مدل بلوز لمه و شومیز جدید مجلسی : آیا با اشکال و انواع بلوز زنانه آشنا‌ می باشید ؟ بلوز لمه و شومیز مجلسی‌ از آن گروه پوشش هایی خواهد بود که هر خانمی الزاماً باید یکی از آنها را در قفسه داشته باشد؛ ولی برای‌چه این دسته بلوز زنانه از این‌گونه جذابیت بهره‌مند خواهد بود ؟ در این نوشته از مُدانا پلاس شما را با همۀ چیز‌هایی‌ که الزاماً باید درمورد این طرح بلوز لمه بدانید ، آشنا‌ خواهیم نمود . پس با ما همراه باشید .

مدل بلوز لمه و شومیز جدید مجلسی

شومیز لمه و خواستگاه یک نام زیبا !

شومیز پیشینه ای اروپایی داراست و به زبان فرانسوی به بلوز گفته‌ می‌شود؛ ولی این طرح بلوز ، امروزه در کشورمان تحولات بسیاری پیدا‌ کرده و به گونه مخصوصی از پوشاک زنانه گفته‌ می گردد . هر یک از بخش های این تلفیق به خودی‌ خود‌ می‌تواند جذب کننده و زیبا باشد‌ . برای نمونه ، شومیز با الگو ها و طرح های متمایز می‌تواند هر خانمی را به خود‌ جذب‌ نماید لااقل یکی دو دست از آن را داشته باشد‌ . در مقابل‌ ، لمه همچنین نوعی پارچه خوش‌منظر و خیره‌کننده خواهد بود که نه‌تنها چشم‌ها را به خود‌ خیره‌ می نماید ، بساکه نرم و آسوده هم هست تا شما در مهمانی ها هم قشنگ و بی‌مثال به نگرش برسید و هم آسوده باشید تا شبی فراموش‌نشدنی را سپری کنید .

مدل بلوز لمه و شومیز جدید مجلسی

مدل بلوز لمه و شومیز جدید مجلسی

نگاهی به جنس ویژه بلوز لمه

همان‌طور که ذکر‌ کردیم ، یکی از خصوصیت های بلوز لمه و شومیز مجلسی‌ نوین ، جنس مخصوص و بسیار خوب پارچه آن می باشد . تا جایی که معمولاً با بکارگیری از این گونه پارچه ، کمتر احتیاجی به الگو های ویژه برای پیراهن‌ یا دوخته‌ای متمایز حس می‌شود؛ منتها لمه چه چیزی است و به چه طریق می‌تواند به‌تنهایی ، این‌گونه ظاهر زیبا منحصربه‌فردی را برای جامه زنانه خلق بکند . این طرح بلوز لمه از پارچه‌ای با بافت‌ کوچک دوخته خواهد شد که روی آن دانه‌دانه خواهد بود و برآمدگی هایی خواهد داشت . در زبان فرانسوی هم لمه به معنای پیراستن چیزی با زر یا نقره خواهد بود که با آنچه در آماده سازی این گونه پوشاک زنانه مورد‌ بکارگیری قرار خواهد گرفت ، هم‌خوانی دارد‌ . لمه ، پارچه‌ای با الگو ها و رنگ‌های زیبارو و گوناگون است که همین مساله سبب خواهد شد تا گزینه مناسبی برای دوخت اشکال پوشاک شب باشد‌ و بلوز لمه هم از این قضیه مستثنی نخواهد بود .

مدل بلوز لمه و شومیز جدید مجلسی

یکی از نکات شگفت آور درمورد پارچه لمه این می باشد که قادر خواهید بود با توجه به پسند ، تناسب و استایل خودتان اشکال گوناگون آن را تهیه‌ کنید . درواقع ، لمه از چنان‌ تنوعی بهره‌مند خواهد بود که قادر خواهید بود از آن پوشاک های متنوعی را داشته باشید؛ از شومیز گرفته تا پوشاک شب !

پارچه‌های شومیز مشهور ، کم نیستند . برای نمونه ، پاچه لمه نگین‌دار ، پارچه‌هایی است که روی آن‌ها سنگ و نگین‌ کار‌ گشته است‌ و به همین علت در مقابل دیگر پارچه‌های شومیز ، بافت‌ براق‌تری دارد؛ منتها جذاب‌ترین گونه پارچه برای بلوز لمه ، پارچه لمه مجلسی‌ خواهد بود که از دیگر پارچه‌های همانند براق‌تر می باشد و جلوۀ زیباتری هم به پوشاک شما می‌دهد .

بلوز لمه پولکی

مدل بلوز لمه و شومیز جدید مجلسی

مدل بلوز لمه و شومیز جدید مجلسی

بلوز لمه با مدل ها و رنگ‌های متفاوت و گوناگون ، همگی را متقاعد نگه می‌دارد ولی امکان‌پذیر خواهد بود با خودتان تامل نمائید که به چه‌نحو این‌طور چیزی احتمال خواهد داشت ؟ حتی گمان این‌که لباسی بتواند برای یک استایل قشنگ زنانه یا یک تیپ‌ اسپرت دخترانه خوب باشد‌ هم اندکی دشوار می باشد منتها محال نخواهد بود !

بلوز لمه و شومیز مجلسی‌ ، با مدل ها و رنگ‌های بانشاط می‌تواند برای اشکال استایلهای شاد‌ ، آسوده و اسپرت سزاوار باشد؛ در مقابل‌ ، بکارگیری از رنگ‌های تیره‌ مانند خاکستری‌ ، قهوه‌ای ، مشکی یا حتی رنگ‌هایی از قبیل کرم و اقسام تن های خاکستری رنگ می‌تواند یک استایل عرفی و خانم‌وار را خلق کند؛ ازاین‌رو ، طرح‌ریزی های خوش‌منظر و جوراجور شومیز در تلفیق با جنس نقشدار پارچه لمه ، توانسته دنیایی از مدل و ظاهر را به وجود بیاورد . به ویژه که نوعی از این پارچه (به علت گونه بافت‌ شنی آن) موقعی که به رنگ اُکر هست ، پارچه لمه شنی نامیده می گردد . گزینش شومیز لمه ای به این رنگ افزون بر خوشگلی خیره کننده اش می‌تواند کاری‌ نماید که در جمع‌ مانند یک اختر بدرخشید !

مدل بلوز لمه و شومیز جدید مجلسی

بلوز لمه و طرح های گوناگون !

این‌که بلوز لمه قالب ویژه ای نخواهد داشت ، می‌تواند شگفت‌آور باشد‌ منتها درعین‌حال به این معناست که دست شما برای تعیین عالی ترین و جذاب‌ترین قالب کاملا باز می باشد تا آنچه زیادترین سنخیت را با شکل و پسند شما داراست ، فراهم کنید . در تامین این نمونه بلوزها امکان‌پذیر خواهد بود از تور‌ ، حریر‌ یا موردهای دیگر بکارگیری گردد ولی همۀ آن‌ها چند خصوصیت مشترک دارند؛ معمولاً قد آن‌ها تا ۸۰ سانتی‌متر می باشد و آستین‌دار می باشند . امکان‌پذیر خواهد بود دکمه‌دار یا بی دکمه باشند منتها عموما یقه‌‌های‌ بازی‌ ندارند . از آن جا هم که برای سایزهای درشت قواره‌های مناسبی دارند ، شومیزهای لمه گزینش قشنگی برای دخترخانم هایی می باشد که می‌خواهند باوجود‌ اضافه‌وزن در ضیافت ها شکل خوشگلی داشته باشند . هرچند این‌که چه سایزی داشته باشید ، آنقدر اهمیتی ندارد؛ زیرا لاغر‌ باشید یا چاق ، این نمونه پیراهن‌ زنانه می‌تواند برای اندام شما کاملا متناسب باشد‌ .

مدل بلوز لمه و شومیز جدید مجلسی

مدل بلوز لمه و شومیز جدید مجلسی

چگونه بلوز لمه را بشوریم ؟

یکی از مساله هایی که بایستی درمورد حفظ پوشاک با پارچه لمه به‌خاطر‌ داشته باشید این می باشد که به شست‌ و شوی‌ آن‌ها دقت نمایید . درصورتی‌که برای دفعۀ نخست آن را می‌شویید ، توقع داشته باشید با اکلیل‌ها و نخ‌‌های‌ درخشان اضافی روبرو شوید که از آن جداشده است؛ ولی خبر‌ خوش این می باشد که این قضیه مجدد تکرار‌ نخواهد شد . مطلب دیگر این‌که مراقب باشید از ماده‌ها شویندۀ قوی برای شست‌ و شوی‌ آن‌ها بکارگیری نکنید . زیرا این طرح بلوز لمه ، خیلی خیلی حساس است و امکان پذیر خواهد بود به‌راحتی صدمه ببیند . درواقع خوب تر خواهد بود برای شست‌ و شوی‌ آن‌ها قدری خرج بکنید و پوشش هایی را که از پارچه لمه هستند ، به خشکشویی ببرید .

در این نوشته ، به توضیحات این طرح بلوز زنانه یعنی بلوز لمه پرداختیم و افزون بر این‌که از تاریخچه و اقسام آن گفتیم ، شرح دادیم که به چه‌نحو قادر خواهید بود آن‌ها را بشویید . شومیزها میان زن های ایرانی ، طرفداران فراوانی دارند و ضروری خواهد بود تا شما هم حتما یکی از اشکال آن را در گنجه داشته باشید . درصورتی‌که تصمیم دارید تا به یکی از دوستان یا آشنایانتان کادو بدهید ، این گونه بلوز می‌تواند یکی از گزینه‌های خیلی خوب باشد‌ . پس ، از این به بعد‌ زیادتر به بلوزها و شومیزها دقت نمائید !

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *