نکاتی برای خرید لباس ورزشی : هیچ‌کس نیست‌ که بخواهد پس از یک ساعت نرمش نمودن با همان پوشش ها به سایر کار‌هایش‌ برسد . اکنون هم که نرمش هفتگی و یا یومیه قسمت مهمی از زندگی خیلی از ما گشته ، این مبحث ارزش بسیاری پیدا‌ کرده است‌ . منتها چنانچه شما هم اهل‌ ورزش‌ مرتب باشید ، حتما می دانید که تنها درنظر گرفتن‌ این مورد‌ کفایت نمیکند و بایستی در بکارگیری و حتی خریداری پوشش ورزشی به عوامل متفاوتی دقت داشت . در این پست مُدانا پلاس ، شما را با اشکال پوشاک ورزشی مربوط به‌کودکان ، زنانه و مردانه‌ آشنا‌ می نماید و توجیه خواهد نمود که عالی ترین گونه پوشش برای تلاش های ورزشی چه چیزی است . پس در امتداد این نوشته با ما همراه باشید تا درمورد جنس و خریداری پوشاک ورزشی در سال۲۰۲۱ دانسته‌های لازم را به دست بیاورید .

با وجود عادات غذایی و روش زندگی اخیر ، روی فرم‌ نگه‌داشتن جثه بسیار بیشتر از قبل سخت شده است و درصورتی‌که شما هم از آن گروه افرادی باشید که به سبب اشاعه کرونا دورکار شده‌اند ، احیاناً بیشتر‌از‌قبل با این مبحث درگیر شده‌اید . یکی از راهکارهای اساسی و راحت در برابر این رخ داد نامطلوب ، پیوسته نرمش نمودن و یقیناً داشتن یک برنامه‌ ورزشی استاندارد‌ و مرتب . درصورتی‌که هم بخواهید نظیر حرفه‌ای‌‌ها‌ (و حتی نیمه‌حرفه‌ای‌ها) جثه خویش را برازنده نگه دارید ، حتما به چند دست پوشش ورزشی شیک ، راحت‌ و سزاوار احتیاج دارید . منتها به چه‌نحو و بر چه قاعده‌ای بایستی آن‌ها را تامین نمائید ؟

در خریداری پوشاک ورزشی از جنس غافل‌ نشوید !

نکاتی برای خرید لباس ورزشی
بی‌پروا می‌توان نقل کرد که این عامل مهم‌تر‌ از‌ دیگر عواملی خواهد بود که در امتداد خواهیم آورد . این مبحث از آن جهت‌ ارزش خواهد داشت که شما در دوره تلاش جسمانی زیاد ، میزان فراوانی عرق‌ می‌کنید و درصورتی‌که پوشش ورزشی‌تان استاندارد‌ نباشد ، نه‌ تنها بوی‌ بد شما را کلافه‌ خواهد نمود ، بساکه احتمال‌ بسیاری هم وجود خواهد داشت که پوست‌ شما گرفتار آلرژی گردد . پس این مبحث را کاملا ضروری بدانید !

پارچه سنتتیک ، از خوب ترین ها برای ورزش‌ !

نکاتی برای خرید لباس ورزشی

نکاتی برای خرید لباس ورزشی

 

لباس ورزشی که از پارچه سنتتیک آماده میگردد ، یکی از عالی ترین گزینه‌ها برای خریداری به‌حساب می‌آید . این گونه پارچه به‌سرعت و سادگی عرق‌ تن ورزشکار‌ را ربایش می سازد و او را خشک و مطبوع نگه می‌دارد . با وجود اینکه پارچه‌های سنتتیک از الیاف تصنعی تولید می‌شوند منتها در میان این گونه پارچه‌ها عالی ترین گزینه به‌حساب می‌آیند .

لباس ورزشی میکرو فایبر ، پرهزینه منتها کاربردی

نکاتی برای خرید لباس ورزشی

پارچه‌های میکروفایبر اصل ، از مدل های شبیه گران‌تر می باشند ولی ارزش‌ خریداری بسیار بالایی دارند . آن‌ها به سبب ربایش زیاد و خنثی بودن‌ برای پوست‌ مطلوب هستند و تولید آلرژی نمی‌کنند . در ایجاد کردن این گونه پارچه از نایلون ، پلی‌استر یا هر دو بکارگیری خواهد شد و مارک آدیداس یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان این گونه پوشاک ورزشی و اقسام ست پوشاک ورزشی با این جنس به‌حساب می‌آید .

لباس ورزشی کتان ، برای دوستداران الیاف طبیعی‌

نکاتی برای خرید لباس ورزشی

نکاتی برای خرید لباس ورزشی

 

اگر پارچه‌ها و پوشاک های ورزشی با الیاف تصنعی سبب آلرژی پوست‌ شما می‌شوند ، سریع بو می‌گیرند یا فقط حس ناراحت‌کننده‌ای روی پوست‌ برای شما تولید می‌کنند ، قادر خواهید بود از پوشاک های ورزشی با جنس طبیعی‌ بکارگیری کنید؛ پوشاک هایی که در آن‌ها از کتان ، نخ یا الیاف بامبو بکارگیری گشته است . این گونه الیاف به پوست‌ شما اجازه‌ تنفس‌ می‌دهند و آن را خشک و پاکیزه نگه می‌دارند؛ ضمن‌ این‌که با طبیعت‌ هم مهربان‌تر می باشند .

لباس‌های ورزشی از جنس اسپندکس برای جذب افزون‌تر !

نکاتی برای خرید لباس ورزشی

پارچه‌های اسپندکس به الاستیک بودن‌ و نیرو ربایش زیاد معروف‌اند و می‌توانند میان ۵ تا ۸ برابر‌ ربایش پیدا‌ کنند ، بی نیاز به اینکه دچار مشکل شوند ! این نیرو فوق در تبدل ابعاد آن‌ها را برای بکارگیری در پوشش های ورزشی به یک گزینه ایده‌ آل مبادله می سازد . در واقع این به‌تنهایی بسنده نخواهد بود و آن‌ها می‌توانند پس از کش آمدن ، مجدد به وضعیت طبیعی‌ خودش بازگردند تا پوشش ورزشی شما در یک تکان کششی ناگهانی چند سایز بزرگ‌ نشود !

استفاده از فن‌آوری درای‌ فیت در ساختن پوشاک ورزشی

نکاتی برای خرید لباس ورزشی

نکاتی برای خرید لباس ورزشی

 

به گفته سایت مارک نایکی ، درای‌ فیت نوعی فن‌آوری می باشد که الیاف پلی‌استر توسط آن با شیوه های متفاوتی رطوبت‌ تن را ربایش و از تن شما بیرون می‌کنند . از جهت دیگر ، الیاف این گونه پارچه با جاذبه قطرات عرق‌ مرطوب و وزین نمی گردد و این به اشخاص حس قشنگی می‌دهد . اضافه بر این‌که ، این دسته پوشش های ورزشی از تلفیق کتان و پلی‌استر تهیه می‌شوند .

این که جنس پوشش را در زمان خریداری در نگرش بگیرید ارزش فراوانی خواهد داشت منتها نکات عمده دیگری هم وجود دارند . یک مساله بااهمیت در مورد‌ تامین پوشش ورزشی خوب این خواهد بود که آن را مناسب‌ سایز و ابعاد بدنتان تامین نمائید تا بزرگ یا تنگ‌ نباشند . به علاوه درصورتی‌که در اکثر موارد عادت‌ دارید تا شب‌‌ها‌ برای پیاده‌روی یا دویدن‌ بروید ، بااهمیت خواهد بود لباستان عناصر شبرنگ داشته باشد‌ تا در تاریکی شب خیلی خوب به وسیله رانندگان اتومبیل ها دیده‌ شوید .

اگر اهل‌ سالن رفتن‌ می باشید هم حتما به چند دست پوشاک ورزشی مطلوب احتیاج دارید و درصورتی‌که حوصله‌ عوض‌ کردن‌ آن‌ها را در سالن ورزشی ندارید ، پوشش ورزشی شما الزاماً باید به گونه‌ای باشد‌ که بتوانید تا منزل را با آن در خیابان‌ طی نمائید . بعضی اشخاص هم دوست‌ ندارند چند دست پوشاک در کمد‌ داشته باشند و اولویت می‌دهند پوشاک هایی پرکاربرد تهیه کنند که بتوان آن را برای مدتی طویل در منزل یا سالن به تن کرد‌ . شما از کدامین گروه می باشید ؟

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *