راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌ در یک استایل پاییزی قشنگ : هر چند رنگ خردلی‌ برای همه‌ی زمان ها شایسته خواهد بود ، منتها گویی زیباترین زمان سال برای بکارگیری از این رنگ درخشنده در استایل ، هنگام پاییز‌ خواهد بود . هنگامی که ست زیبای خردلی‌تان در وسط برگ‌‌های‌ زرد و سبز و سرخ پاییزی می‌درخشد و ترکیبی خوشگل پدید‌ می‌آورد . در این نوشته زیباترین رنگ‌هایی که با رنگ خردلی‌ ست می‌شوند را برای شما معرفی‌ خواهیم نمود و چند شیوه برای استایل خوشگل و زیبا با رنگ خردلی‌ را عرضه خواهیم کرد . با ما در مجله‌ی مُدانا پلاس همراه باشید .

چند مطلب در مورد‌ ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌ در استایل

به صورت کلی‌ رنگ زیبا خردلی‌ ویژه هیچ‌ محدوده سنی یا جنسیت ویژه ای نخواهد بود . هم دختر ها و هم پسرها در هر گروه سنی که باشند می‌توانند از آیتم‌های خوشگل خردلی‌ در استایل‌شان بکارگیری کنند و بدرخشند . با این حال‌ در استایل خردلی‌ نکاتی هست که بایست به آن‌ها توجه نمائید تا استایل جذاب‌تری داشته باشید .

خردلی جزو‌ رنگ‌های گرم گروه‌بندی می‌شود؛ رنگی که حرارت و روشنایی خورشید را به‌خاطر می آورد و جلب‌ توجه‌ می نماید ولی آنقدر مشابه زرد روشن‌ یا لیمویی در چشم نخواهد بود و زیادتر گرایش به خنثی گشتن خواهد داشت . به‌خاطر‌ داشته باشید که استایل مونوکروم با بازه های قهوه‌ای‌متمایل‌به‌زرد آنقدر خوشگل نخواهد شد ، بدین‌سبب عالی خواهد بود این رنگ را با رنگ‌های دیگر تلفیق نمائید .

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

آیتم‌های متنوعی را قادر خواهید بود به رنگ خردلی‌ گزینش کنید؛ بستگی به فصلی که در آن هستید از پالتو و سویی شرت گرفته تا جامه های خنک‌ تابستانه ابریشمی و ساتن . منتها به علت وجود این رنگ عالی ترین زمان برای پوشیدن آیتم‌های خردلی‌ وقت خزان خواهد بود و این رنگ در زمان پاییز و به اضافه زمستان رنگی شیک و شکوهمند به حساب‌ می آید . در زمان های سرد‌ پاییزی در زیر‌ خورشید لطیف‌ خزان و برگ‌‌های‌ زرد و سبز درختان آیتم‌های خردلی‌ خیلی چشم‌نوازند .

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

پالتوها ، ژاکت‌ها و بارانی‌‌های‌ خردلی‌ رنگ خیلی جذابند و با دقت به محبوبیت‌شان به راحتی هم در فروشگاه ها پیدا‌ می گردند . این پالتوهای زیبا را قادر خواهید بود با آیتم‌های متفاوتی به رنگ‌های سبز ، سیاه ، سپید ، قهوه ای ، جین و… ست بکنید و استایل فوق‌العاده‌ای برای پاییز‌ و زمستان داشته باشید . در خصوص عالی ترین ترکیب‌‌های‌ رنگی با خردلی‌ در قسمت آتی نوشته توضیحاتی عرضه کرده ایم .

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

تی‌شرت و جامه های پسرانه خردلی‌رنگ برای آقایانی که دوست‌ دارند استایلی ویژه و اسپرت داشته باشند گزینش خیلی مناسبی خواهد بود . اقسام شلوار‌های‌ جین را قادر خواهید بود با این آیتم‌ها ست بکنید . از شلوار‌های‌ جین سنگ‌شور زاپ‌دار تا جین دودی و آبی تند .

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

پیراهن‌های مجلسی‌ خردلی‌ برای بانو ها گزینش بسیار ویژه و چشم‌گیری می باشند . از آنجایی که خیلی از زن ها در مهمانی ها رنگ‌های سپید و سیاه را گزینش می‌کنند ، در شکل گزینش این رنگ درخشنده در ضیافت ها قادر خواهید بود استایل خیلی ویژه داشته باشید؛ به‌ویژه درصورتی‌که پوتین و ساک مناسبی هم گزینش کرده باشید .

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

شال‌ها و روسری‌‌های‌ خردلی‌ رنگ هم آیتم‌های جذابی می باشند . درصورتی‌که شال‌ و روسری‌ شما خردلی‌ تک‌رنگ می باشد برای مانتو یا بقیه پوشاک قادر خواهید بود از رنگ‌های طوسی‌ ، سپید و سیاه بکارگیری نمائید . درصورتی‌که شال‌ و روسریتان ترکیبی از خردلی‌ و رنگ‌های دیگر خواهد بود برای مانتو و پالتویتان خوب تر است‌ از رنگ‌های دیگری که در مدل روسری‌ قرار خواهد داشت یاری بگیرید . در زمستان یا پاییز‌ یک شال‌گردن خردلی‌ در تلفیق با دیگر آیتم‌هایتان جلوه‌ای خیلی ویژه و محبوب به استایل پاییزی شما می‌دهد .

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

بوت‌ها و نیم‌بوت‌های جیر خردلی‌ سال‌هاست که در هنر مد جهان بی‌اندازه محبوبند ، پوتین های جیر خردلی‌ مارک « تیمبرلند » از جمله معروف ترین پوتین های اسپرت به حساب‌آمده که سال‌هاست هم برای مردها و هم زن ها خیلی زیبا می باشند . این بوت‌‌ها‌ با شلوار‌های‌ جین سرمه‌ای یا دودی تلفیق دل‌نشینی می‌سازند . به اضافه اینکه تلفیق پوتین خردلی‌ با یک پالتو یا سویی شرت قهوه‌ای‌متمایل‌به‌زرد می‌تواند ترکیب‌ پاییزی جذابی باشد‌.

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

اگر پوشاک یا ساک و کتانی خردلی‌رنگ ندارید و یا در پوشیدن این آیتم‌های خردلی‌‌ دودل هستید؛ اکسسوری‌هایی از قبیل زیورآلات ، کلاه و هدبند ، کروات ، حتی فریم عینک و لاک‌ ناخن که از بازه های متعدد رنگ خردلی‌ باشند ، در صورتی که خیلی خوب با هم ست گردند ترکیب‌ خوشگلی برای شما ابداع می‌‎کنند .

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

از آنجایی که خردلی‌ رنگی برجسته می باشد حتی درصورتی‌که اندکی از این رنگ ویژه در استایلتان باشد‌ قادر خواهید بود حرارت و شادابی خردلی‌ را در استایلتان داشته باشید .

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

چند ترکیب‌ رنگی زیبا با رنگ خردلی‌

ترکیب رنگی که با خردلی‌ تعیین می‌کنید به روحیه شما ارتباط خواهد داشت . درصورتی‌که در گزینش آیتم‌های استایل‌تان روحیه‌ی خیلی شادی ندارید خوب خواهد بود که رنگ‌های خنثی‌تری مثل سیاه ، سپید ، سرمه‌ای ، سبز تیره‌ یا طوسی‌ را با خردلی‌ ترکیب‌ بکنید ، ولی چنانچه روحیه شادتری دارید قادر خواهید بود به دنبال رنگ‌هایی مشابه بنفش‌ و صورتی و عنابی هم بروید . در این قسمت چند تلفیق رنگی خوشگل و کاربردی را برای شما معرفی‌ کرده و برای هر تلفیق ایده‌‌هایی‌ را مطرح‌ کرده‌ایم .

ترکیب رنگ خردلی‌ و سبز

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

ترکیب این دو‌رنگ‌ دقیقا نمایان گر دوران خزان خواهد بود . موقعی که بخشی از برگ‌‌های‌ درختان هنوز سبز باقی مانده و بعضی دیگر بازه های گوناگون رنگ زرد و نارنجی را به خود‌ گرفته‌اند . چه از سبز زیتونی بکارگیری نمائید ، چه سبز تند کدر‌ را گزینش نمائید و چه به سراغ‌ سبز یشمی بروید ، کلیه این ترکیب‌‌ها‌ با خردلی‌ خیلی مطلوب خواهند بود‌ . در پهلو ترکیب‌ رنگی سبز و خردلی‌ ، رنگ‌های دیگری نظیر بژ ، نارنجی ، کرم و قهوه‌ای هم بکارگیری بکنید تا استایلتان جلوه‌ی پاییزی بسیاری داشته باشد‌ .

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

ترکیب رنگ خردلی‌ و قهوه‌ای

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

خردلی و قهوه‌ای هم ترکیب‌ پاییزه‌ی دیگری خواهد بود که به راحتی هم ست می گردد . چه به دنبال قهوه‌ای سیر‌ بروید و چه قهوه‌ای سوخته‌ و متمایل به سرخ را گزینش نمائید ست‌‌های‌ جالبی قادر خواهید بود با آیتم‌های خردلی‌ داشته باشید . تناژهای متنوع بژ و نارنجی را هم قادر خواهید بود با این تلفیق رنگی ست بکنید و استایل زیبا پاییزی‌تان را تکمیل‌ نمائید .

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

ترکیب رنگی خردلی‌ و سیاه

رنگ سیاه احتمالا افزون بر هر رنگ دیگری به رنگ خردلی ظهور می‌دهد و آن را درخشان‌تر می نماید . میتوانید پایین اورکت مشکی‌تان یک پلیور خردلی‌ بپوشید و یا درصورتی‌که قادر خواهید بود جسورانه‌تر اقدام نمائید یک شلوار‌ خردلی‌ گزینش نمائید و با تیشرت یا بلوز سیاه یک استایل منحصر‌ به فرد‌ و چشم‌گیر برای خودتان بسازید .

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

برای زن ها ، ترکیب‌ پالتوی خردلی‌ با یک بلوز سیاه در پایین آن به همراه یک شلوار‌ سیاه یکی از کلاسیک‌ترین و زیباترین تلفیق های پاییزه خواهد بود . این ست قشنگ را هم با پوتین و هم با کفش‌‌های‌ پاشنه‌بلند قادر خواهید بود ست نمائید .

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

رنگ خردلی‌ با طرح‌ سیاه و سپید هم خیلی قشنگ ترکیب‌ می گردد . در زمستان یا خزان قادر خواهید بود پایین پالتو یا کت خردلی‌تان یک بلوز راه‌راه سپید و سیاه بپوشید و استایل جذابی برای خودتان بسازید.

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

ترکیب رنگی آبی و خردلی‌

در چرخه‌ی رنگ تناژهای رنگ زرد و آبی مکمل‌ یکدیگر به شمار می‌ روند و رنگ زرد خردلی‌ هم همانند دیگر تناژهای زرد خیلی خوب با آبی تلفیق می گردد . چه آبی روشن‌ را گزینش نمائید و چه به دنبال آبی تیره‌ و یا حتی سرمه‌ای بروید تلفیق خوشگلی با خردلی‌ خواهید داشت . از همین رو تلفیق اقسام جین‌ها هم با خردلی‌ خیلی زیبا می باشد . ترکیبی که اصلا از مد نمی‌افتد و جزو‌ قشنگ ترین تلفیق ها در استایل با رنگ خوشگل خردلی‌ می باشد .

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

استایل خردلی‌ و جین

می‌توانید به همراه پالتو ، کت و یا ژاکت خردلی‌تان یک شلوار‌ جین بپوشید ، یک جلیقه جین را روی بلوز خردلی‌ ست بکنید و یا حتی شلوار‌ کبریتی خردلی‌ را با جلیقه‌ی جین استایل بدهید و بدرخشید .

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

ترکیب رنگی طوسی‌ و خردلی‌

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

شیک‌ترین تلفیق رنگی با خردلی‌ ، تلفیق این رنگ درخشنده با رنگ خنثی طوسی‌ خواهد بود . علی‌الخصوص در گزینش رنگ طوسی‌ چنانچه به سوی تناژ‌های سردتر بروید آیتم‌های خردلی‌ که در استایل‌تان دارید زیادتر ظهور خواهند نمود . به عنوان نمونه قادر خواهید بود پلیور خردلی‌تان را با شلوار‌ طوسی‌ کمرنگ‌ ست بکنید یا یک بلوز خردلی‌ پایین کت یا پالتوی طوسی‌ رنگتان بپوشید و بدرخشید . برای زن ها بکارگیری از مدل های پلنگی در پهلو این تلفیق خیلی زیبا خواهد شد .

راهنمای جامع ست‌کردن‌ رنگ خردلی‌

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *