ترند کیف‌ زنانه در سال 2021 : مد و فشن هر روز راه جدیدی را در پیش‌ خواهد گرفت و خیلی از اشخاص می خواهند با مد‌های‌ نوین همگام گردند . کیف‌ زنانه هم نظیر تمامی پوشاک از مد تبعیت می نماید و همه‌ ساله کیف‌های‌ جدیدی به عنوان ترند سال تعیین می گردند . در بیشتر موارد تعیین اقسام کیف‌ زنانه طبق سبک‌ زندگی و استایل هر شخص تعیین می گردد . در این موضوع شرح می دهیم که کدامین طرح های کیف‌ به عنوان کیف‌های‌ ترند سال ۲۰۲۱ معرفی‌ گشته اند با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

کیف دستی کلاچ clutch

کلاچ یک کلمه ی انگلیسی می باشد که به معنا مستحکم گرفتن‌ چیزی در دست خواهد بود . این ساک آن طور که از اسمش پیداست به شکل دستی گرفته خواهد شد و تنها شی هایی نظیر کارت‌ بانکی‌ ، چند قطعه وسایل خودآرایی و گوشی را در خود‌ جای‌ میدهد . در سال ۲۰۲۱ شاهد‌ مدل های مختلف در اقسام رنگ بندی از این نمونه کیف‌ خواهیم بود‌ .

ترند کیف‌ زنانه در سال 2021

کیف کلاچ نرم هم یکی از کیف‌هایی‌ خواهد بود که امسال در فشن شوها و هفته های مد بی‌اندازه رویت می گردد .

ترند کیف‌ زنانه در سال 2021

کیف خورجینی Bucket bag

کیف خورجینی به ساک استوانه ای یا بیضی شکلی گفته‌ می گردد که آن توسط کشیدن‌ یک بند‌ بسته‌ می گردد . این نمونه ساک خیلی وسیع می باشد و برای سیاحت و استایلهای خیابانی خیلی خوب خواهد بود . یکی از حقیقی ترین علت های محبوب گشتن ساک خورجینی ست گردیدن آن با همه استایل هاست .

ترند کیف‌ زنانه در سال 2021

ترند کیف‌ زنانه در سال 2021

 

کیف بولینگ Bowling handbag

کیف بولینگ کیفی می باشد با اندازه ای میانه که مانند کیف های حمل و نقل‌ گوی های بولینگ خواهد بود .اگر کیفی با طرح‌ریزی متمایز می‌پسندید ، قادر خواهید بود با خیال‌ آسوده ساک دستی زنانه بولینگ را تهیه نمائید و آسوده‌خاطر باشید که هیچوقت از مد نمی‌رود . این طرح از اقسام ساک زنانه برای استایل اداری‌ و محل‌ کارتان هم خیلی عالی خواهد بود‌ و به یکی از رسمی ترین ساک ها در میان اقسام ساک زنانه بشمار میروند .

ترند کیف‌ زنانه در سال 2021

قابل ذکر‌ خواهد بود که بکارگیری از دو ساک همزمان ، یک ساک دستی بزرگتر و یک ساک دوشی کوچک‌ از ترندهای امسال خواهد بود.

کیف بیندل Bindle

بیندل به کیسه‌هایی‌ از جنس پارچه و چرمی گفته‌ میشوند که از دو سمت گره خورده اند . نمونه ساک بیندل برای استایلهای کژوال و راحت‌ خیلی خوب و قشنگ خواهد بود . درصورتی‌که طرفدار استایل ساده خواهید بود ، حتما یک ساک بیندل را هم در کمدتان دارید.

ترند کیف‌ زنانه در سال 2021

کیف دوشی مینیمال

این ساک ها برای بکارگیری روزانه خیلی مناسبند . دو بند‌ به شکل هم‌راستا در دو جهت ساک قرار دارند که خیلی دراز نیستند . این نمونه ساک خیلی وسیع می باشد و در عین‌ سادگی در حمل و نقل‌ ، قشنگ ، راحت ، محکم و واسع می باشند . چنانچه طرفدار استایل مینیمال خواهید بود ، همین حالا این ساک را تهیه نمائید .

ترند کیف‌ زنانه در سال 2021

ترند کیف‌ زنانه در سال 2021

 

کیف ونیتی Vanity case

این طرح ساک ها حالتی کاسه‌ ای درپوش دارند که انگار یک دسته‌ ی کوتاه‌ بر روی سر آن قرار خواهد داشت . در آغاز تنها مورد مستطیلی آن برای ساک ابزار آرایشی ارائه می شدند . منتها بعد طراحان مد طرح ساک ونتی را در گونه‌های دایره‌ ای و سه‌گوش هم طرح‌ریزی کردند که طرفداران زیادی پیدا‌ نمود .

ترند کیف‌ زنانه در سال 2021

کیف هلالی Hobo bag

کیفهای هلالی از پوست و پارچه های خیلی نرم آماده گشته اند که بخش فوقانی آن حالتی هلالی را خلق میکند و قیافه شل و افتاده‌ دارند . بند‌ این ساک کوتاه‌ و تک بند‌ می باشد و امکان تنظیم‌ نخواهد بود . ساک هلالی خیلی وسیع می باشد و شایسته استایلهای غیر رسمی‌ و کژوال خواهد بود . اگرچه ناگفته نماند این ساک برای پیک‌نیک و سیاحت میتواند همراه کاملی باشد‌ .

ترند کیف‌ زنانه در سال 2021

کیف رودوخت لحافی یا Quilted bag

این نمونه ساک یکی از زیباترین اشکال ساک زنانه خواهد بود که در مجموعه مارک chanel به صورت مکرر دیده‌ می گردند . روی این نمونه ساک دوختهای لوزی شکل‌ وجود خواهد داشت ، به همین سبب آن را به رودوخت لحافی شبیه‌سازی کرده اند . اغلب افرادی که به استایل کلاسیک‌ تمایل دارند از این گونه ساک بسیار بکارگیری میکنند .

ترند کیف‌ زنانه در سال 2021

ترند کیف‌ زنانه در سال 2021

 

کیف باگت Baguette bag

کیف زنانه باگت همچنین یکی از اقسام ساک زنانه به حساب می آید ابعادی مستطیل شکل‌ با پهنا خیلی کم و طول بسیار را داراست که دسته‌ آن میانه خواهد بود و برای استایلهای یومیه و میهمانی های خودی شایسته خواهد بود .

ترند کیف‌ زنانه در سال 2021

کیف کمری Belt bag

این نمونه ساک ها که در چند سال اخیر‌ موقعیت خاصی را در دنیای مد و فشن به دست آورده اند . بعضی آن را بر روی دوششان هم قرار میدهند . منتها به هر حال‌ این نمونه ساک ها با استایلهای اسپرت ، بی‌اندازه همخوانی دارند . قابل‌ ذکر‌ خواهد بود به شما بگویم ، درصورتی‌که چاق‌ می باشید و شکم‌ بزرگی دارید کمتر‌از‌این گونه ساک بکارگیری نمائید .

ترند کیف‌ زنانه در سال 2021

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *