان انتخاب کنید. در ضمن ما در مورد هر کدام از مدل های تاتو مچ دست، توضیحاتی را داده ایم که به شما کمک زیادی خواهد کرد.

 

۱۰ مدل تاتو مچ دست ساده و معانی آن ها

۱۰ مدل تاتو مچ دست ساده و معانی آن ها

 

 

۱- تاتو مچ دست کوچک

به دلیل اینکه مچ دست از نقاط ظریف بدن است، ما به شما ۱۰ مدل تاتو مچ دست ساده و معانی آن ها پیشنهاد می کنیم که طرح ساده ای را انتخاب کنید تا بیشتر خودش را نمایش دهد. علاوه بر این، تاتو مچ دست کوچک سریع تر هم تمام می شود و بنابراین کمتر درد خواهید کشید! بسیاری از افراد ترجیح می دهندکه تاتو مچ دست، معنی خاصی داشته باشد؛ چرا که در هر زمان قابل مشاهده است.

بعضی دیگر هم دوست دارند که سمبلی از عشق، جمله ای از یک فیلم یا بیتی از یک شعر را روی مچ دستشان حک کنند.

 

۱۰ مدل تاتو مچ دست ساده و معانی آن ها

۱۰ مدل تاتو مچ دست ساده و معانی آن ها

 

 

 

۲- تاتو رز

تاتو مچ دست رز، طرحی کلاسیک است که در زمان های مختلف از تاریخ معانی متفاوتی داشته است. قبلا تاتو رز نمایانگر عشق ابدی بوده است اما امروزه بیشتر به خود زندگی اشاره می کند. گل سمبل زیبایی است، در حالیکه خارهای آن درد و رنج جذایی ناپذیر زندگی را نشان می دهند.

تاتو مچ دست رز را به مردانی پیشنهاد می دهیم که طرفدار طرح های هنری هستند و در روزهای سخت زندگی، همیشه مقاوم بوده اند.

 

۱۰ مدل تاتو مچ دست ساده و معانی آن ها

 

۱۰ مدل تاتو مچ دست ساده و معانی آن ها

 

 

۳- تاتو صلیب

برای مردانی که مسیحی هستند، تاتو مچ دست صلیب یکی از محبوب ترین تاتوهاست. البته حتی اگر مسیحی نیز نباشید، می توانید این تاتو را بزنید، چرا که معانی عمیق و نهفته زیادی در خود دارد. بسته به اینکه طرفدار چه طرحی باشید، می توانید این تاتو مچ دست به به شکل های مختلفی بزنید و از آن لذت ببرید.

 

۱۰ مدل تاتو مچ دست ساده و معانی آن ها

 

 

۴- تاتو مچ دست اسم

مچ دست شما یکی از بهترین محل ها برای نوشتن اسم هاست، چرا که روی شاهرگ شما قرار دارد و نشان دهنده ی اهمیت بالای فرد مورد نظر برای شماست. بنابراین، اسم باید برای فردی باشد که بیشترین دلبستگی را با او دارید، مثلا همسر، فرزند، مادر، پدر و … .

 

۱۰ مدل تاتو مچ دست ساده و معانی آن ها

 

 

۵- تاتو سمبل بی نهایت

سمبل بی نهایت یکی از محبوب ترین تاتوهایی است که افراد اعم از دختر و پسر برای خود انتخاب می کنند. اما بهترین محل برای زدن آن، تاتو مچ دست است، چرا که همیشه قابل نمایش بوده و نشان دهنده ی وجود خودتان است.

همچنین این تاتو مچ دست زیبا را می توانید با عشقتان بزنید تا نشان دهنده ی پیوند عمیق بینتان تا بی نهایت باشد!

۱۰ مدل تاتو مچ دست ساده و معانی آن ها

 

 

۶- تاتو مچ دست طرح پر

علامت های پرنده و پر نشان دهنده ی آزادی در زندگی هستند. تاتو مچ دست پر، نشان می دهد که فرد همواره در زندگی آزادانه به دنبال امید و اشتیاق است و از چیزی پروا ندارد. در فرهنگ امریکای لاتین، پر نشان دهنده ی خود مراقبتی بوده است. پس اگر به فلسفه تاتو مچ دست پر علاقمند هستید، می توانید طرح آن را برای خودتان انتخاب کنید.

 

تاتو مچ دست طرح پر

 

 

 

۷- تاتو مچ دست دستبند

تاتو مچ دستبند که به اسم های تاتو مچ بند یا دستبند تاتو هم شناخته می شود، برای آقایانی مناسب است که طرفدار سادگی هستند. البته این تاتو، بسته به تعداد خطوط و ضخامت هر یک، معانی متفاوتی برای هر شخص دارد و مثل دیگر مدل های تاتو مچ دست، فلسفه ای در آن نهفته است.

 

تاتو مچ دست دستبند

 

 

۸- تاتو مچ دست نقطه ویرگول

تاتو طرح نقطه ویرگول مفهوم سخت و تلخی را در بر دارد و معمولا کسانی این تاتو را می زنند که از خودکشی یا یک شکست بزرگ احساسی جان سالم به در برده اند. درواقع، در نویسندگی هم نقطه ویرگول زمانی استفاده می شود که نویسنده می خواهد جمله را به پایان برساند اما آن را ادامه می دهد. بسیاری از کسانی که تاتو مچ دست نقطه ویرگول دارند، روی مچشان جای زخم هم دیده می شود که حاکی از گذشته ی تلخ آن هاست.

 

تاتو مچ دست نقطه ویرگول

 

۹- تاتو طرح تاج

هر مردی دوست دارد که در زندگیش مثل یک پادشاه پرقدرت باشد و تاتو مچ دست تاج این مفهوم را می رساند! تاج همیشه نماد قدرت، افتخار و غرور بوده است و به همین دلیل مچ دست از بهترین محل هایی است که می توانید این تاتو را بزنید تا همیشه به خودتان یادآوری کنید که در زندگی می بایست قوی و محکم باشید.

 

تاتو طرح تاج

 

۱۰- تاتو مچ دست لنگر

لنگر یکی دیگر از طرح های سنتی و کلاسیک تاتو است که نماد وطن و امنیت می باشد. این تاتو مچ دست جذاب را به کسانی پیشنهاد می کنیم که دائم در سفر هستند و دوست دارند که همیشه نمادی از وطن و محل زندگی را با خود به همراه داشته باشند.

 

تاتو مچ دست لنگر

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *