استایل کردن‌ کت‌‌ها‌ برحسب الگو و رنگ پارچه‌ با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

استایل کردن‌ کت‌‌های‌ پترن‌دار

پترن‌های گوناگون و گرافیکی در پارچه ی کت‌‌ها‌ به تیپ پاییزی ظهور مضاعفی می دهد . این پترن‌ها بر روی کت‌‌ها‌ در مدل های متعدد ، اقسام پترن چهارخانه ، مدل هندسی و گرافیکی ، جناقی ، پوست‌ حیوانات‌ ، فلورال یا گلدار و… مشاهده می گردد . گزینش پترن‌ها معمولاً به شکل ست برای کت و شلوار‌ بکارگیری می گردد . گزینش پوشاک برای پایین کت بلوزی به شکل تک رنگ ساده‌ یا پترن دار امکان بکارگیری دارد . استایل نمودن پترن‌ها در پهلو هم احتیاج به شناسایی ارکان اصلی استایلینگ پترن خواهد داشت.

استایل کردن‌ کت‌‌ها‌ برحسب الگو و رنگ پارچه‌

استایل کردن‌ کت‌‌ها‌ برحسب الگو و رنگ پارچه‌

 

رنگ در استایل کت‌‌های‌ پاییز‌ و زمستان ۲۰۲۱ -۲۰۲۲

کت‌ها به طور معمول با اقسام تنالیته‌ی خاکی‌ تا قهوه‌ای ، زرد ، سپید ، طوسی روشن‌ تا تیره‌ ، سیاه ، سرمه‌ای‌‌ ، آجری و … در تلفیق با دیگر رنگ‌ها یا به شکل مونوکروم مناسب یک‌دست کردن خواهد بود . عالی ترین رنگ برای قفسه پاییزه کت‌‌های‌ سایز بزرگ به رنگ خاکستری‌ به شکل ساده‌ یا چهارخانه خاکستری‌ یا کت و شلوار‌ بلیزر به رنگ سورمه‌ای و کت بلند‌ مونوکروم با تنالینه‌ی خاکی‌ تا قهوه‌ای خواهد بود . این پوشش ها برای جایگاه های متنوع مکان شغلی یا ضیافت شام در یک غذاخوری به شما طمانینه می‌بخشد . برای داشتن ظهوری زنانه در این تیپ اکسسوری‌ها را فراموش نکنید .

استایل کردن‌ کت‌‌ها‌ برحسب الگو و رنگ پارچه‌

استایل کردن‌ کت‌‌ها‌ برحسب الگو و رنگ پارچه‌

 

کت‌های ترند پاییز‌ و زمستان ۲۰۲۱ -۲۰۲۲ را چگونه استایل کنیم ؟

برای داشتن استایل کژوال و اسپرت ، کت‌‌های‌ سایز بزرگ را با یک تی‌شرت سپید و به همراه یک اسنیکر استایل نمائید . افزون بر این یک مدل کت کلاسیک‌ را با شلوار‌ کوتاه‌ ، دامن‌ میدی یا دامن‌ کوتاه‌ و پیراهن‌ کوتاه‌ به همراه پوتین ست نمائید . به اضافه قادر خواهید بود برای داشتن استایل دلیرانه از اقسام پارچه‌های رنگی و پترن رنگی درشت برای داشتن استایل کژوال و لوکس استفاده ببرید . در ضیافت های شب‌هنگام برای داشتن ظاهر‌ زیبا و فریبنده ، از کراپ کت‌‌ها‌ در تلفیق با اقسام جنس پارچه برای دامن‌ یا شلوار‌ استفاده کنید و یا کت و شلوار‌ را با کراپ تاپ‌‌های‌ گیپور و ساتن ست بکنید .

استایل کردن‌ کت‌‌ها‌ برحسب الگو و رنگ پارچه‌

استایل کردن‌ کت‌‌ها‌ برحسب الگو و رنگ پارچه‌

 

کت‌های اورسایز عالی ترین گزینش برای داشتن استایل لایه‌ای‌

کت‌های اورسایز عالی ترین گزینش برای داشتن استایل لایه‌ای‌ برای موعد خزان و زمستان خواهد بود منتها برای اشخاص کوتاه‌قامت استایل‌کردن این بخش مقداری سخت خواهد بود . درصورتی‌که تصمیم دارید کت و شلوار‌ اورسایز بپوشید و کوتاه‌ قد می باشید ، نخستین روش برای فریب‌ چشم ، استعمال از کمربند‌ بر روی کت اورسایز خواهد بود . آن را فراتر از‌ خط کمر قرار دهید . دومین روش بکارگیری از تک رنگ یا مونوکروم در این استایل خواهد بود . بخصوص رنگ سیاه و سرمه‌ای که می‌توان با افزون نمودن تکه پوشاک چرمی استایل را از یکدستی بیرون نمود . درصورتی‌که تمایل دارید از کت و شلوار‌ با یک پترن بکارگیری بکنید ، پترن‌ها را ظریف و ست گشته با یک گونه الگو گزینش نمائید . کراپ کت‌‌ها‌ به همراه شلوار‌های‌ فاق‌ دراز گزینش شایسته دیگری برای قامت شما است .

استایل کردن‌ کت‌‌ها‌ برحسب الگو و رنگ پارچه‌

استایل کردن‌ کت‌‌ها‌ برحسب الگو و رنگ پارچه‌

 

در شکل داشتن هیکل اورسایز هم از استایل مونوکروم استفاده ببرید . از پوشیدن کراپ کت‌‌ها‌ اجتناب بکنید . در عوض‌ از کت‌‌های‌ دراز تا خط باسن‌ یا بلند‌تر بکارگیری نمائید . از کت‌‌هایی‌ با دکمه در دو سوی کت اصطلاحاً چهار دکمه یا شش دکمه خودداری نمائید بعضی یقه‌‌های‌ برگردان‌ در کت هم بر درشت نشان دادن هیکل شما پافشاری می‌کنند ، یقه‌ها‌ را ساده‌تر ، نه بسیار ظریف و نه بسیار گنده گزینش نمائید .

استایل کردن‌ کت‌‌ها‌ برحسب الگو و رنگ پارچه‌

استایل کردن‌ کت‌‌ها‌ برحسب الگو و رنگ پارچه‌

 

از چه رنگ‌هایی برای محل های متعدد بکارگیری کنیم ؟

رنگ سیاه برای گزینش کت و شلوار‌ مدبرانه و کم ریسک خواهد بود . چون در جایگاه های متعدد و اقسام رنگ پوست‌ شایسته خواهد بود . در صورت‌ قد کوتاه‌ بلندتر و در شکل اورسایز بودن‌ لاغرتر به نگرش می‌رسد . برای مکان های گوناگون عرفی و شغلی و کژوال عالی خواهد بود . رنگ‌های طوسی گزینش خوبی برای جایگاه های شغلی خواهد بود . برای ملایم‌سازی روحیه خنثی در این رنگ از اکسسوری‌های خوشگل استفاده ببرید . رنگ‌های بلو‌بلک و آبی نیوی استایل قدرتمند و مطلوبی برای مکان های عرفی خواهد بود که به اندازه‌ی رنگ سیاه لوکس به نگرش می‌رسد . رنگ‌های پاستلی و لیلاک برای استایل کژوال خوب خواهد بود منتها برای مکان های کاری و عرفی شایسته نخواهد بود .

برای استایل نمودن کت‌‌ها‌ از چه اکسسوری بکارگیری کنیم ؟

از ساک هایی با قالب شلوغ‌ و کوله‌پشتی‌ به همراه کت و شلوار‌ خودداری نمائید . ساک به درد بخور این استایل ساک های کلاچ یا پاکتی ، ساک های دستی و بند‌ دار خواهد بود که کامل کننده‌ی استایل قشنگ شما است . برای محل های عرفی از کفش‌‌های‌ پاشنه‌دار و نوک‌ تیز‌ ، پوتین های پاشنه‌دار بکارگیری نمائید . همراه با استایل روزانه از لوفر ، اسنیکر و چانکی استفاده ببرید .

استایل کردن‌ کت‌‌ها‌ برحسب الگو و رنگ پارچه‌

استایل کردن‌ کت‌‌ها‌ برحسب الگو و رنگ پارچه‌

 

زیور آلات‌ ساده‌ و زیبا کامل کننده‌ی استایل شما می باشد آنها را از خاطر نبرید

با شناختن پیشینه‌ی قدیمی این کت‌‌ها ، اقسام ترند کت‌‌های‌ فصل پاییز و زمستان ۲۰۲۱ -۲۰۲۲ و استایل با کت‌‌های‌ زنانه با دقت به قالب قامت به راحتی از این تکه پوشاک کاربردی و قشنگ در محل های متنوع زندگی در استایل خودتان بکارگیری نمائید .

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *