ست هاي پلنگی زنانه : در این بخش گروهی زیبا از لباس مجلسی پلنگی را میبینیم. امروز شایسته ترین سبک ها و ست هاي پلنگی زنانه را جمع آوری کرده ایم تا با نو ترین هاي همین سال آشنا گردید.این نوع پوشاک با طرح خاصی کـه دارااست دوستداشتنی است، طرح پلنگی یک مد و ترند ثایت اسـت ودر مجموع فصول میتوانید ازآن استعمال نمایید، به‌دنبال با مُدانا پلاس همپا باشید تا شایسته ترین هاي 99 و 2021 را با هم ببینیم.

برای پوشیدن پوشاک طرح پلنگی،مثل هر استایل دیگر،می بایست اصولی را رعایت کرد.لباسهای پلنگی بـه خصوص اشکال لاکچری و گرانقیمت آن،درصورتی که با روانشناسی رنگ صحیحی یاروهمدم نشود، مخلوط خیر و خوبی در استایل شـما نخواهد داشت و زیرا این طرح بطور کلی، طرح خاص اسـت و زیاد در حین روز مشاهده نمی شود، دیده ها را خیره کرده و می تواند نگاه منفی از سمت تماشاچی ساخت‌و‌ساز نماید.

لباسهای پلنگی از میانه فصل‌پاییز تا آخرها فصل زمستان، گزینه استعمال بانوان خوش پوش قرار می گیرد مخصوصا عده ای کـه دوست دارند شال هاي پلنگی خودرا با بارانی و اورکت‌هاي شیک ست نمایند تا تناسب خیر و خوبی با کیف بافت پلنگی آن‌ها داشته باشد. پالتوهای پوست طرح پلنگی مثل دم روباهی، یکی شاخص ترین مقایسه هـای محاسبه ذکاوت و ارزش پباده سازی استایل بانوان گران قیمت اسـت.

پالتو هاي پوست پلنگی را می‌توان با یک مانتوی صورتی رنگ ست کرد و استایل لبریز زرق و برق و رابه ارمغان آورد. در واقع تناسب خیر فی مابین رنگ صورتی و رنگ پلنگی بوده کـه بعضی در پیاده سازی استایل سلبریتی ها نیز مشاهده می شود و شـما در عکس بالا و ذیل هم شاهد میباشید.بنابر این یک کدام از رنگ هاي لایق برای ست کردن استایل با طرح لئوپارد ، رنگ صورتی اسـت.

کفش هاي پلنگی را میتوان با جامه هایي با رنگ ملایم بر بدن کرد. مثل آبی‌رنگ پر‌نور. با اینکار هم کفش شـما جلوه بهتری پیدا خواهد کرد و هم خیلی توی سلیقه نمی‌زند. بنابر این کفش هاي طرح لئوپارد راکه اینروزها در پاساژ هاي لاکچری تهران و کیش و مرکزها استان ها زیاد گردیده اسـت را میتوان با رنگ هاي تکمیل کننده تیره رنگ سبز و آبی رنگ بـه نیکی ست کرد.

ست هاي پلنگی زنانه

ست هاي پلنگی زنانه

 

سبک  پلنگی خارجی 99 و 2021

نکته دیگری کـه در تعیین لباسهای طرح لئوپارد می بایست بـه آن اعتنا نمائید آن اسـت کـه لباسهای پلنگی بهتر اسـت با لباسهای خط مش رویکرد ست گردد. اهمیت ندارد رویکرد منش افقی اسـت یا این که خط مش خط مش عمودی. تناسب نیکی فی مابین طرحهای نقطه نقطه طرح لئوپارد سیاه با طرح تی شرت و لباسهای رویکرد  وجوددارد و احساس نیکی را در ذهن تماشاچی ساخت‌و‌ساز خواهد کرد.
می توانید یک پالتوی پلنگی را روی یک مانتوی روش رویه پوشیده و تا هم رنگ پالتو و هم اندام شـما، جلوه بهتری داشته باشد مسئله بعدی کـه مطلوب اسـت درنظر بگیرید، ست کردن لباس پلنگی با کت چرم اسـت. چندان اهمیت ندارد کت شـما چـه رنگی اسـت. کت هاي چرمی رابه اسانی میتوان با لباسهای طرح لئوپارد ست کرد.

لباسهای طرح پلنگی در شرایطی که کلیه ی تیپ شـما را در بر بگیرد، شـما را مشابه یک پلنگ حقیقی و واقعی می‌نماید. در حالیکه طریق جذابی در پیاده سازی استایل وجود ندارد. بهتر اسـت با اکسسوری ها، ناکامی رنگ ساخت و ساز فرمائید تا تمرکز خیالی تماشاچی از استایل راسته شـما بـه نصیب هاي دیگر استایل گم راه گردد. کیف و کفش و اکسسوری متمایز، این نقش رابه نیکی ایفا خواهد کرد.
دراین وضعیت، تیپ سر تا پا پلنگی شـما، با این طرح رنگی، خوشگل بنظر خواهد رسید. کفش این برنامه ای با هر استایلی متناسب اسـت و هماهنگ می شود. کفش پلنگی را می‌توان با تیشرت یا این که شال شبیه آن هم ست کرد. زیرا این لباسهای این طرح با مورد هاي متعدد رنگی ساخت‌و‌ساز می‌گردد «بافت ریز یا این که درشت» در طی سال قابل به کار گیری اسـت.

ست هاي پلنگی زنانه

ست هاي پلنگی زنانه

ست هاي پلنگی زنانه

ست هاي پلنگی زنانه

ست هاي پلنگی زنانه

https://modanaplus.com/%d8%b1%d9%86%da%af-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2021-%d9%88-1400-%da%86%d9%87-%d8%b1%d9%86%da%af%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

ست هاي پلنگی زنانه

ست هاي پلنگی زنانه

https://modanaplus.com/%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d9%88-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%b1%d9%86%da%af-%d8%b3%d8%a7%d9%84/

ست هاي پلنگی زنانه

ست هاي پلنگی زنانه

ست هاي پلنگی زنانه

https://modanaplus.com/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%da%af%d9%88%da%86%db%8c-gucci/

ست هاي پلنگی زنانه

ست هاي پلنگی زنانه

ست هاي پلنگی زنانه

ست هاي پلنگی زنانه

ست هاي پلنگی زنانه

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *