نکات اساسی قبل از خرید شلوار جین : بعضی نکات برای رسیدن به یک خرید‌ بسیار خوب و موفقیت آمیز بی‌اندازه ضروری و بااهمیت خواهد بود . شلوار جین ، یکی از پوشاک هایی می باشد که هر دختر خوشتیپی هر روز به آن احتیاج پیدا‌ خواهد کرد . صد در صد در زمان خریداری شلوار جین به موردهایی چون رنگ ، سایز و جنس آن توجه خواهیم کرد . اما تا چه حدی می‌توانیم بگوییم که یک شلوار‌ جین به درد بخور می باشد ؟ برای خریداری آن بایستی به چه مواردی توجه کنیم ؟ ما در این نوشته به وارسی 3 مساله از نکات مهم پیش از خریداری شلوار‌ جین می‌پردازیم امیدواریم تا پایان این نوشته با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

3 مساله از نکات اساسی پیش از خرید شلوار جین که باید به آن دقت کنیم . قبل از خریداری شلوار‌ جین خوب تر است بعضی از موارد را در نظر‌ بگیریم . در دنباله به این موردها اشاره خواهیم کرد :

1-به جنس شلوار‌ جین دقت نمائید

اولین نکته ای که در زمان خریداری شلوار‌ جین بایستی به آن دقت کنیم ، جنس آن است . مطمئناً قبل از خریداری شلوار‌ جین ، یک بار آن را پرو می کنید ، در این وقت باید به مواردی دقت نمائید. به عنوان نمونه انتخاب شلوار‌ جینی که از پارچه لطیف و نرم درست شده باشد ، سبب خواهد شد تا شما بتوانید در آن احساس‌ آسودگی نمائید و در طول روز‌ به راحتی در آن وقت بگذرانید. ولی در برابر جنس‌های کلفت و سخت که از تحرک راحت جلوگیری میکند ، حتی در مواقعی موجب آسیب سطح پوست‌ شما به‌ویژه در زمان های گرم سال خواهد شد . به علاوه یکی از شایع‌ترین اتفاقاتی که در صورت‌ عدم دقت در گزینش پارچه شلوار جین ممکن می باشد برای شما پیش بیاید ، عرق‌ سوز شدن خواهد بود .

نکات اساسی قبل از خرید شلوار جین

نکات اساسی قبل از خرید شلوار جین

 

2-کمر شلوار‌ ، از نکات مهم پیش از خریداری شلوار‌ جین

یکی از مواردی که باید پیش از خریداری شلوار‌ جین به آن دقت نمائید ، کمر آن است . شما اول الزاماً باید بررسی کنید که آیا کمر شلوار در نقطهٔ‌ مناسب قرار گرفته یا نه . شلوارهای جین دارای طیف‌های متفاوتی هستند و پهنای کمر آن‌ها هم گوناگون بوده و می‌تواند طولانی (پهن) و یا کوتاه باشد‌ . بر همین اساس شما در زمان بکارگیری از کمربند نیز با محدودیتی‌هایی مواجه هستید . پس ابتدا حتما باید با دقت به سلیقه ، ضرورت و هم فیزیک بدنی خود طرح مناسب‌ را انتخاب کنید . همچنین چنانچه هیکل چاقی دارید ، به شما سفارش می‌کنیم که از شلوارهایی با کمر پهن (بلند) استفاده بکنید .

نکات اساسی قبل از خرید شلوار جین

نکات اساسی قبل از خرید شلوار جین

 

3-مدل جیب‌ ، از نکات اساسی قبل از خریداری شلوار جین

داشتن جیب در روبرو و پشت شلوار‌ ، یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مواردی خواهد بود که هر دختری باید در گزینش و خرید شلوار‌ جین آن را مد نظر‌ داشته باشد . افزون بر این خوب خواهد بود دقت کنید که چنانچه هیکل متناسبی ندارید و باسن‌ نسبتاً بزرگی دارید ، شلواری را گزینش کنید که جیب‌ عقب داشته باشد‌ . چون جیب عقب موجب خواهد شد تا باسنتان کوچک‌تر به نظر برسد.

نکات اساسی قبل از خرید شلوار جین

نکات اساسی قبل از خرید شلوار جین

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *