چه مدل مانتویی شما را قد بلند نشان می دهد؟

 

چه مدل مانتویی شما را قد بلند نشان می دهد؟ چاقی یا لاغری را می‌توان کنترل کرد؛ اما فاکتوری مثل قد، چیزی نیست که در انتخاب آن دستمان باز باشد. معمولا به خانم‌هایی که قد زیر ۱۶۰ سانتی‌متر دارند ریزه می‌گویند؛ اما این افراد معمولا این مسئله را به بهترین شکل مدیریت می‌کنند: به جای کفش‌های تخت، بیشتر از کفش‌های پاشنه بلند استفاده می‌کنند و همیشه در عکس‌ها جلوتر از همه می‌ایستند.با برو تو استایل همراه باشید.

 

به جای کفش های تخت، بیشتر از کفش های پاشنه بلند استفاده می کنند و همیشه در عکس ها جلوتر از همه می ایستند. اما آیا مانتویی که می پوشند، آنها را بلندتر نشان می دهد؟ اگر شما جز خانم های ریز اندام و کوتاه قد هستید، دنیا به آخر نرسیده است و اعتماد به نفستان را حفظ کنید! لازم نیست کفش پاشنه بلند جزء جدانشدنی استایلتان باشد. کافی ا ست مانتویی را انتخاب کنید که شما را بلندتر نشان بدهد. می توانید ترفندهایی را که برای انتخاب درستِ مانتو برای بلندتر نشان دادن قدتان در ادامه گفته ایم، هنگام خرید مانتو به خاطر بسپاریدکه چه مانتویی قد را بلندتر نشان می دهد؟

 

چه مدل مانتویی شما را قد بلند نشان می دهد؟

 

 

مانتو های طرح دار، ممنوع!

مانتو هایی با طرح های شلوغ و درشت برای افراد کوتاه قد مناسب نیستند. بهتر است از پارچه ها و مانتوهای بدون طرح و ساده استفاده کنید. اگر از مانتوهای ساده خسته شده اید، برای بلندتر نشان دادن قدتان مانتو هایی با طرح های ریز – مانند طرح چهارخانه ریز – شما را قد بلند و خوش اندام جلوه می دهد و می تواند یک گزینه مناسب باشد. در مقابل مانتو هایی با نقش و نگار شلوغ، اصلا مناسب شما نیستند. نقش های درشت روی لباس، باعث می شوند شما کوتاه تر و پهن تر به نظر بیایید.

باید توجه داشت که زنانی با قد کوتاه بهتر است از لباسهای کوتاه استفاده نکنند. اگر قصد انتخاب مانتو دارید بهتر است این مانتو بلند باشد. مانتوهای بلند قد را کشیده تر نشان می دهد، مانتوهایی را برای پوشیدن انتخاب کنید که کاملا اندازه شما باشد اینکه مانتو تنگ تر یا گشاد تر از سایز شما باشد قطعا باعث می شود ریزنقش بودن شما بیشتر به چشم بیاید.

 

اين شلوار ها را بپوشيد:

 

بیشتر بخوانید: مدل بارانی زنانه شیک و اسپرت

 

مانتویی کاملا اندازه و سایزتان را بپوشید:

پوشیدن مانتویی که دقیقاً اندازه تن تان است، می تواند تأثیر بسزایی در نشان دادن بلندی قدتان داشته باشد. مانتو های ساده ای که تنگ و قالب تن هستند را انتخاب کنید تا اندامتان کشیده تر به نظر برسد. مانتوهای گشاد انتخاب های مناسبی نیستند؛ چون شما را از لحاظ عرضی بزرگ نشان می دهند. مانتوهایی که نسبتا جذب تن هستند.

 

انتخاب و خرید مانتو با توجه به اندام:

یکی از چیزهایی که باید در انتخاب مانتو به آن دقت کنید، اندام و قدتان است. انتخاب بلندی مانتو با قد شما رابطهٔ عکس دارد، اگر قدتان کوتاه است سعی کنید از مانتوهای کوتاه دوری کنید. اما اگر قد بلندی دارد، مانتوهایی که بلندیشان تا زانوی شماست برازنده خواهد بود.یک طراح لباس می گوید:«پیشنهاد من به خانم هایی که ریز اندامند، مانتوهای فون، پیلی دار یا چین دار است.»همچنین به خانم هایی که اضافه وزن دارند توصیه می کند که:«این دسته از خانم ها بهتر است مانتوهایی با برش راسته با قدی تا زیر زانو و با طرح های عمودی و ترکیب رنگهایی که تیره در آن غالب باشد، انتخاب کنند. در این صورت لاغر تر بنظر خواهند رسید.»

 

 

چه مدل مانتویی شما را قد بلند نشان می دهد؟

 

 

 

جنس مانتو را از قلم نیاندازید:

افرادی که قد چندان بلندی ندارند با یک سری تغییرات ساده در استایل شان، می توانند خود را قد بلندتر نشان دهند. این تغییرات چندان سخت و پیچیده نیست و در هنگام خرید لباس به راحتی می توانید آن ها را به خاطر بسپارید؛ به عنوان مثال برای انتخاب جنس مانتو حساسیت به خرج بدهید. برای قد بلند به نظر آمدن باید از پوشیدن لباس هایی با طرح های برجسته و پارچه های زمخت خودداری کنید. در عوض پارچه های تیره رنگ، نازک و نرم را انتخاب کنید.

 

 

چه مدل مانتویی شما را قد بلند نشان می دهد؟

 

لباس هاي يك رنگ بپوشيد:

ساده ترين راه براي اينكه قدبلند تر به نظر بياييد، اين است كه وقتي مي خواهيد لباس بپوشيد، لباس هايي بپوشيد كه يكرنگ باشند. مثلا كت و دامن یا حتي مانتو و روسري تان را يكرنگ انتخاب كنيد. اگر از اين سرتا پا يكرنگ بودن خوش تان نمي آيد، مي توانيد رنگ هايي انتخاب كنيد كه در يك خانواده هستند، مثلا طيف رنگ خاكستري يا طيف رنگ آبي و سرمه اي را براي هريك از لباس هايي كه پوشيده ايد، انتخاب كنيد. اگر شکست رنگی واضح و تند در سرتا پای شما وجود نداشته باشد، بلندتر به نظر می رسید.

 

لباس هاي گشاد نپوشيد:

اگر از كوتاهي قدتان نگرانيد، بايد به شما بگوييم سراغ شلوار هاي گشاد نرويد. كلا براي اينكه قدبلند تر به نظر برسيد، بايد لباس ها و به خصوص شلوارهاي گشاد را كنار بگذاريد. در عوض لباس هايي كه به خوبي جفت وجور بدن تان هستند، شما را كشيده تر نشان مي دهند.

 

 

چه مدل مانتویی شما را قد بلند نشان می دهد؟

بیشتر بخوانید: مدل مانتو 99 پاییزی جدید

 

اين شلوار ها را بپوشيد:

شلوار هاي پاچه گشاد و بلند باعث مي شوند بلند تر به نظر برسيد. راه هاي باريك روي پارچه، چين يا خط اتوي جلوي شلوار در بلند تر نشان دادن شما معجزه مي كند. در عوض بايد از پوشيدن شلوار هاي برمودا خودداري كنيد.شلوارهای دم پا گشاد کلاسیک، قد را بلندتر و پاها را کشیده تر نشان می دهند؛ به خصوص زمانی که دمپای شلوار تا روی پاشنه کفش باشد و جوراب ها را کاملا بپوشاند.

این در حالی است که هرچه شلوار شما تنگ تر و چسبیده تر باشد، پاها کوتاه تر و چاق تر به نظر می رسند. اگر می خواهید بلوز و شلوار بپوشید، بهتر است بلوز و شلوار هم رنگ باشند؛ به این ترتیب بدن شما یک دست به نظر می رسد و با ایجاد خطای دید در بیننده، قدبلندتر، لاغرتر و ظریف تر به نظر می رسید.

 

اين شلوار ها را بپوشيد

بیشتر بخوانید: چه رنگی را با چه رنگی ست کنیم؟

انتخاب دامن:

گفته می شود که دامن های بلند و به اصطلاح ماکسی، مناسب خانم های قدبلند است؛ اما طراحان مد و فشن مدرن می گویند که خانم های کوتاه قد با دامن های بلند، قدبلندتر به نظر می رسند و بهتر است که این دامن ها را در کمد لباس خود داشته باشند. در نظر داشته باشید که دامن های ماکسی یا پیراهن های ماکسی راسته را با کفش پاشنه بلند ست کنید.از سوی دیگر دامن های فون بدن شما را کشیده تر نشان می دهند. علاوه بر این چون دامن های کوتاه (تا بالای زانو) بخش بیشتری از پا را نشان می دهند، باعث می شوند بلندتر و کشیده تر به نظر برسید.

 

انتخاب دامن

 

 

 

کفش پنجه باریک و پاشنه بلند:

در مورد انتخاب کفش های پاشنه بلند خوشبختانه اکثر خانم ها تخصص دارند؛ اما مسئله این است که به جز سایز پاشنه، توجه به پنجه کفش هم بسیار مهم است. بهتر است کفش هایی با پنجه باریک و رویه کوتاه انتخاب کنید تا پاهایتان کشیده تر به نظر برسد. می دانستید کفش های خال خالی در کشیده تر نشان دادن پاها مؤثرند

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *