10 مدل از بهترین پیراهن های جین زنانه با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

 این پیراهن جین به سبک غربی نوعی است که می خواهید روی نخ ها بپوشید. با یقه پهن و سجاف خمیده ، کمک زیادی به کمد لباس های سال شما می کند.

دکمه های مروارید و جیب های ضربه محکم و ناگهانی لحظه لحظه به آن لمس می کنند ، اما هنوز هم به طور بی وقفه همه کاره است.

 این سبک فوق العاده زنانه کاملاً مناسب سایز بزرگ برای جفت شدن با کف های باریک تر مانند شلوار چسبان و شلوار جین تیره است .

10 مدل از بهترین پیراهن های لی زنانه

 این پیراهن با تناسب اندام بسیار مناسب برای لایه بندی اکنون و پوشیدن انفرادی هنگام برخورد با هوای گرمتر است. 

به لطف سبک کلاسیک و جزئیات آشفته شیرین ، ظاهری معمولی اما صیقلی به شما می دهد که در موارد مختلف کار می کند.

10 مدل از بهترین پیراهن های جین زنانه

10 مدل از بهترین پیراهن های لی زنانه

10 مدل از بهترین پیراهن های لی زنانه

10 مدل از بهترین پیراهن های جین زنانه

 

نکاتی برای استایل جین

رنگ‌های متنوع:‌ این روز ها لباس‌های جین از کت و جلیقه تا مانتو و شلوار رنگ‌بندی‌های بسیار متنوعی مثل سفید، درجه‌های متفاوت از آبی‌رنگ، مشکی و خاکستری دارا هستند. در صورتی‌که در ست جامه جین تازه‌ کار می باشید یا این که می خواهید با احتیاط بیشتری کار فرمائید از دو رنگ متعدد به کار گیری فرمائید. برای مثال شومیز جین آبی‌رنگ را با یک شلوار جین سپید ست فرمایید.

اکسسوری‌های جین:‌ تیپ جین روی جین صرفا مختص ست کردن لباس‌های جین با هم میباشد.پس در شرایطی که از دو تکه یا این که حتی یک تکه جین در استایل استعمال میکنید اصلا سراغ اکسسوری‌های جین، مانند کیف جین، کفش جین، کمربند جین و… نروید.

جین یک‌رنگ: زمانی از دو تکه جین تماما هم‌رنگ برای بالاتنه و زیر‌تنه استعمال فرمایید، مانند کسی به حیث میرسید که آحاد صبح را صرف جستن دو جین هم‌رنگ کرده و سود‌ فعالیت تماما بی آلایش و نه‌چندان دیدنی از آب در می آید. ولی درصورتی که میخواهید هر دو قسمت استایل جین هم‌رنگ باشد، بهتر میباشد از دو مرتبه‌ رنگی متعدد استعمال نمایید.

جین‌های طرح‌دار: یک کدام از دوست‌داشتنی‌ترین ترندهای سال‌های اخیر همین جین‌های پولک و منجوق‌دوزی شد‌ه‌است که ظواهر دیدنی و خاص دارا‌هستند.تلاش فرمایید دست کم یک کدام از تکه‌های جین در استایل زنانه یکی این خصوصیت‌های متمایزکننده و خاص را داشته باشد. از جمله از یک کت جین زاپ‌دار (دارنده پارگی) استعمال فرمایید.

جزئییات: تیپ جین مدام نباید روزانه باشد.پس استایل جین خویش را با چندین گزینه تماما شیک و لاکچری بهتر نمائید. ست کردن یک شلوار جین زنانه با یک جفت کفش تابستانی پاشنه ‌بلند دقیقا به عبارتی کاری میباشد که سلبریتی‌ها برای ساختن استایل‌های دیدنی خیابانی اجرا میدهند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *