چگونه برحسب رنگ پوست‌ لباس‌ بپوشیم ؟ با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

چگونه برحسب رنگ پوست‌ لباس‌ بپوشیم ؟

بهترین رنگ لباس‌ برای پوست‌ گندمی

آیا می‌دانید عالی ترین رنگ پوشاک برای پوست‌ گندمی یا سبزه‌رو کدامیک می باشد ؟ یا رنگ پوشاک شایسته برای پوست‌ روشن‌ چه چیزی است ؟ همه‌ی ما در برخی موارد در گزینش رنگ خطا می‌ کنیم . تفکر می‌کنیم‌ یک رنگ مد سال می باشد ، برای دیگری قشنگ و خوشگل به نگرش می‌رسد یا از دور‌ قشنگ رویت خواهد شد ، ولی هنگامی که خریداری می‌کنیم‌ ، همان رنگ و همان پوشش ناامیدمان می نماید .

یا بیشتر مواقع هنگامی که از ارزش گزینش پوشاک برطبق رنگ پوست‌ آگاه می‌شوید که یک پوشاک ، درست‌ شبیه همان لباسی که تن هنرپیشه مورد‌ علاقه‌تان دیده‌ بودید را پوشیده‌اید و بر عکس انتظارتان به نگرش بد می‌رسد !

برای این که زمان و پولتان را برای خریداری پوشاک نادرست ازدست‌ ندهید و تعیین رنگ پوشاک خواب بد شبانه‌ی شما نشود ، این مطلب را تا انتها بخوانید !

اولین قدم برای گزینش پوشاک برحسب رنگ پوست‌ برای چند وقت بی‌خیال‌ رنگ مد سال و حتی رنگ‌های مورد‌ علاقه‌ خود شوید !
به ساق‌دست خود‌ توجه نمائید تا بتوانید تشخیص‌ دهید شما رنگ پوست‌ روشن‌ ، گندمی ، سبزه‌رو یا تیره‌ دارید .

بهترین رنگ پوشاک برای پوست‌ روشن‌

موهای شما حتما باید نارنجی ، بلوند یا قهوه‌ای گردد و در اکثر موارد دلتان می‌خواهد به اندازه کم خورشید بگیرید و تیره‌ شوید . عالی ترین رنگ پوشاک برای پوست‌ روشن‌ رنگ‌هایی خواهد بود که با پوست‌ تناقض و کنتراست خلق می نماید .

این رنگ‌ها را بپوشید

برای تعیین پوشاک سزاوار رنگ پوست‌ روشن‌ دنبال سایه‌های تیره‌ در رنگ‌های طوسی‌ ، قهوه‌ای ، زرشکی ، سبز ، سرمه‌ای و آبی تند بروید .

این رنگ‌ها را نپوشید

رنگ‌های طبیعی‌ و روشن‌ و به اضافه رنگ‌های پاستلی ، گزینش های مناسبی برای پوست‌ روشن‌ نیستند . این رنگ‌ها ، پوست‌ شما را روشن‌تر نمایش می‌دهند و نباید آن‌ها را استفاده کنید !

به عوض سپید ، بژ روشن‌ و طوسی‌ ، پوشاک هایی با رنگ‌های شنی ، شتری ، خاکی‌ و طوسی‌ تیره‌ گزینش نمائید .

چگونه برحسب رنگ پوست‌ لباس‌ بپوشیم ؟

چگونه برحسب رنگ پوست‌ لباس‌ بپوشیم ؟

 

بهترین رنگ پوشاک برای پوست‌ گندمی و سبزه‌رو

پوست‌های گندمی و سبزه‌رو اکثراً رنگ گرمی‌ دارند . چنانچه سبزه‌رو باشید آفتاب‌سوختگی را تجربه‌ نمی‌کنید و به‌راحتی قادر خواهید بود خودتان را برنزه‌ بکنید . چنانچه این حالت است‌ دست شما برای گزینش رنگ پوشاک بازتر خواهد بود‌ .

این رنگ‌ها را بپوشید

برای تابستان سپید بپوشید یا رنگ‌های روشن‌ طبیعی‌ را با هم تلفیق بکنید . خیلی از رنگ‌ها می‌توانند برای پوست‌ شما سزاوار باشند.

اما درصورتی‌که پیگیر عالی ترین رنگ پوشاک برای پوست‌ گندمی خواهید بود و گزینش مطمئن‌تری مورد نظر شماست به شما سفارش خواهیم کرد به عوض تناژ عادی از یک رنگ ، یا تناژهای تیره‌تر را گزینش بکنید یا تناژهای روشن‌تر .

مثلا به عوض یک تی شرت شنی رنگ ، بژ روشن‌ بپوشید یا به عوض پیرهن با رنگ موشی دنبال رنگ بنفش‌ بروید .

این رنگ‌ها را نپوشید

به این علت که شاید پوست‌ شما هاله‌ای از رنگ‌های زرد و سبز را در خودش خواهد داشت خوب تر خواهد بود ، از این دو‌رنگ‌ کمینه درباره پوشاک هایی که به صورتتان نزدیک‌ خواهد بود ، بکارگیری نکنید .

رنگ‌هایی شبیه سبز زیتونی ، زرد خردلی‌ ، سبز پسته‌ای و کاراملی را که درست‌ نظیر رنگ پوست‌ شما است ، خصوصاً در جایگاه های رسمی‌ ، نپوشید . این رنگ‌ها شما را برهنه‌ نمایش می‌دهند !

چگونه برحسب رنگ پوست‌ لباس‌ بپوشیم ؟

چگونه برحسب رنگ پوست‌ لباس‌ بپوشیم ؟

 

بهترین رنگ پوشاک برای پوست‌ تیره‌

افرادی که پوست‌ تیره‌ دارند ، درست‌ نظیر کسانی که سبزه‌اند ، می‎توانند اکثر رنگ‌ها را راحت بپوشند .

این رنگ‌ها را بپوشید

با رنگ پوست‌ تیره‌ جهان روی خوب به شما نمایش می‌دهد ، هر رنگی دلتان می‌خواهد بپوشید؛ تنها این مطلب را مورد توجه داشته باشید که چنانچه رنگ‌های روشن‌ و خیره‌کننده‌ای همانند سبزآبی یا آبی فیروزه‌ای می‌پوشید در قسمت دیگری از پوشاک ها آن را با یک رنگ تیره‌ برابر نمائید .

این رنگ‌ها را نپوشید

اگر قرار هست یک رنگ را نپوشید ، آن رنگ ، قهوه‌ای خواهد بود . تشابه فراوان قهوه‌ای به رنگ پوست‌ شما آن را برای شما بی‌تناسب می نماید .

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *