چگونه‌ مانتو را‌ ست‌ کنیم ؟ پرسش دایمی دخترخانم ها ، چنانچه شما نیز درگیر‌ این پرسش هستید که به‌چه‌نحو مانتو را ست نماییم ؟ بی شک این نوشته بسیار به شما یاری می نماید با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

داشتن استایل شیک و متناسب در شکل سبب می گردد قشنگ تر و شکیل تر به نظر برسیم . حتی درصورتی‌که پرارزش ترین و زیباترین رنگ جامه ها را بر تن کنیم منتها ارکان اصلی درست پوشیدن آنها را ندانیم ، نمی توانیم استایلی قشنگ داشته باشیم . ارکان اصلی و راه های یک‌دست کردن مطلب بی‌اندازه طولانی و جذابی خواهد بود ، که آگاهی‌داشتن درمورد آن قوه‌دید ما را در ارتباط با رنگ ها ، جنس پارچه ها ، جا ها و… هرچیزی که موجب عالی به نظر رسیدن ما می گردد باز می کند.

مانتو زیادترین نصیب را در استایل ما داراست . براستی مهمترین بخش استایل ما را مانتو وضع داده است‌ . در پهلو آن روسری یا شال ، شلوار‌ ، کیف‌ و کفش‌ و اکسسوریها مکمل کننده استایل ما هستند‌ .

برای داشتن عالی ترین ست، رنگ هایي کـه مشابه هم هستند را با هم ست کنید. برای نمونه آبی تیره و آبی کمرنگ را با هم ست نمایید. این یک راه آسان برای ست کردن رنگ لباس شما می باشد. از رنگ هاي مکمل برای این‌کـه زیباتر بنظر برسید بکارگیری نمایید. برای مثال نارنجی با آبی، زرد با بنفش، و قرمز با سبز.

چند نکته‌ مهم برای پرسش به چه طریق مانتو را‌ ست‌ کنیم

✅ اگر مانتو در بخش یقه‌ و بالاتنه دارای مدل است خوب تر می باشد شال‌ و روسری‌ خویش را ساده‌ ببندید .

✅کفشهای راحت خوب تر خواهد بود با جامه های مدل دار و کفش‌های‌ کار‌ گشته را با جامه های ساده‌ بپوشید .

✅ مشکی و سپید محبوب همه رنگها خواهند بود . درصورتی‌که مانتو یا یک جفت‌ کفش‌ سیاه یا سپید داشته باشید به سادگی قادر خواهید بود ست‌های‌ متفاوتی بسازید .

✅ کیف بزرگ‌ مناسب‌ مانتوهای رها ، بسیط و پانچ و کیف‌ کم حجم با مانتوهای اسپرت ، کوتاه‌ و کتی خوب تر می باشد .

چگونه‌ مانتو را‌ ست‌ کنیم ؟ + ایده استایل

چگونه‌ مانتو را‌ ست‌ کنیم ؟ + ایده استایل

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *