جدیدترین استایل های لباس زنانه پاییزی سال 99

 

 

جدیدترین استایل های لباس زنانه پاییزی سال 99 : با شروع فصل پاییز انواع و اقسام مدل‌های جدید لباس زنانه پاییزی به بازار عرضه می‌شوند، لباس‌هایی که ترکیبی از شیک بودن و راحتی برای فصل پاییز را داشته باشد و ما را از سرما محافظت کند. ما در مجله اینترنتی مو تن رو سعی داریم تا شما خوانندگان عزیز را با جدیدترین استایل پاییزی زنانه آشنا کنیم.

شاید شما هم همانند ما به دنبال ترکیبی جدید و منحصر بفرد لباس زنانه پاییزی برای فصل هستید تا در عین زیبایی و سادگی، شیک هم باشد. در این مقاله مد و مد گرایی از برو تو استایل   از۱۰ مدل از جدیدترین ترندهای مدل لباس پاییزی و تیپ پاییزی دخترانه همراه باشید .

 

 

جدیدترین مدل های لباس زنانه پاییزی

فصل پاییز فصل رنگ‌های شاد و انرژی‌بخش است، زرد، نارنجی، قرمز و آجری همه از رنگ‌هایی است که در پاییز طبیعت را زیبا و دلنشین می‌کند. هماهنگی با این رنگ‌ها در پاییز چه در لباس پوشیدن چه در سبک آرایش و رنگ مو همه از کارهایی است که در این فصل زیبا حال و هوای خوبی به خانم‌ها می‌دهد. برای معرفی و بررسی استایل‌های پاییزی زنانه آماده باشید.

 

جدیدترین استایل های لباس زنانه پاییزی سال 99

 

 

1. مدل لباس پاییزی: کت و شلوار رنگی

یکی از جذاب‌ترین استایل‌های پاییز امسال استفاده از رنگ‌های شاد است. از اواخر تابستان به سمت پاییز امسال همچنان به سوی کت و شلوار های رنگی پیش می‌رویم. این کت و شلوار علاوه بر زیبا کردن تیپ پاییزی دخترانه و زنانه، به کمد لباس شما رنگ و لعاب ویژه‌ای می‌دهد. دست از رنگ‌های کلاسیک و تیره برای فصل سرد سال دست بردارید و شجاعت انتخاب رنگ‌های شاد و روشن را در خودتان تقویت کنید.

لباس زنانه پاییزیبا این رنگ و استایل پاییزه ویژه، اکسسوری‌های زیبایی را می‌توانید ست کنید. استفاده از کیف‌های کلاچ زنانه و کفش‌های پاشنه بلند برای این تیپ لباس زنانه پاییزی انتخاب ایده‌آلی است.

 

 

جدیدترین استایل های لباس زنانه پاییزی سال 99

جدیدترین استایل های لباس زنانه پاییزی سال 99

 

 

2.مدل لباس پاییزی: کت چرم بلند و شلوار راسته ساده

در مقاله قبل از انواع شلوارهای پرطرفدار زنانه سخن گفتیم اما یکی از مدل‌هایی که امسال به شدت برای فصل پاییز و بارش‌های پاییزی مورد استقبال قرار گرفته شلوارهای راسته و ساده به همراه کت چرم قهوه‌ای و بلند است. از این تیپ پاییزی زنانه هم برای روزهای ابتدایی پاییز و هم برای روزهای آخر که هوا سردتر است می‌توان ایده گرفت. این رنگ از پالتو چرم با شلوار خاکستری، آبی و مشکی فوق‌العاده می‌شود. این مدل لباس پاییزی زنانه کلاسیک و همه پسند است.

 

جدیدترین استایل های لباس زنانه پاییزی سال 99

 

 

3. مدل لباس پاییزی: رنگ شنی

این رنگ در چند سال اخیر مد شده است و به این زودی‌ها از مد نخواهد افتاد. رنگ دلنشین شنی که با اکثر رنگ‌ها به راحتی ترکیب می‌شود و به همه رنگ پوست می‌آید. تیپ پاییزی دخترانه خود را بر اساس این رنگ و با لباس‌هایی همچون پلیور بافت، کت و شلوار و یا دامن چرم ست کنید. از امتحان کردن این رنگ نترسید و طیف‌های مختلف آن مثل کاراملی، شتری و کرم روشن را تست کنید. این رنگ همه پسند است و در تمامی مجالس و محافل کاربرد دارد.

 

جدیدترین استایل های لباس زنانه پاییزی سال 99

جدیدترین استایل های لباس زنانه پاییزی سال 99

 

 

4. مدل لباس زنانه پاییزی: شلوار گشاد و بوت

ترکیب کردن استایل پاییزه کلاسیک و رسمی با استایل مدرن و استایل کژوال باعث کشف مدل لباس پاییزی جدید و منحصر به فردی شده‌است. شلوار راسته گشاد با بوت یکی از ترکیب‌های جالبی است که برای تیپ پاییزی دخترانه انتخاب مناسبی است. اگر به تیپ‌های کابوئی و غربی علاقه‌مند باشید، این استایل شخصیت شما را به چیزی که در ذهتان است نزدیک می‌کند.

 

 

جدیدترین استایل های لباس زنانه پاییزی سال 99

 

 

5.مدل لباس زنانه پاییزی: رنگ سری طبیعی و ترکیب با آبی

ترکیب رنگ‌های طبیعی مثل قهوه ای، شنی، کرم و کاراملی با رنگ آبی ترکیبی پر طرفدار برای فصل پاییز ۹۹ است. در این استایل شما می‌توانید تناژهای مختلف رنگ قهوه‌ای از روشن به تیره را با انواع تناژ آبی ترکیب کنید و از زیبایی این تیپ پاییزی دخترانه و زنانه لذت ببرید. رنگ آبی را می‌توانید برای کیف، شلوار، مانتو یا پالتو خود انتخاب کنید.

 

 

مدل لباس زنانه پاییزی: رنگ سری طبیعی و ترکیب با آبی

 

 

6. مدل لباس زنانه پاییزی: پالتوی بلند در طیف زرد

روزهای سرد پاییزی را با رنگ زرد انرژی بخش گرم کنید!

رنگ زرد رنگی زنده است که به محیط شادی و نشاط می‌بخشد. در این استایل می‌توانید از کت‌های بلند ماکسی یا پالتوهای بسیار بلند از زرد کمرنگ تا خردلی سیر استفاده‌کنید. کفش یا بوت پاشنه بلند و کیف قهوه‌ای ترکیب بی نظیری با این مدل لباس پاییزی خواهد ساخت.

 

 

 

 

7.تیپ پاییزی دخترانه: بوت بلند کرم و سفید

یکی از تفاوت‌های سبک امسال با سال‌های پیش استفاده از رنگ‌های متفاوت در لباس و چکمه است. چکمه‌های سفید و کرم یکی از رنگ‌هایی که امسال در میان رنگ چکمه‎ها بیشتر دیده می‌شود.

یک جفت بوت سفید را با دامن یا پالتو قهوه‌ای و پیراهن رنگی بپوشید و یا برای زیباتر شدن جوراب شلواری بپوشید. این استایل همچنین با لباس های بلند در مدلهای راه راه یا گل و یا رنگ های ساده، و یا با شلوار جین یا شلوارهای کتان گشاد ترکیبی زیبا خواهند ساخت. آنها را با یک لباس کوتاه سیاه و یا یک دامن بپوشانید. اساسا شما می توانید چکمه های سفید خود را با هر چیزی پوشانید.

 

 

 

 

8.تیپ پاییزی دخترانه: طرح ببری

هر فصل یک طرحی از پوست حیوانات مثل پلنگی، ماری، ببری و … برای فصل های سرد مد می شود. امسال برای پاییز ۹۹ طرح ببری وسوسه انگیز و جذاب روی بورس است. این طرح زیبا در ترکیب با رنگ مشکی یا قهوه ای تیره بسیار خارق العاده می شود. شاید در نگاه اول جذاب به نرسد و کمی نا متعارف باشد؛ اما ترکیب طرح ببری با جین نیز از ترندهای پاییز امسال است. با استفاده از این ترکیب ساختار شکن حسابی نگاه ها را به سمت خود می کشانید.

 

جدیدترین استایل های لباس زنانه پاییزی سال 99

 

 

 

9.تیپ پاییزی دخترانه:کیف های رنگی

پاییز امسال، سال خودنمایی رنگ های شاد و تابستانی است. به تصاویر زیر دقت کنید. هر کدام بدون توجه به ترکیب رنگ لباس، یک کیف رنگی جذاب را برای استایل پاییزه خود در نظ گرفته اند. از سرهمی چرمی شتری رنگ با کیف نارنجی تا کت و دامن چرم نباتی با کفش سبز و کیف آبی همگی از ساختار شکنی های رنگی و عدم رعایت تم رنگی بر آمده است.

شاید هرکسی این تیپ را نپسندد، اما افراد زیادی را در طول روز می بینیم که این تیپ لباس پوشیدن را دوست دارند و از آن لذت می برند.

 

جدیدترین استایل های لباس زنانه پاییزی سال 99

 

 

 

 

10.تیپ پاییزی دخترانه: عینک، گردنبند و گوشواره حلقه ای

وقتی نوبت به استفاده از اکسسوری‌ها می‌رسد، هرچه بیشتر تنوع دهید تیپ پاییزی شما زیباتر خواهد شد. گردنبندهای ساده کلاسیک با گوشواره‌های حلقه ای ساده یکی از دم دست‌ترین اکسسوری هاست. این اکسسوری‌ها امسال برای پاییز ۹۹ جزو تیپ پاییزی دخترانه است. علاوه بر زیورآلات از یک عینک متناسب با فرم چهره غافل نشوید و برای تکمیل کردن استایل پاییزه‌ تان از آن استفاده کنید.

 

 

امیدواریم که تا اینجای مقاله از بررسی تیپ پاییزی دخترانه و معرفی استایل پاییزه لذت برده باشید. مدل های پاییزی دیگر برای پاییز ۹۹ . با ما همراه باشید.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *