10 سبک استایل جذاب دخترانه

10 سبک استایل جذاب دخترانه قبل از اینکه به شناسایی این سبک های استایل دخترانه بپردازیم، اجازه بدید به این نکته یادآور بشیم که همه ما در طول عمرمون یا شاید در طول روز بارها با واژه استایل و فشن مواجهه شویم. اون لحظه ای که به فکر برگزیدن لباس برای مهمانی شب و یا انتخاب کفش برای یک قرار مهم هستیم، نقطه ارتباطی ما با فشن هست.

پس با دریافت این نکته مهم در پیوست مطلب با دقت با ما همراه باشید در مُدانا پلاس تا با شناخت سبک های مختلف، برای ست کردن استایل هاتون، ایده های جذابی داشته باشید.

 

10 سبک استایل جذاب دخترانه

استایل دانشجویی:

شاید فکر کنید که این سبک از لباس پوشیدن، ویژه دانش آموزان و دانشجویان می باشد ولی به راستی این سبک الهام گرفته از سبک پوشاک این طیف از جامعه می باشد.

پیراهن های یقه دار، بافت های ساده و ظریف، شلوارهای جین و اکسسوری های ساده از اصلی ترین آیتم های این سبک می باشد. آرایش مو در این سبک باید ساده و روتین باشد و آرایش صورت نیز لایت باشد

استفاده از یک عینک می تواند استایل شما را نزدیکتر به این سبک کند. عینک هایی با فریم های کائوچویی مشکی بهترین گزینه می باشند.

 

10 سبک استایل جذاب دخترانه

معرفی سبک الگانت Elegant:

سبک الگانت برای دختران سخت پسند و شیک پوش طراحی شده است. اگر به استایلتان تان اهمیت زیادی قائل هستید این سبک برای شما پسندیده می باشد. آیتم های لوکس و استایلی همراه با رعایت جزئیات در الگانت خیلی مهم می باشد.

استفاده از بهترین آیتم های کمدتان خلاصه ای از قانون لباس پوشیدن در این سبک می باشد. زیوآلات مجلل و خاص، لباس های برند و آرایش های خاص را در این سبک باید رعایت کنید.

 

10 سبک استایل جذاب دخترانه

 

استایل دخترانه Grily:

لباس های ساده و آزاد از شاخص های استایل دخترانه می باشد. لباس های شامل تورهای سفید و بافتنی های دور آستین از آنگونه مواردی است که پوشاک هایی با این سبک باید داشته باشید.

به طور کلی پوشاک گنگی به این سبک، مشابه دختران اصیل و پرنس ها می باشد. رنگ سفید و صورتی رنگ های اصلی این استایل می باشند.

 

10 سبک استایل جذاب دخترانه

 

استایل کاوگرل Cowgirl:

هر چند که جامه ابهام به این سبک در کشورما کاری کاملا غیرعادی است اما در کشور های آمریکایی در برخی روزهای تعطیل یا تفریحات خاص، اینگونه نیز لباس می پوشند.

کلاه کابوی، شلوار جین های آبی پاچه گشاد، ژاکت یا جلیقه های جیر و چکمه های گاوچرانی، این استایل را تشکیل می دهد.

 

 

 

استایل هنری:

در واقعیت چه بسا بتوان برای سبک لباس پوشیدن هنری، هیچ چارچوبی را مشخص نکرد، زیرا افرادی که به این سبک علاقه مند هستند معمولا دارای سلیقه و استحصال ذهنی آزاد می باشند زیرا که اکثر آیتم های پوشیدنی این استایل توسط خودشان طراحی می شود. اما به طور کلی می توان پوشاک ابهام به سبک هنری را خارج از استاندارد های روز و ترند های فشن دانست.

 

10 سبک استایل جذاب دخترانه

 

استایل کاری:

از استایل های زیاد پرکاربرد و در حین حال بسیار مهم برای دخترانی که شاغل هستند، استایل های کاری می باشند. مانتو و مانتو شلوار های رسمی و برند، از مهم ترین آیتم های این استایل می باشند.

کفش هایی که کمی پاشنه داشته باشند و معمولا چرمی به رنگ های قهوه ای و چرمی نیز مربوط به این سبک می باشد. در سبک بیزینس ومن یا کاری، از رنگ های تیره و خنثی بهره‌گیری می شود که پسندیده موقعیت های رسمی می باشد.

 

10 سبک استایل جذاب دخترانه

 

استایل تام بوی:

یکی دیگر از استایل هایی که می تواند برای بعضی دختران خیلی هیجان انگیر باشد، تاریکی پوشاک هایی به سبک پسرانه می باشد. برخی متعقدند استایل تام بوی سمبلی از برابری نسوان و مردان در جامعه می باشد و نسوان را از استایل های پیچیده دور می کند.

در این سبک از جامه پوشیدن شما به دور از آیتم هایی مشابه تور، زنجیر و رنگ های دخترانه یا سایر جزئیاتی که مربوط به استایل دخترانه می باشد، استایل تان را ست خواهید کرد.

استفاده از پیراهن های پسرانه دکمه دار، و شلوارهای جین یا پارچه ای پسرانه و کفش های بدون پاشنه از مهم ترین شاخص های تام بوی می باشد. برای آشنایی اغلب با استایل تام بوی کلیک کنید.

 

10 سبک استایل جذاب دخترانه

 

10 سبک استایل جذاب دخترانه

استایل راک یا راکر:

استایل راکر نیز برای دختر خانم ها می تواند بسیار هیجان انگیر باشد. در واقع استایل راکر به انفرادی حائز سبک های مختلفی می باشد که البته به سبک های خوانندگی راک وابسته می باشد.

اما به طور کلی استایلی که در آن رنگ مشکی، شلوار های جین چاک دار، نیمه بت های چرمی، آیتم های چرمی و اکسسوری های متنوع و متعدد، کاربرد زیادی داشته باشد در بخش استایل های راک قرار می گیرد.

 

10 سبک استایل جذاب دخترانه

 

سبک هیپی یا سبک دهه هفتادی

یکی از سبک های پرطرفداری که به تازگی نیز مد شده است، سبک لباس گنگی هیپی می باشد که مربوط به دهه هفتاد می باشد. در این سبک از شلوارهای پاچه گشاد که در کشورمان به پارچه طاغوتی معروف می باشد بهره‌گیری می شود. کراوات های خالدار با رنگ های شاد و گرم وآرایش و مدل موهای ساده از شاخص های این استایل می باشد.

 

10 سبک جذاب استایل زنانه

استایل ورزشی:

از استایل های مورد علاقه دختر و بانو های جوان، استایل ورزشی می باشد. سبکی که با کمی دقت می توان شیک پوشی و راحتی را تجربه کرد. این سبک از لباس پوشیدن، برای اوقاتی که قصد پیاده روی در پارک را دارید، بسیار پسندیده و آرمانی می باشد و دغدغه زیادی نیز برای ست کردن آن نخواهید داشت.

یک ست شلوار و سوئیشرت ورزشی در رنگ های دخترانه مانند صورتی ملایم و کتونی های ورزشی سفید می تواند، استایلی فوق العاده باشد. به خاطر داشته باشید که در سبک ورزشی به کارگیری آرایش رایج نمی باشد.

 

10 سبک استایل جذاب دخترانه

 

10 سبک استایل جذاب دخترانه

 

چند نکته برای حفظ جذابیت در لباس پوشیدن:
  • همواره لباسی را بپوشید که کاملا اندازه شما باشد.
  • پوشیدن لباسهای بزرگ تنها اندام شما را اغـراق آمـیـز تـر جـلوه داده و آنـها را پنهان نمیکند.
  • بیشتر سعی کنید تنها در زمانی که کمر باریکی دارید از کمر بند استفاده کنید.
  • پارچـه هـای سـنگین مانـند پـشمـی، بافـتنی و چرمی شما را سنگین وزن تر جلوه میدهند.
  • پارچه های سبک وزن مانند کتان، نخی شما را لاغر تر جلوه میدهند.
  • رنگ های تیره شما را لاغر تر و کوچک تر میکنند.
  • رنگ های روشن شما را بزرگتر و حجیم تر میکنند.
  • لباس های بالا تنه و پایین تنه یکرنگ شما را لاغر تر جلوه میدهند.
  • لباس های بالا تنه و پایین تنه با رنگهای متفاوت شما را بلند قد تر میکند.
  • لباس های یقه بلند گردن را کوتاه تر میکند.

بیشتر بخوانید:

۱۰ نکته فوق العاده برای شیک پوش بودن

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *