نکاتی برای خانم‌های شیک پوش

نکاتی برای خانم‌های شیک پوش در فصل تابستان : تابستان بسیار گرم است و مسلماً سبب تعرق زیادی می‌شود. به همین دلیل در این فصل باید در هنگام انتخاب لباس‌ها و استایل مناسب، نکات خاصی را در نظر بگیریم با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

 لباس‌هایی که در این فصل می‌پوشیم باید به نحوی باشند که بتوان در آن‌ها گرمای آزاردهنده را تحمل و به راحتی حرکت کرد. البته این لباس‌ها باید به نحوی باشند که تیپ و استایل شما را نیز خراب نکنند. تابستان فصلی است که باید لباس‌های جدید و متناسب با این فصل را در کمد لباس خود جای دهید. همچنین یکی از نکات مهم در انتخاب لباس برای خانم‌های شیک پوش در فصل تابستان، انتخاب لباس‌هایی است که نور خورشید را جذب نکنند.

ما در این مقاله به اصول و نکاتی اشاره می‌کنیم که به شما کمک می‌کنند تا هم ظاهرتان را زیباتر نشان دهید و هم از سلامت خود مراقبت کنید. به زودی فصل تابستان که در دو قدمی ما ایستاده، می آید و گرما و آفتاب تندش را به صورت ما می‌کوبد. با ما همراه باشید و با رعایت نکات کلیدی برای خانم‌های شیک پوش در فصل تابستان، از گرمازدگی از خودتان محافظت کنید.

استفاده از لباس‌های ارگانیک برای خانم های شیک پوش:

بهترین گزینه‌های ممکن برای تابستان لباس‌های نخی و کتانی است که برای فصل گرم بسیار مناسب می‌باشد. مطمئناً بارها شنیده‌اید که لباس‌های نخی و کتان در هوای گرم بسیار عالی عمل می‌کنند؛ دلیل این پیشنهاد هم به این خاطر است که این لباس‌ها مانع تعرق شدید می‌شوند و جلوی اکسیژن ‌رسانی به پوست را هم نمی‌گیرند.

اما این بار می‌خواهیم محصولات تازه‌ای به شما معرفی کنیم که برای خانم‌های شیک پوش بسیار طبیعی‌تر و سالم‌تر از پیش می‌باشند. لباس‌های ارگانیک، در واقع محصولاتی هستند که بدون استفاده از مواد شیمیایی تهیه شده‌اند. پارچه‌های ارگانیک هم به همین نحوه تولید می‌شوند. شما با پوشیدن این لباس‌ها و با استفاده از بافت طبیعی نخی و خنک آن، نه تنها در فصل تابستان گرمتان نمی‌شود، بلکه می‌توانید مطمئن باشید این طبیعی بودن با استفاده از مواد طبیعی به‌دست آمده است.

همواره تلاش کنید که برای ساعاتی که بیرون از خانه هستید از مانتو، شلوار و شال نخی خنک استفاده کنید. دقت کنید هر چه‌قدر که رنگ‌ها روشن‌تر باشند، بیشتر مانع از حس کردن گرما خواهند شد. بنابراین سعی کنید از این رنگ‌ها استفاده کنید. البته امسال نیز رنگ‌های بنفش، زرد، صورتی، قرمز و نارنجی مد شده‌اند. می‌توانید از این رنگ‌ها در ظاهرتان کمک بگیرید و خود را برای لذت بردن از تابستان آماده کنید.این لباس‌ها مانع تعرق شدید می‌شوند و جلوی اکسیژن‌رسانی به پوست را هم نمی‌گیرند.

نکاتی برای خانم‌های شیک پوش

نکاتی برای خانم‌های شیک پوش

جوراب نخی:

حتماً بارها شنیده‌اید که می‌گویند، پا قلب دوم انسان می‌باشد. کاملاً هم درست می‌باشد. اما چگونه می‌توانیم در فصل تابستان از قلب دوم خود مراقبت کنیم؟

راهکارهای بسیاری برای این موضوع وجود دارد، نخستین راهکار، جوراب نخی می‌باشد. مطمئن باشید که انتخاب جوراب نخی هم درست به اندازه یک کتانی استاندارد اهمیت دارد و برای سلامت پاها مناسب است. با توجه به این‌که پوشیدن کفش‌های کتانی و یا کفش‌های چرمی، هوا در پاها جریان نمی‌یابد، هم‌چنین تا وقتی که می‌توانید سراغ کفش‌های کتانی و یا کفش‌های چرمی نروید. اما اگر راه‌حل دیگری ندارید بهتر است کتانی‌هایی تهیه کنید که هوا داخل آن‌ها گردش داشته باشد. تعریق زیاد می‌تواند سبب ایجاد عفونت‌های قارچی شود.راهکارهای بسیاری برای این موضوع وجود دارد، نخستین راهکار، جوراب نخی می‌باشد.

نکاتی برای خانم‌های شیک پوش

نکاتی برای خانم‌های شیک پوش

دومین راه کار برای محافظت از پا برای خانم‌های شیک پوش:

راهکار دوم استفاده از کفش‌های عروسکی یا صندل می‌باشد. زیرا این کفش‌ها مانع از تعریق می‌شوند. اما باز هم توجه داشته باشید که بعد از درآوردن کفش‌ها، از شست‌وشوی پاهایتان غفلت نکنید. البته نکتهٔ بسیار مهمی که درمورد این کفش‌ها باید به‌خاطر داشته باشید، نوع پاشنه آن‌ها می‌باشد. اغلب کفش‌های عروسکی و یا صندل‌ها پاشنه‌هایی کاملاً تخت دارند و فشار زیادی را به کمر خانم‌ها وارد می‌کنند و بیشتر از قبل باعث کمر درد یا درد ناحیه پاشنه پا می‌شوند.

بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که در زمان خرید، هرقدر هم کفشی که پسندیده‌اید زیبا بود، به خودتان قول بدهید که در صورت غیراستاندارد بودن دورش را خط کشیده و به سراغ کفش‌های استاندارد و سالم بروید. همچنین می‌توانید به جای مدل ورنی، از کفش‌های جیر و پارچه‌ای بهره ببرید. راهکار دوم استفاده از کفش‌های عروسکی یا صندل می‌باشد. زیرا این کفش‌ها مانع از تعریق می‌شوند.

نکاتی برای خانم‌های شیک پوش

نکاتی برای خانم‌های شیک پوش

پوست شاداب و سالم:

در فصل گرما نوشیدن آب را فراموش نکنید. توجه داشته باشید که هر چه‌قدر هم که به خودتان برسید، اما اگر پوستی کدر و خشک داشته باشید، انگار تمامی رشته‌های خود را پنبه کرده‌اید. به قول قدیمی‌ها در تابستان مواظب باشید تا پوست‌تان به خشکی نیفتد. در این بین خوردن میوه‌های شامل ویتامین C، استفاده از مرطوب‌کننده مناسب و تجدید مرتب ضدآفتاب، بسیار کمک‌کننده بوده و پوستی سالم و شفاف را برای شما به ارمغان خواهد آورد که با ترکیب با نکات دیگر، تابستانی شاداب و دلپذیر را تجربه خواهید کرد.در این بین خوردن میوه‌های شامل ویتامین C، استفاده از مرطوب‌کننده مناسب و تجدید مرتب ضدآفتاب، بسیار کمک‌کننده بوده و پوستی سالم و شفاف را برای شما به ارمغان خواهد آورد که با ترکیب با نکات دیگر، تابستانی شاداب و دلپذیر را تجربه خواهید کرد.

نکاتی برای خانم‌های شیک پوش

نکاتی برای خانم‌های شیک پوش

اهمیت کلاه برای خانم‌های شیک پوش

همان‌طور که می‌دانید تابش آفتاب در تابستان به مرور و روزبه‌روز گرم‌تر و تندتر می‌شود و همه را کلافه می‌کند. اما مطمئناً پوست ما نیز در این بین اذیت شده و در سکوت کلافه خواهد شد.

البته برای غلبه بر این کلافگی، علاوه بر کرم‌های ضدآفتاب با اس.پی.اف. مناسب، دو گزینه دیگر نیز وجود دارد؛ عینک آفتابی و کلاه! با این حال، اغلب خانم‌ها استفاده از کلاه را زیاد جدی نمی‌گیرند و بیشتر از عینک آفتابی استفاده می‌کنند، اما غافل از این‌که کلاه نیز درست و به اندازهٔ عینک آفتابی مهم می‌باشد. درنظر داشته باشید که استفاده همزمان از کرم ضدآفتاب و کلاه آفتابگیر باعث می‌شود تا سلامت پوست صورت‌تان را بیش از پیش تضمین کرده باشید.

البته آفتاب تند در مراحل اولیه می‌تواند سبب ایجاد سوختگی و کک و مک و در مراحل بعدی حتی ایجاد سرطان پوست شود. اما امروزه بسیاری از دستفروش‌ها، عینک‌های آفتابی ارزان‌قیمت می‌فروشند و البته بسیاری از مردم نیز برای اینکه متنوع باشند، از این عینک‌ها استفاده می‌کنند! باید بدانید که داشتن یک عینک آفتابی استاندارد از داشتن 10 تا عینک غیراستاندارد، بهتر و سالم‌تر می‌باشد. شیشه‌های نامناسب باعث می‌شوند تا نور بر روی یک قسمت از قرنیه متمرکز شود و سبب آسیب‌دیدگی‌هایی جدی به چشم شود.

نکته برای خانم‌های شیک پوش:

از مشکلات شایع فصل تابستان می‌توان به سوختگی پوست دست‌ها و دو رنگ‌شدن قسمت پشت دست و آرنج اشاره کرد که البته برای جلوگیری از این آفتاب‌سوختگی‌ها می‌توانید از ساق دست و دستکش نخی استفاده کنید. البته اگر توان خرید و هزینه برای عینک آفتابی را دارید، بهتر است که از یک فریم با رنگ روشن برای تابستان و از یک فریم با رنگ تیره نیز برای فصل زمستان استفاده کنید.

کیف‌های مانند کولر!

خانم‌های شیک پوش، زمانی که در فصل تابستان به خرید لباس زنانه میروید، سعی کنید که کلاً از محصولات چرم دوری کنید. کیف‌های چرمی هم همینطور. اگر در کیف خود خوراکی دارید و نگران خراب شدن آن‌ها هستید، بدترین و بهترین انتخاب، کیف‌های چرمی و حصیری می‌باشند. کیف‌های حصیری مانند سیستم تهویه هوا عمل کرده و فضای داخل کیف‌تان را که شامل خوراکی و یا لوازم آرایشی‌تان است خنک نگه می‌دارند.

البته این به این معنا نیست که می‌توانید غذای‌تان را ساعت‌های طولانی در این کیف قرار دهید، حداقل تا رسیدن به محل کار و پیدا کردن یک یخچال غذای‌تان را سالم نگه می‌دارد. کیف‌های پارچه‌ای از جنس‌های بسیار مناسب تابستان برای خانم‌های شیک پوش می‌باشد. البته امروزه نیز در مغازه‌های فروش لوازم سنتی، می‌توانید تعداد زیادی از آن‌ها را در طرح‌ها و انواع گوناگون پیدا کنید. برخی از این کیف‌ها دو رو هستند و با استفاده از این‌ها می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. هم وسایلتان سالم بمانند و هم محصولی متنوع داشته باشید. با این‌حال حواستان باشد کیف‌های سنتی طرح گبه و گلیم اغلب از پشم تهیه شده‌اند و برعکس ظاهر خنکی که دارند، ایجاد گرما می‌کنند؛ پس سراغ این مدل‌ها نروید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *