تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت ،موضوعی میباشد که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم و همینطور درخصوص راهنمای ست کردن شلوارهای مام استایل و مام فیت نیز به نکاتی اشاره کنیم با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

همان گونه که میدانید به کارگیری از شلوار های مام استایل و مام فیت امروزه به یک ترند در حوزه مد و فشن تبدیل گردیده است و اکثری از هوا داران استایل های کژوال، یک شلوار جین در کمددیواری لباس شان دارا هستند.

البته که گزینه های جین مدام محبوب اشخاص با تیپ های اسپرت و کژوال بوده میباشد، ولی جدیدا شلوارهای مام استایل و مام فیت بیشتر مورد اعتنا گرفته اند. از همین رو در‌پی قصد داریم تا شما عزیزان را با این دو مورد بیشتر آشنا کنیم.

تاریخچه ای کوتاه از شلوارهای جین:

کلمه و واژه جین برگرفته از گویش فرانسوی به معنای آبی‌رنگ از جنوای ایتالیا میباشد که تحت عنوان پارچه هایی از جنس کتان با بافت راه راه و ضحیم نیز شناخته می گردند.

پارچه های جین را در کشور ایران به اسم پارچه لی می‌شناسند که استدلال اش نیز مربوط می شود به اینکه اولین مملکت وارد کننده پارچه جین به کشورمان “لی” اسم داشت و بعداز آن نیز پارچه های جین به لی دارای شهرت شدند.

اولین اشاعه استعمال از شلوارهای جین دربین جوان ها در سال ۱۹۵۰ با مقصود اعتراض به استایل بزرگسالان به جهت عدم به کارگیری از آیتم های جین بود. آمار ها نشان می‌دهد که در سال های اخیر سهم پوشاک جین از بازار پوشاک امریکا حدود ۱۴ میلیارد تومن است.

بعد از دوستداشتنی شدن آیتم های جین، شلوارها با سبک ها و طرح های مختلفی را شاهد هستیم که در عصر های متعدد با اعتنا به ذوق وسلیقه جامعه در زمان خود بسیار به آوازه رسیدند.

شلوار های جین گشاد، شلوار های بوت کات، شلوار جین اسکینی، شلوار های راسته، لگ، تام بوی، گرل فرند، مام فیت و مام استایل از مهم‌ترین اینها است.

تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت

تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت

 

 

تفاوت های شلوار مام استایل و مام فیت

تفاوت های اساسی شلوار جین مام استایل و مام فیت:
همان طور که در بالا گفتیم، شلوارهای جین در طرح ها و سبک های مختلفی ایجاد و به بازار ارائه گردیده اند که در‌این میان، امروزه شلوارهای مام استایل و مام فیت از محبوبیت بیشتری برخوردار می‌باشند.

ولی بپردازیم به تفاوت های اساسی شلوار جین مام استایل و مام فیت:

شلوارهای مام فیت:

شلوارهای مام فیت از حیث الگویی بسیار مشابه به مام استایل میباشند و تفاوت مهم آنان بیشتر در الگوی بخش ران و ساق پا میباشد که در شلوارهای مام فیت این بخش جذب است و در شلوارهای مام استایل گشاد تر می‌باشند. همینطور شلوارهای مام فیت معمولا از پارچه هایی قطور و کشی دوخته میگردند.

شلوار های مام استایل:
برای مثال مهمترین خصوصیت های شلوار مام استایل، مرتبط با فاق بلند و بخش کمری آن میباشد که تا بالای ناف ادامه داراست. همینطور شلوارهای های مام استایل در بخش ران و ساق پا گشاد تر و در بخش مچ پا کمی تنگ تر هستند.

 

تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت

تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت

 

 

راهنمای ست کردن شلوارهای مام فیت و مام استایل:

چنانچه کمی شکم دارید و به‌دنبال شلواری می باشید که بتواند شمارا لاغر نشان دهد، این شلوارها مورد بسیار قابل قبولی می‌باشند. به این دلیل که فاق بلند و بلند بودن کمری آن موجب می شود شکم شما جمع تر گردد و باسن تان نیز خوش فرم تر به لحاظ رسد.

ولی در صورتی اضافه وزن زیادی دارید و قد کوتاهی دارید، شلوارهای مام استایل و مام فیت آیتم قابل قبولی نمی باشند.

این شلوار را می‌توانید به خوبی با مورد هایی مانند کت های جین، بافت های پاییزه و پالتو ست نمایید. این دست از شلوارها می‌توانند مورد خوبی برای ست شدن با پیراهن های رنگی برای تجربه یک استایل بهاری جالب باشند.

کفش مطلوب شلوارهای مام فیت و مام استایل، در تابستان و فصل بهار کتونی ها هستند و در فصل‌پاییز و فصل‌زمستان نیز نیم بوت ها شایسته ترین مورد می‌باشند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *