برند هرمس (Hermès) : مارک هرمس و معرفی یک سری مثال از تولیدات این مارک:

طراحان اشکال جامه بر این باورند که مد صرفا فراهم کردن و پوشیدن جامه نیست بلکه هر نوع مد می‌تواند الهام گرفته گردیده از یک تمدن ،یک جای و یا این که یک نوستالژی در طول های متفاوت که مرتبط با آداب و رسوم آن فرصت میباشد. مطالعه تاریخچه مرتبط با هر مد می‌تواند مارا برای شناخت بیشتر با مدل های متفاوت هر مد ارشادوراهنمایی نماید. یکی‌از گرانترین و پر اسم و رسم ترین مارک ها در جهان مارک ارمس میباشد که هرمس تلفظ می‌گردد، ما قصد داریم در‌این نوشته‌ی علمی با این مارک بیشتر آشنا شویم:

تاریخچه مارک ارمس یا این که هرمس:

ارمس در معنای نماینده پروردگار و پیام اورست و پسر یک کدام از خدایان یونان باستان به اسم زیوس میباشد که اورا تحت عنوان خدای المپیک به خاطر می‌آورند.

مارک ارمس یا این که هرمس حدود 181 سال پیش ینی در سال 1837 در فرانسه به وسیله شخصی به اسم تیری ارمس احداث شد، ارمس در آلمان دیده به جهان گشود مادرش آلمانی و پدرش فرانسوی بود، این خانواده در سال 1928 به فرانسه هجرت کردند و وی در سن 36 سالگی آغاز به فعالیت کردن با برند خودش شد.

این مارک در اوایل فعالیتش را باتجهیزات اسب سواری و کالسکه شروع کرد، این مارک در سال 1855 و 1867 غالب او‌لین پاداش نمایشگاه یونیورسال پاریس شد ، به همین ادله از کالسکه در لوگوی هرمس مستعمل میباشد.

چالز امیلی پسر ارمس در سال 1880 مدیر این مارک را بر عهده گرفت و برای این شرکت اسم هرمس را تعیین کرد. ارمس با امداد پسرانش چیره شد که خرده فروشی و صنعت های دستی را به تولیدات خویش بیافزاید چیره شد که محصولاتش را به اروپا، آسیا، روسیه و آفریقا صادر نماید.

برند هرمس (Hermès)

برند هرمس (Hermès)

کسب کردن تایید صلاحیت زیپ در تولیدات:

شرکت هرمس در سال 1900 میلادی ساخت کیف های چرمی اختصاصی برای زین های اسب سواران را ساخت و ساز کرد که بسیار از آن استقبال شد. نوادگان ارمس در سال 1914 غالب شدند که تایید صلاحیت زیپ را برای اولیه توشه برای ساخت‌و‌ساز تولیدات خویش بگیرند و بار اول در فرانسه تولیدات زیپ دار خویش را معرفی کردند، و آن‌گاه ایجاد پوشاک را نیز به لیست عمل های خویش و او‌لین پوشاکی که ساخت و ساز کردند برای ادوارد، پرنس والز بود این پوشاک یک کت گلف چرمی بود که در آن از زیپ مستعمل بود.

ایده ساخت‌و‌ساز کیف مارک هرمس چه‌گونه صورت گرفت؟

ایده ایجاد کرد کیف های چرمی زمانی به ذهن امیلی ارمس رسید که همسرش برای اینکه کیف گزینه نظرش را پیدا نکرده بود به ارمس گلایه کرد. پس از این روایت در سال 1922 وی تصمیم گرفت که ایجاد کیف های چرمی زنانه را به کار های خویش بیفزاید.

برند هرمس (Hermès)

برند هرمس (Hermès)

اوج شکوفایی مارک هرمس:

اوج شکوفایی مارک هرمس در ده سال 1930 بود به جهت اینکه در‌این ده سال صاحبان این شرکت تصمیم داشتند که بر روی ساخت‌و‌ساز زیورآلات و پوشاک تمرکز نمایند. آن‌ها یک گروه فوق العاده از کیف های چرمی با اسم گریس کلی که پس از سپری شد دوران ها به کیف کلی جهانی شد را رونمایی کردند. همینطور روسری های پر اسم و رسم مارک هرمس را نیز به محصولات خویش افزودند.

آنان هم زمان با ساخت‌و‌ساز پوشاک با یاری ساعت سازی جنوا سوییس آغاز به ساخت‌و‌ساز ساعت های مارک هرمس کردند و غالب شدند که وارد بازار ایالات متحده شوند. همینطور مارک هرمس در سال 2015 با کمپانی اپل برای تشکیل داد ساعت های هوشمند اپل اعلام همیاری کرد و با طراحی کردن بند های قشنگ، نمای ظاهری این ساعات را بسیار جالب و منحصربه‌فرد بفرد کرد.

رایحه های مارک هرمس:

شرکت هرمس در ده سال 1950 آغاز به ساخت رایحه و ادکلن کرد و برنده به عرضه اول عطر خویش با عطر ای بی سابقه با اسم هرمس شد. عطر های هرمس به جهت عطر های به یاد ماندنی و خاصی که دارا‌هستند

بسیار دارای شهرت می باشند و منزلت خاصی بین دوست داران به رایحه و ادکلن دارا‌هستند.

برند هرمس (Hermès)

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *