لباس نامزدی شیک و پوشیده تعریف مراسم نامزدی در مناطق مختلف ایران خیلی متفاوت است، اما نکته مشترک در بین همه رسوم این است که مخارج مراسم نامزدی بر عهده خانواده عروس است. برخی مواقع ممکن است این مراسم به شکل عصرانه و به صرف شیرینی برگزار شود یا به شکل مفصل تر، با شمار میهمانان زیاد و به صرف شام. در پیوسته این نوشتار با مُدانا پلاس به اتفاق باشید تا انواع برگزاری مراسم نامزدی و لباس های پسندیده برای هر یک را رسیدگی نماییم.
در برخی از مناطق پس از انجام مراحل خواستگاری صیغه محرمیتی بین عروس و داماد خوانده می شود تا مدت کوتاه که معمولا بیش از دو ماه به درازا نمی انجامد با هم معاشرت داشته باشند لغایت با خلق و خو و نقاط قوت و ناتوانی شخصیتی یکدیگر بیشتر آشنا شوند که در صورت رضایت طرفین از هم عقد رسمی انجام می شود. به مراسمی که در این مرحله برگزار می شود مراسم نامزدی گفته می شود که معمولا این مراسم به شکل صمیمانه تر با شمار کسان اقلیت برگزار می شود به طوری که میهمان ها فقط خانواده عروس، خانواده داماد، پدربزرگ ها، مادربزرگ ها و اقوام درجه یک دو طرف هستند، چون خانواده ها دوست ندارند پیش از اطمینان کامل در مورد این وصلت کسان فامیل و اقوام و آشنایان مطلع شوند. این مراسم در منزل پدر عروس بانو برگزار می شود و معمولا به صرف عصرانه است. اگر جزو خانواده هایی هستید که مراسم نامزدی را به این شیوه برگزار می کنید با مُدانا پلاس همراه باشید تا پوشاک های مناسب برای این مراسم را بررسی نماییم.

مدل های لباس نامزدی شیک و جدید 2020 را در این مطلب ببینید. امیدواریم که این مجموعه مدل لباس نامزدی عروس مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد در صورتی که تمایل دارید لباس های شیک عروس را ببینید کلیک کنید

لباس نامزدی شیک و پوشیده

 

 

لباس نامزدی شیک و پوشیده

 

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

2 نظرات در حال حاضر

  1. عالی بودن موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *