راهنمای خرید لباس‌ نامزدی : یکی از بزرگترین دلهره های دخترخانم های شیک پوش ، درخشندگی در مراسم های عظیم زندگی خویش مثل نامزدی می باشد . تشریفات نامزدی یکی از مهم ترین ضیافت های زندگیست چون در این تشریفات با فامیل های نامزد خویش آشنا‌ می شوید و یقینا طبیعی است که بخواهید با شیکترین و قشنگترین استایل خود ، به نظر برسید . گزینش پوشاک نامزدی احتمالا به اندازۀ تعیین پوشش عروس‌ مهم نخواهد بود هرچند الزاماً باید برای گلچین آن هم ، فرصت و توجه ملزم را به کار‌ ببرید تا از گزینش خود نادم نشوید . در ادامه مطلب شما را با مهمترین نکات برای گزینش پوشاک نامزدی آشنا می کنیم با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

نکات مهم در گزینش لباس مجلسی نامزدی

دختر خانم ها برای مهمانی نامزدی خود می توانند با توجه به سلیقه خویش از پوشاک مجلسی شاین و یا لباس های راحت و خوشگل بکارگیری کنند . سفارش میکنیم که تماما دقت و توجه‌ خویش را در تعیین پوشش بکار بگیرید تا لباسی را انتخاب بکنید که با فرم تن و رنگ پوست‌ شما متناسب باشد‌ و بتواند استایل قشنگ تر و جذاب تری به شما بدهد . در برخی موارد لباسها ، ظاهری قشنگ و لوکسی دارند ولی هنگامی آنها پوشیده‌ می شوند هرگز زیبا نیستند بنابراین خوبتر است که در گزینش لباس به موردهای پایین دقت نمایید:

پیش از هر کاری برای خریداری لباس‌ مجلسی نامزدی بایست معلوم کنید که عظمت و گنجایش جشن شما چه اندازه می باشد ، برای‌اینکه طرح پوشش الزاماً باید طبق گونه مراسم و فرهنگ‌ مربوط به خانواده شما گزینش شود . چنانچه جشن کوچک‌ و خصوصی است حتما باید یک نمونه پوشاک نامزدی ساده و قشنگ انتخاب نمائید ، درصورتی‌که جشن بزرگ‌ و شلوغ می باشد باید از طرح پوشاک نامزدی لاکچری مشابه لباس نامزدی پرنسسی بکارگیری نمایید و اگر حجاب دارید و جشن نامزدی شما مختلط‌ است باید از طرح پوشاک نامزدی محجبه بکارگیری نمایید.

راهنمای خرید لباس‌ نامزدی

راهنمای خرید لباس‌ نامزدی

 

انتخاب مدل مناسب‌ برای لباس نامزدی

برای اینکه در جشن زیبا باشید حتما باید طرح لباس را متناسب با فرم تن خویش گزینش نمایید . درصورتی‌که اندام کوتاه و جثه کوچکی دارید ، خوبتر می باشد که از نمونه لباسهای پفی بکارگیری کنید پیراهن های طویل و پفی استایل خیلی زیبایی به دخترخانم های کوچک جثه می دهد . درصورتی‌که کمی درشت اندام می باشید هیچگاه به تفکر پوشیدن لباسهای گشاد برای پوشاندن چربیهای خویش نباشید ، چون‌که شما را چاقتر نمایش می دهد و بایست لباسهایی را که سایزتان هست بپوشید، چنانچه بازوهای بزرگی دارید خوبتر است که از لباسهای آستین دار بکارگیری کنید .

راهنمای خرید لباس‌ نامزدی

راهنمای خرید لباس‌ نامزدی

 

انتخاب رنگ مناسب‌ برای لباس نامزدی

همان گونه که اطلاع دارید رنگ پوشاک مجلسی‌ الزاماً باید شکیل و همخوان با رنگ پوست‌ انتخاب گردد تا زیبایی و درخشندگی لباس زیادتر شود . خوب تر است که از رنگهای سفید ، شیری و نباتی برای این پوشاک بکارگیری نکنید . لباس نامزدی صورتی ، قرمز ، آبی روشن‌ و یاسی از رنگهای عالی خواهد بود که در نمونه های مختلفی در بازار موجود‌ می باشد . درصورتی‌که پوست‌ روشن و سفیدی دارید خوبتر می باشد که از رنگهای بسیار روشن‌ بکارگیری نکنید و به دنبال رنگهای شاد و پر حرارت مثل قرمز بروید ، چون رنگ های روشن‌ شما را بی جان و خسته نمایش میدهد . ولی دخترانی که پوست تیره‌ تر دارند خوب تر است که از رنگهای روشن‌ و پاستلی بکارگیری کنند چون تناسب زیبایی با پوست‌ آنها خواهد داشت.

راهنمای خرید لباس‌ نامزدی

راهنمای خرید لباس‌ نامزدی

 

انتخاب قد مناسب‌ برای لباس نامزدی

بهتر خواهد بود که مدل لباس مجلسی‌ نامزدی متمایز از مدلی که برای لباس‌ عروس خویش در نظر دارید باشد‌ . به‌طورمثال نمونه پوشاک نامزدی کوتاه‌ برای دخترانی که تصمیم دارند که لباس‌ عروس‌ خویش را از میان لباسهای دنباله دار گزینش کنند ، خیلی مناسب است .

برای انتخاب اندازه‌ و قد لباس باید به قد عروس‌ نیز دقت نمائید . به عنوان نمونه لباسهای دراز ، قد را بلندتر نمایش میدهد و انتخابی خیلی عالی برای اشخاص کوتاه قد است . دخترخانم های بلند قد خوب تر می باشد که لباسی را گزینش کنند که بلندی آن تا پایین زانو باشد تا خوش‌قامت تر و قشنگتر به نظر بیایند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *