نکات انتخاب لباس سفید در فصل تابستان

نکات انتخاب لباس سفید در فصل تابستان : مسلما گرم ‌ترین فصل سال، تابستان بوده و ما هر چه قدر که به این فصل نزدیک ‌تر می ‌شویم، نیاز بیشتری نیز به پوشیدن لباس‌ های خنک خواهیم داشت. بنا به عقیده و باور بسیاری از طراحان مد، لباس سفید نشان دهنده ‌ی تازگی و آرامش می ‌باشد. بنابراین پوشیدن این رنگ لباس در تابستان بسیار مناسب بوده و علاوه بر خنکی که دارد نمادی از تازگی و شادابی نیز می ‌باشد. در کنار این موارد، شما را نیز فردی آرام و خونسرد نشان می ‌دهد. البته می ‌توان گفت که خاستگاه پوشیدن لباس سفید فصل تابستان است. با توجه به این نکته ما قصد داریم در این مقاله به بررسی نحوه‌ی انتخاب لباس سفید در تابستان بپردازیم.

در نتیجه اگر شما نیز تمایل دارید تا با نحوه‌ی انتخاب لباس سفید در تابستان بیشتر آشنا شوید و در زمان خرید لباس زنانه و مردانه برای خود، آیتم های درستی را انتخاب نمایید. توصیه می کنیم که تا پایان مقاله با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

بررسی میزان عبور نور از لباس

یکی از مواردی که در حین انتخاب لباس سفید باید به آن توجه کنید. میزان عبور نور از آن می ‌باشد. همان ‌طور که می ‌دانید نور از لباس‌ های تیره رنگ به خوبی عبور نمی‌ کند. اما در لباس‌ های سفید این گونه نمی ‌باشد. بنابراین در حین خرید و انتخاب لباس‌ های رنگ روشن و مخصوصا لباس سفید باید این ‌موضوع را مورد توجه قرار دهید. برای شناسایی میزان عبور نور از داخل لباس می ‌توانید دست خود را در پشت آن گذاشته و به مشاهده تار و پود های آن بپردازید. هرچه قدر میزان تار و پود های لباس بیشتر باشد، احتمال دیده شدن دستتان نیز کم تر خواهد شد.انتخاب طیف رنگی مناسب خود در نحوه‌ی انتخاب لباس سفید در تابستان

نکات انتخاب لباس سفید در فصل تابستان

نکات انتخاب لباس سفید در فصل تابستان

انتخاب طیف رنگی مناسب خود در نحوه‌ی انتخاب لباس سفید در تابستان

قبل از انتخاب لباسی با رنگ سفید باید به این توجه داشته باشید که آیا این رنگ لباس با رنگ پوست شما تطابق دارد؟ و شما را چگونه نشان خواهد داد؟ برای مثال:

برای افرادی با رنگ پوست قهوه ‌ای روشن تا تیره (پوست ‌های دارای تن زرد)، رنگ سفید و کرم بسیار مناسب بوده و جلوه ‌ی مناسبی نیز خواهد داشت.
برای افرادی با رنگ پوست‌ های سرد (پوست ‌های دارای تُن آبی و صورتی)، رنگ سفید روشن بسیار جذاب خواهد بود.
برای افرادی با رنگ پوست ‌های برنز (پوست‌ های دارای تُن نارنجی، زرد و قرمز)، رنگ سفید مناسب می ‌باشد.
برای افرادی با رنگ پوست سیاه (پوست‌ های دارای تُن زرد، آبی و قرمز) نیز تمامی انواع رنگ سفید مناسب می ‌باشد.

نکات انتخاب لباس سفید در فصل تابستان

نکات انتخاب لباس سفید در فصل تابستان

 

انتخاب رنگ کفش مناسب

از جمله مواردی که باید در نحوه‌ی انتخاب لباس سفید در تابستان مورد توجه قرار بگیرد، و همچنین می تواند در استایل تابستانی شما تاثیر زیادی داشته باشد؛ انتخاب کفش متناسب با لباس سفید تابستانی شما است. بگذارید این اطمینان را به شما بدهم که هر رنگ کفشی را که بخواهید می ‌‌توانید با رنگ سفید ست کنید. زیرا رنگ سفید رنگ سادگی است و با هر رنگ دیگری نیز به راحتی ست می ‌شود. برای مثال آقایان می ‌توانند در کنار استایل سفید خود، از کفشِ کتانی و خانم ‌ها نیز می ‌توانند از کفشِ پاشنه بلند قرمز استفاده کنند.

با این حال بر اساس قوانین و اصول دنیای مد و فشن رنگ ‌های برنزی، شتری، بژ و طلایی از رنگِ کفش‌ هایی می ‌باشند که با استایل سفید، کاملاً تطابق دارند.

نکات انتخاب لباس سفید در فصل تابستان

نکات انتخاب لباس سفید در فصل تابستان

 

انتخاب لباس زیر مناسب در نحوه‌ی انتخاب لباس سفید در تابستان

همان ‌طور که گفتیم، لباس سفید نور را به خوبی از خود عبور داده و اگر تار و پود کم تری داشته باشد، پشت آن نیز دیده می ‌شود. بنابراین در حین پوشیدن لباس زیر باید توجه کنید که هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی، لباس زیر سفید نپوشید؛ زیرا به راحتی از روی لباس دیده شده و جلوه زیبایی نخواهد داشت. شما می ‌توانید لباسی بپوشید که رنگ پوست شما باشد و یا طیفی از آن را پوشش دهد. این نکته نیز در نحوه‌ی انتخاب لباس سفید در تابستان بسیار حائز اهمیت می باشد و توجه به آن می تواند بر استایل شما تاثیرات چشمگیری داشته باشد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *