مدل مانتو تابستانی 1400 : مدل مانتو های فصل‌تابستان از لحاظ طرح و رنگ با بقیه سبک ها خیلی فرق دارند. جنس پارچه ها نازک و خیلی نازک و رنگ های روشن و سرد به کارگیری می‌شود. همانگونه که الان مد شده، مانتوهای تن نما که جنس پارچه آن‌ها حریر، گیپور و … میباشد زیاد به کارگیری می‌گردد. در صورتی نمیدانید این سال چه سبک مانتو هایی بیشتر مد و ترند میباشد تا انتها مقاله با ما باشید در مُدانا پلاس

انواع سبک مانتو تابستانه سال 1400

همان گونه که گفتیم در فصل‌تابستان به علت گرمی هوا از رنگ های روشن تر به کار گیری می شود همچنین رنگ شال ها نیز روشن تر گزینش می‌شوند. برای ست کردن مانتو تابستونی بهتر میباشد از شلوار های گشاد یا این که دامن به کار گیری نمائید. شلوار جین ها رو فعلا کنار بگذارید و مطابق فصل لباس بپوشید.

برای مشاهده تصاویر جدیدترین سبک مانتو اسپرت ​​​​1400 با ما همراه باشید.فصل تابستان فصلی آکنده‌از گرما و جنب و جوش و مملو‌از رنگ های زنده و پرانرژی اسـت،براین اساس می بایست مانتوهای تابستانی در رنگ های بشاش و خوشگل و در جنس خنک تعیین گردد .

در شرایطی که گرایش دارید ظاهر و تیپی معمولی داشته باشید بهتر میباشد سبک مانتوی اسپرت ساده را برای پوشیدن گزینش فرمائید. مانتوهای اسپرت در اشکال مدل های ساده و طرح دار موجود میباشند. گزینش اندازه قد مانتو نیز به اندازه قد شما و ذوق فردی تان بستگی دارد.

مدل مانتوهای اسپرت طرح دار انتخابی مطلوب برای خانم هایی که به تیپ های خاص و متعدد علاقه مند می‌باشند محسوب می‌شوند.در فصل‌تابستان از ادغام رنگ طوسی و صورتی ملایم، سبز تیره و زرد رنگ روشن، بنفش و سفید و آبی کاربنی و زرد به کار گیری نمائید.از طرح گل ها و میوه ها نیز می‌توانید برای مانتو تابستانه استعمال نمائید. اما می بایست طرح پارچه با دقت بـه تیپ شخصیتی شـما و مراسمی کـه قرار اسـت در آن شرکت فرمایید، گزینش گردد.

مدل مانتو تابستانی 1400

مدل مانتو تابستانی 1400

مدل مانتو تابستانی 1400

مدل مانتو تابستانی 1400

مدل مانتو تابستانی 1400

مدل مانتو تابستانی 1400

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *