رنگ‌های ترند پاییز‌ و زمستان 2021 : امسال چه رنگی مد می باشد ؟ استایل جدیدم را به‌چه‌نحو ست کنم ؟ این‌ها سوالاتی می باشند که با آغاز سال یا فصل‌ تازه مغز زن های خوش‌ استایل که یکی‌یکی جزئیات لباس خویش ارزش می‌دهند را به خودش سرگرم می‌کنند . همان گونه که در جریان هستید کمپانی پنتون هرساله رنگ‌های مد سال را معلوم می نماید که چنانچه از آنها تبعیت بکنید دایماً روی مد خواهید بود‌ و دل‌واپسی از مد رفتن را نخواهید داشت . درصورتی‌که تمایل دارید رنگ‌های ترند پاییز‌ و زمستان 2021 را بشناسید و استایلی قشنگ را برحسب آنها خلق کنید ، تا پایان این نوشته با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

در پاییز‌ و زمستان 2021 چه رنگ‌هایی ترند می باشند ؟

ترند رنگ پاییز‌ و زمستان سال 2021 با طبیعت‌ همساز است و رنگ های خود را از جنگل و دشت ایده گرفته خب واقعا از این عالی تر نخواهد بود ، متناسب گردیدن رنگ پوشاک و طبیعت‌ پیرامون روح‌ انسان را حسابی‌ نو می نماید . این رنگ‌ها به‌حدی محبوب می باشند که دوراندیشی شده‌ در سال 2022 هم به ترند سال مبدل گردند .

رنگ آبی ترند پاییز‌ و زمستان 2021

جالب خواهد بود بدانید که بازه های تیره‌ رنگ آبی حس آسایش و فراغت خاطر را در ذهن‌ تماشاگر تلقین می‌ نماید . درصورتی‌که به آسایش بحر توجه کرده باشید این حس را خیلی خوب ادراک خواهید نمود . آبی پررنگ‌ شخص را باوقارتر نمایش می‌دهد . براین‌اساس چنانچه تصمیم دارید که یک استایل رسمی‌ برای خودتان خلق نمائید رنگ آبی تیره‌ را گزینش بکنید ، برای‌اینکه این رنگ شما را باذکاوت ، نیرومند و با اعتماد‌ به نفس‌ ظهور می‌دهد . بازه آبی روشن‌ در روز‌های‌ پاییزی یا زمستانی‌ که امکان‌پذیر خواهد بود اندکی غمین به نگرش برسد روحیه را نیرودهی می نماید و حس تازگی را به تحفه می‌آورد . چنانچه قصد دارید پاییز‌ یا زمستان امسال را با رنگ آبی طی نمائید ، عالی خواهد بود از این رنگ به تنهایی بکارگیری نکنید ، زیرا در این شکل عملکرد عکس‌ می شود و احساسی منفی را به شما منعکس می نماید . عالی ترین عمل برای خنثی گشتن رنگ آبی آمیختن آن با رنگ‌های گرمی‌ مشابه نارنجی یا قهوه‌ای‌متمایل‌به‌زرد خواهد بود .

رنگ‌های ترند پاییز‌ و زمستان 2021

رنگ زرد ترند پاییز‌ و زمستان 2021

برای زمان های سرد‌ پاییزی و زمستانی‌ رنگ گرم‌تری از زرد را سراغ‌ دارید ؟ بازه های رنگی زرد هر چه روشن‌تر باشند توان ملایم‌تری را به شخص منعکس می‌کنند و این شما خواهید بود که با گزینش یک زرد تند یا ملایم اندازه این توان را برای خودتان مشخص می‌کنید ! چنانچه تمایل دارید پاییز‌ و زمستان 2021 زیادتر از قبل خوش بدرخشید ، رنگ زرد را برای احضار دقت و عرض اندام افزون‌تر تست نمائید . زرد حس طراوت و انرژی‌ مثبت را به پیرامون خود‌ متفرق می نماید ، ولی پیوسته یادتان باشد‌ که نباید کل پوشش های خودتان را به رنگ زرد گزینش نمائید ، برای‌اینکه بکارگیری زیادتر از حد از رنگ زرد چشم را خسته‌ می نماید و اجازه‌ نمی‌دهد که قشنگی های این رنگ خالص به چشم بیاید . ساده ترین شیوه برای ست‌کردن‌ رنگ زرد ، ترکیب نمودن آن با رنگ‌های خنثی و سردی‌ مشابه طوسی‌ یا خاکستری رنگ خواهد بود . هرچند درصورتی‌که تمایل دارید جسورانه‌تر عمل‌ نمائید ، آمیختن رنگ زرد با سبز ، بنفش‌ و یا آبی استایل پاییزی شما را زیباتر از قبل خواهد نمود .

رنگ‌های ترند پاییز‌ و زمستان 2021

رنگ‌های ترند پاییز‌ و زمستان 2021

 

رنگ سبز ترند پاییز‌ و زمستان 2021

پوشیدن پوشاکی به رنگ سبز حتی در سردترین وقت های سال هم حال‌ و هوای فصل بهار را یادآوری می نماید . پوشیدن پوشاک سبز رنگ نمایش دهنده فردی قوی و با پشتکار می باشد . به طورمثال لباسی به رنگ سبز تیره‌ حس عظمت و نیرو را به صاحبش منعکس می نماید و به همین علت برای مکان های رسمی‌ و لباس مردانه‌ بی‌اندازه خوب خواهد بود . اکسسوری‌های سبز رنگی همانند گردنبند ، گوشواره یا ساک و چکمه به ساده‌ترین استایل‌ها هم ظهور ویژه ای را عطا می کند . و منتها اکنون به هم‌رنگ کردن تناژ رنگی سبز می‌رسیم ، آیا تمایل دارید که استایلی شاد و قشنگ داشته باشید ؟ پس پوشاک خودتان را در ترکیبی از رنگ سبز و زرد فراهم نمائید . لباسی که خریداری کرده اید به رنگ سبز روشن‌ خواهد بود ؟ پس از رنگ بنفش‌ به عنوان کامل ترین رنگ مکمل‌ برای آن بکارگیری نمائید . اغلب رنگ‌های سبز تند با رنگ‌هایی همانند سرخ ، قهوه‌ای یا نارنجی خیلی خوب متناسب می‌شوند و استایل زیبایی را خلق می نمایند . هرچند که رنگ سبز تناسب بسیار بالایی خواهد داشت و با خیلی از رنگ ها دیگر همانند زرد ، سپید ، سیاه ، قهوه‌ای روشن‌ و بنفش‌ هم تلفیق های زیبایی را ایجاد خواهد نمود .

رنگ‌های ترند پاییز‌ و زمستان 2021

رنگ نارنجی ترند پاییز‌ و زمستان 2021

اگر علاقه داشته باشید که خودتان را با هر شرایطی مطابقت بدهید ، رنگ نارنجی عالی ترین گزینه برای ست کردن با فصل پاییز 2021 خواهد بود . نارنجی یک رنگ گرم و شاد خواهد بود و حس گرمای مطبوعی را در هوای سرد‌ به وجودتان پیشکش می نماید . رنگ نارنجی اثری از شادمانی و خوشحالی خواهد بود و نارنجی تند می‌تواند نشان دهنده نوعی خودپسندی و خودبینی باشد‌ . پوشیدن لباسی به رنگ نارنجی مطلق نشان دلیری بسیار خواهد بود ، پس چنانچه تمایل ندارید بسیار در حلقه توجه‌ باشید ، خوب تر خواهد بود از بازه های ملایم‌تر رنگ نارنجی مانند هلویی یا آجری بکارگیری بکنید . داشتن یک استایل سراسر نارنجی عمل بسیار جالبی به نگرش نمی‌رسد و مشابه باقی رنگ‌ها اندکی کسالت‌آور به نگرش می‌رسد ، در عملکرد ضروری خواهد بود که رنگ سردی‌ مانند آبی را برای هم‌سنگ نمودن نارنجی به کار‌ بگیرید . رنگ سبز هم در نقطه‌ برابر رنگ نارنجی قرار خواهد داشت و ترکیبی کامل را برای شخص خلق می کند .

رنگ‌های ترند پاییز‌ و زمستان 2021

رنگ‌های ترند پاییز‌ و زمستان 2021

 

رنگ قهوه‌ای ترند پاییز‌ و زمستان 2021

خیلی اهمیت ندارد که پوشاک خودتان را به رنگ قهوه‌ای روشن‌ گزینش نمائید یا به تهیه یک پوشاک قهوه‌ای تیره‌ گرایش داشته باشید ، مهم‌ این خواهد بود که شما یک فرد مرتجع و معقول می باشید و روی یکی از رنگ‌های ترند پاییز‌ و زمستان 2021 دست گذاشته‌اید . بازه های متعدد رنگ قهوه‌ای نظیر رنگ خاکی‌ ، شتری یا عسلی تند با رنگ‌های گرمی‌ همانند زرشکی خیلی خوب تلفیق می‌شوند . هم‌رنگ کردن بازه های روشن‌ رنگ قهوه‌ای با تیره هم به یکی از پیشنهاد های مد مبدل گشته است‌ . درصورتی‌که برای یکبار رنگ قهوه‌ای را با کرمی پوشیده باشید ، بدون‌تردید ملتفت هارمونی بی‌همتا میان این دو‌رنگ‌ شده‌اید ، کرمی فاصله‌ بسیاری با قهوه‌ای خواهد داشت و به همین سبب زمان همنشینی با آن استایل جذابی را برای شما خلق می نماید .

رنگ‌های ترند پاییز‌ و زمستان 2021

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *