با مانتو لی چه شالی ست کنیم؟ شاید این سوالی است که مدام ذهنیت شما را به خودش درگیر نموده است. در‌این مقاله ما قصد داریم به آنالیز رنگ های شال مطلوب با مانتو لی بپردازیم تا شما بعداز مطالعه این مقاله بتوانید به راحتی یک ست جالب و شیک با مانتو لی بزنید. پس همراه ما باشید در مُدانا پلاس

با مانتو لی چه شالی ست کنیم؟

در صدر بایستی بپرسیم که آیا کلمه و واژه لی درست است یا این که جین؟ پاسخ به طبع جین میباشد. پارچه جین هم مثل تعداد بیشمار محصولاتی که وارد ایران شد با نام برندش میان عموم جا افتاد. لی (Lee) نام مارک سازنده پارچه های جین در سال ۱۸۸۹ میباشد. به جهت مقاومت بالای پارچه جین، در آغاز از آن برای ساخت‌و‌ساز جامه برای کارگران معدن و کابوی ها به کار گیری می شد ولی با گذشت زمان این جنس توانست میان جوان ها از محبوبیت خاصی برخوردار گردد.

امروزه کمتر فردی پیدا می‌شود که از شلوار جین استعمال نکرده باشد و یا این که به آن علاقه ای نداشته باشد، ولی شاید تا به حال با چالش ست کردن جامه های جین برخورده باشید. مخصوصا مانتو جین که نمیتوان آن را با هر آیتمی به خصوص شال پوشید و برای پوشیدن آن می بایست توجه کافی را به خرج داد.

مانتو لی با شال سفید

پس در حالتی که برای شما هم این پرسش اتفاق افتاده میباشد که با مانتو لی چه شالی ست کنیم؟ تا پایان مقاله همراه ما باشید.

با مانتو لی چه شالی ست کنیم؟

با مانتو لی چه شالی ست کنیم؟

 

مانتو لی و جنس شال

بهتر است از هر جنس شالی برای پوشیدن با مانتو لی به کار گیری نکنید و به جنس شال توجه فرمائید. جنس شال می بایست به نحوی باشد که با مانتوی لی شما تناسب داشته باشد. پیشنهاد می کنیم از پوشیدن شال هایی با جنس حریر، ساتن درخشان و ابریشمی با مانتو لی اجتناب فرمایید.

بهترین جنس های شال و روسری برای ست کردن با مانتو لی عبارتند از : جنس نخی، ابریشم کج راه، ابریشم توییل و شال های پشمی. توجه داشته باشید که چنانچه در فصول سرد سال می باشید و مانتوی شما ضخیم میباشد، بهتر است از شال پشمی استعمال فرمائید.

ست رنگی شال با مانتو لی

در نگاه اول شاید گزینش شال با مانتو لی ساده بنظر برسد ولی جزئیات مهمی داراست که اگر از آن غافل گردید می تواند شمارا از یک شخص خوش پوش به یک استایل نازیبا برساند. بدین ترتیب در شرایطی که می‌خواهید شال قابل قبولی برای مانتوی لی تعیین نمایید، بایستی رنگ مطلوب با مانتو لی را بپوشید. گزینش رنگ بایستی به گونه ای باشد که با رنگ گزینه های دیگر شما هماهنگی داشته باشد. پس پیرو رنگ هایی که برای ست کردن با مانتوی جین سفارش می کنم را باهم مرور می کنیم:

مانتو لی و رنگ های خنثی و طبیعی

درصورتی که دوست ندارید ظاهر شما جلب توجه نماید،‌ به کار گیری از رنگ های خنثی نظیر شیری، سیاه، خاکستری، بژ و سپید جزء راحتترین ست های رنگی میباشد.

مانتو لی با شال قرمز رنگ

رنگ قرمز یک کدام از رنگ های مکمل رنگ آبی مانتوهای لی میباشد. اما توجه داشته باشید که چنانچه رنگ مانتو شما تیره میباشد مسلما از رنگ زرشکی به کارگیری فرمایید و هرچه رنگ مانتو روشن تر باشد، از رنگ قرمز روشن تری استعمال نمایید.

با مانتو لی چه شالی ست کنیم؟

با مانتو لی چه شالی ست کنیم؟

 

ست مانتو لی با شال سبز

رنگ سبز نمایانگر سرزندگی و شادابی میباشد. درحال حاضر برای ساختن یک ست شاداب و دیدنی با مانتوی جین، رنگ سبز هم یک کدام از آیتم های عالی میباشد. اعتنا داشته باشید که هرچه مانتو تیره تر، رنگ سبز شال تیره تر و هرچه مانتو روشن تر، رنگ سبز شال روشن تر باشد.

ست شال زردرنگ با مانتو جین

زرد از حیث روانشناسی نمایانگر تازگی، شور و انرژی میباشد. رنگ زرد منجر جلب توجه می‌گردد و همینطور یک کدام از رنگ های ترند ۲۰۲۱ میباشد. سفارش ما به کارگیری از زرد لیمویی با مانتو لی تیره میباشد و همچنین هرچه رنگ مانتو جین روشن تر باشد، بهتر میباشد از رنگ زرد روشن تری به کارگیری فرمائید.

با مانتو لی چه شالی ست کنیم؟

با مانتو لی چه شالی ست کنیم؟

 

ست شال قهوه ای با مانتو لی

رنگ قهوه ای از حیث روانشناسی نشان امنیت و متکی بودن میباشد. این رنگ یکی دیگر از رنگ های هماهنگ با مانتو لی میباشد. این رنگ نسبتا گرم، سبب ساخت ستی دل نشین میشود. به کارگیری از شال رنگ قهوه ای روشن همرنگ با رنگ چرم قادر است ظاهری کلاسیک و شیک را برای شما به ارمغان بیاورد. دقت داشته باشید که بهتر میباشد در تابستان از رنگ قهوه روشن یا این که رنگ آجری شال برای ست کردن با مانتو لی به کارگیری نمایید.

ست شال های پاستلی با مانتو لی

در کل به رنگ های کاراملی روشن، صورتی روشن، آبی روشن، هلویی، نعنایی روشن، بنفش روشن، موزی و … رنگ های پاستلی میگویند.این رنگ ها، تناژ رنگ های حقیقی بسیار روشن و در حدود خنثی میباشند. این رنگ ها چندین سال میباشد که جزء رنگ های ترند میباشند. یکی از شایسته ترین گزینش ها برای بهار به کارگیری از شال های پاستلی با مانتو لی هستند. رنگ های پاستلی شایسته ترین آیتم برای ست کردن با مانتو های لی رنگ روشن می‌باشند. برای گزینش کیف و کفش مطلوب برای این ست دیدنی، تعیین کیف و کفش همرنگ و یا این که مقداری پررنگ تر از رنگ شالی که گزینش نموده اید، مورد قابل قبولی میباشد که زیبایی شمارا دوچندان میکند.

با مانتو لی چه شالی ست کنیم؟

با مانتو لی چه شالی ست کنیم؟

 

شال های رنگ بنفش و ارغوانی با مانتو لی

رنگ ارغوانی و بنفش هم مثل رنگ آبی یکی از مورد های مطلوب برای ست کردن با مانتو لی میباشد. درصورتی که یک کدام از سه رنگ بنفش، ارغوانی و یا این که آبی را برای شال خویش تعیین نموده اید، سفارش می کنیم که برای گزینه های دیگرتان از رنگ سپید و یا این که رنگ های در حدود سپید مثل شیری به کار گیری نمائید.

امید‌است‌ تا اینجای مقاله به پاسخ پرسش با مانتو لی چه شالی ست کنیم؟ رسیده باشید.

بنظر شما چه شالی به مانتو لی میاد؟

لطفا نظراتتان را برای ما در بخش دیدگاه بنویسید

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *