5 ست پاییزه شیک برای خانم ها : مانند هر فصلی ، استایل زیبا و کاربردی پاییزه مختصه های ویژه خودش‌ را دارد؛ از آیتم‌هایی که قادر خواهید بود در ست‌‌های‌ پاییزه‌تان از آن‌ها بکارگیری نمائید تا گلچین رنگ‌هایی که با برگ‌‌های‌ رنگین و زیبای درختان در فصل‌ خزان هماهنگی دارند . با دقت به وضعیت ناپایدار هوا‌ گونه آیتم‌هایی که برای فصل‌ پاییز‌ گزینش می‌کنید حتما باید انعطاف ضروری را داشته باشند . آیتم‌های انتخابی‌تان بایستی برای حال‌ و هوای بارانی‌ پاییزی به درد بخور باشند ، بیشتر از حد کلفت و گرم و بیشتر از حد خنک‌ و نازک‌ نباشند تا بتوانید استایل خوبی داشته باشید .

در این نوشته تصمیم داریم 5 ست پاییزه برای استایل‌های قشنگ ، کژوال و اسپرت را به شما ارائه‌ دهیم . با الهام از این ست‌‌های‌ پاییزه می‌تونید آیتم‌های حاضر در قفسه پوشاک را با یکدیگر ست نمائید و آیتم‌های مورد‌‌ نیازتان را بشناسید و تامین بکنید . با ما در مجله‌ی مُدانا پلاس همراه باشید .

۱ – ست پاییزه با کت و دامن‌

5 ست پاییزه شیک برای خانم ها

ترکیب رنگی قهوه‌ای و کرم یکی از عالی ترین تلفیق های رنگی برای بکارگیری در هنگام خزان خواهد بود . درصورتی‌که در این ترکیب‌ رنگی مقداری نارنجی یا قهوه‌ای‌متمایل‌به‌زرد افزون گردد ترکیب‌ رنگی بی‌همتا خواهد بود‌ . در این ست یک کت پاییزه از مارک السانا به رنگ قهوه‌ای گزینش کرده‌ایم؛ یکی از عالی ترین آیتم‌های پاییزی برای استایل در این موعد کت‌‌های‌ پاییزه می باشد . کتی که برای فصل‌ خزان گزینش می‌کنید نباید بسیار کلفت‌ و ضخیم‌ و یا زیاد نازک‌ باشد‌ تا برای هوای متعادل‌ نسبتا سرد پاییزی به درد بخور باشد‌ . در استایل کژوال قشنگ و استایل رسمی‌ قادر خواهید بود این کت‌‌ها‌ را به همراه اقسام شلوار‌های‌ گوناگون و یا دامن‌ ست نمائید .

دامن‌های پاییزی هم یکی از عالی ترین گزینش ها برای استایل پاییزی می باشند ، ترکیب‌ دامن‌ پاییزه با جوراب‌شلواری و بوت‌ یا نیم‌بوت خیلی مطلوب خواهد شد . در این ست پاییزه یک دامن‌ جیر به رنگ کرم کاراملی از مارک درس‌ ایگو را با کت قهوه‌ای رنگ ست کرده‌ایم که همراه با پوتین قهوه‌ای رنگ تلفیق جذابی را خلق می نماید . در نهایت با افزون نمودن یک شال‌ پاییزه رنگین دارای تلفیق رنگی قهوه‌ای ، کرم و نارنجی اندکی جلوه‌ی پاییزی به این ست افزون خواهیم کرد . برای نیرومندی رنگ نارنجی در ست ، یک ساک چرمی به رنگ نارنجی به ست افزون می‌کنیم‌ تا گیرایی این رنگ خوشگل در پهلو ترکیب‌ کرم و قهوه‌ای زیادتر گردد و ست زیادتر حال‌ و هوای پاییزه پیدا‌ بکند .

در پایین کت یک شومیز به رنگ بژ ، سپید ، قهوه‌ای و یا کرم می‌توان به این ست افزون نمود . درصورتی‌که خواستید این ست پاییزه یا استایل مشابهی با آن را تجربه نمائید زیورآلاتی به رنگ زرین ، برنجی همراه با سنگ‌ها و تزیینات نارنجی ، سرخ ، قهوه‌ای‌متمایل‌به‌زرد و زرد در این ست خیلی زیبا خواهند بود‌ .

۲ – استایل مونوکروم پاییزه

5 ست پاییزه شیک برای خانم ها

5 ست پاییزه شیک برای خانم ها

ترکیب مونوکروم طوسی‌ ، سپید و سیاه ترکیبی مانند تصویر های مشکی و سپید قدیمی‌ پدید‌ می‌آورد . حال‌ چنانچه به این ست مونوکروم یک آیتم با رنگ بولد و درخشنده افزون کنیم ، نتیجه کار‌ خیلی ویژه و منحصر‌به‌فردخواهد بود‌ . یکی از خصوصیت هایی که استایل پاییزی در انتخاب ما قرار می‌دهد توانایی هم‌رنگ کردن آیتم‌هایی با بافت‌‌های‌ گوناگون در پهلو یکدیگر است؛ بدین‌سبب در استایل‌های مونوکروم توانایی هم‌رنگ کردن تناژهای گوناگون رنگی در بافت‌‌های‌ گوناگون ترکیبی خوشگل و ویژه پدید‌ می‌آورد .

در این ست پاییزی یک رویه‌ی بافته‌شده به رنگ طوسی‌ روشن‌ از مارک اسمارا را با یک دامن‌ چهارخانه مشکی و سپید پشمی ست کرده‌ایم . یک پوتین جیر طوسی‌ فیلی ، یک شال‌ بافت‌ با تلفیق رنگی سپید و طوسی‌ این ست زیبا را کامل می‌کنند . در نهایت همراه با این ست مونوکروم می‌توان با قدری ابتکار یک رنگ بولد افزون نمود . در این ست پاییزه ما رنگ بولد را در غالب‌ یک ساک ظریف چرم‌ زرد‌رنگ به استایل افزون کرده‌ایم . شما قادر خواهید بود با اکسسوری‌هایی شبیه ساک و یا زیورآلات این رنگ بولد را به ست افزون کنید؛ به عنوان نمونه یک گردنبند مهره‌ای دراز به رنگ کهربایی به گردن‌تان بی‌اندازید .

در پایین رویه‌ی بافت‌ بسته‌ به پسند و در واقع دمای هوا‌ ، قادر خواهید بود یک تیشرت ، بلوز و یا شومیز به رنگ‌های سپید ، طوسی‌ و یا سیاه را به ست افزون بکنید .

۳ – استایل پاییزی بوهو با ترکیب‌ سرخ و خردلی‌

5 ست پاییزه شیک برای خانم ها

رنگ خردلی‌ یکی از درخشان‌ترین رنگ‌ها برای فصل‌ خزان خواهد بود ، آمیختن این رنگ زیبا با سرخ ، تداعی‌کننده‌ی برگ‌‌های‌ سرخ و زرد و نارنجی درختان خواهد بود . در این استایل پاییزی به سبک‌ بوهو ، از آیتم‌های سرخ ، کرم و خردلی‌ بکارگیری کرده‌ایم .

یک کت سرخ از مارک ناوالس و یک دامن‌ پاییزه از مارک درس‌ایگو به رنگ خردلی‌ ، آیتم‌های حقیقی این ست پاییزه می باشند . یک نیم‌بوت قهوه‌ای‌متمایل‌به‌زرد چرم‌ و یک روسری‌ ترکمن با تلفیق رنگی مشکی ، سرخ ، خردلی‌ و طلایی‌ این استایل خوشگل را کامل می‌کنند . برای ساک گزینش های فراوانی وجود خواهد داشت ، از ساک های رودوشی قهوه‌ای‌متمایل‌به‌زرد و کرم‌رنگ یا قهوه‌ای روشن‌ و عسلی گرفته تا چرم‌ و یا جیر سرخ . با دقت به این که این ست پاییزه‌ی خوش‌رنگ به استایل بوهو هم‌جوار می باشد ، زیورآلاتی که با این ست محبوب گزینش می‌کنید خوب تر خواهد بود شلوغ‌ و رنگین باشند .

۴ – ست پاییزه‌ی قشنگ کژوال با ترنچ‌کت و ترکیب‌ رنگی کرم و سبز

5 ست پاییزه شیک برای خانم ها

5 ست پاییزه شیک برای خانم ها

ترنچ‌کت‌ها یکی از آیتم‌های زیبا پاییزه‌اند؛ آیتم‌هایی قشنگ که خوب تر خواهد بود در قفسه پاییزه‌تان داشته باشید تا بتوانید اقسام ست‌‌ها‌ و استایل‌های لوکس ، کژوال و رسمی‌ را با آن‌ها بسازید . این ترنچ‌کت زیبا به رنگ کرم آیتم حقیقی این ست خوشگل پاییزه خواهد بود . دسته رنگی کرم و بژ را با رنگ‌هایی همانند قهوه‌ای ، سرمه‌ای ، عنابی ، سرخ و… می‌توان ست نمود . ولی یکی از جذاب‌ترین تلفیق ها با این دسته های رنگی ، رنگ سبز خواهد بود که برای وقت خزان هم تلفیق زیبایی را خلق می کند .

در این ست پاییزه به دنبال این تلفیق رنگی خوشگل رفته‌ایم؛ آمیختن یک شال‌ بافت‌ سبز رنگ ، ساک چرمی کرم ، شلوار‌ پارچه‌ای بژ و پوتین جیر سبزرنگ یک ست پاییزه زیبا و کاربردی و راحت‌ با استایل کژوال قشنگ پدید‌ آورده است‌ که هم برای جایگاه های کژوال و هم برای جایگاه های رسمی‌ بی‌اندازه شایسته خواهد بود .

همراه با ترنچ‌کت قادر خواهید بود شلوار‌‌های‌ جین و کتان هم ست نمائید منتها در این ست پاییزه برای‌اینکه تصمیم داشتیم ست آیتم‌ها به استایل زیبا کژوال نزدیک‌تر باشد‌ ، یک شلوار‌ پارچه‌ای گزینش کرده‌ایم . در پهلو این ست شیک ، زیورآلاتی به رنگ زرین ساده‌ و یا همراه با تزیینات سبز می‌تواند خیلی زیبا باشد‌ .

۵ – ست پاییزه‌ی زیبا و لوکس با بارانی‌

5 ست پاییزه شیک برای خانم ها

ترکیب رنگی دسته رنگی طوسی‌ و زرد با یکدیگر در تمام فصول سال زیبا خواهد بود و در فصل پاییز هم با گزینش آیتم‌های پاییزی در این دسته رنگی می‌توان ست‌‌های‌ خیلی شیکی را ایجاد کرد . آیتم واقعی این ست خوشگل یک بارانی‌ طوسی‌ از مارک ادوراست . این بارانی‌ هم استایل کژوال و هم برای استایل رسمی‌ خیلی شایسته خواهد بود . بارانی‌‌ها‌ یکی از آیتم‌های پاییزی اصلی هم برای دختر ها و هم برای آقا پسرها است . لزومی نخواهد داشت جنس بارانی‌‌ها‌ بی‌نهایت کلفت‌ باشد‌ ولی تنها کافیست شما را در مقابل باد‌ و باران پاییزی حفاظت کنند .

در پهلو این بارانی‌ زیبا یک شلوار‌ کتان به رنگ طوسی‌ فیلی ، یک نیم‌بوت جیر طوسی‌ این ست پاییزه را شکل‌ می‌دهند . شال‌ طرح‌دار با رنگ‌های لیمویی ، طوسی‌ ، سپید و کرم قدری رنگ و مدل به این ست خوشگل می‌افزاید و گزینش یک ساک چرمی زرد‌رنگ ، گیرایی رنگ‌ها را در این ست خوشگل پاییزه چند برابر‌ می نماید .

علاوه بر ترکیب‌ زرد و طوسی‌ ، همراه با این ست پاییزه‌ی طوسی‌ قادر خواهید بود یک شال‌ با تلفیق رنگی صورتی و کرم و یک کیف‌ صورتی‌رنگ هم ست نمائید و ترکیبی زیبا بسازید .

در این ست پاییزه‌ ، زیورآلات نقره‌ای گیرایی زیادی دارند ولی به علت وجود رنگ زرد در استایل زیورآلات زرین و برنجی هم می‌توانند شایسته باشند .

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *