شیک‌ بودن‌ در زمستان

شیک‌ بودن‌ در زمستان : با سرد‌شدن‌ هوا‌ ، سبک پوشاک ما هم تغییر و تحول می نماید . دخترخانم ها بایستی دقت داشته باشند که در موعد زمستان هم ، به رنگ و مدل‌ پوشش هایی که گزینش میکنند ، دقت لازم داشته باشند . اکثراً در زمستان احساس‌ خواهیم کرد گزینش های ما برای پوشاک محصور شده‌اند ، در حالی‌‌ که دقت به یک مجموعه جزییات ، می‌تواند به ما در داشتن استایل زمستانی‌ قشنگ و شیک یاری نماید و توجه دیگران را به سوی ما جذب‌ نماید با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

شیک‌ پوشی در موعد سرما‌ به میزان موعد های دیگر ساده نخواهد بود زیرا شما بایستی در زمستان به آسودگی و گرم شدن خودتان زیادتر دقت بکنید و حتی چند لایه‌ پوشش را روی هم بپوشید تا سرما‌ نخورید . آشکار خواهد بود که در این وضعیت قشنگ به نگرش آمدن و خوش‌هیکل گردیدن آنقدر عمل ساده ای نخواهد بود ولی نامقدور هم نبوده و تنها با توجه به چند مساله می‌توان در زمستان هم شیک‌ به نظر رسید .

اتفاقا خزان و زمستان دو فصلی می باشند که می‌شود‌ خیلی خوش‌ استایل بود‌ ، زیرا نمونه های متنوع بافتنی‌ با رنگ‌های خوشگل و متعدد ، چکمه های قشنگ و بلند‌ ، پالتو‌های جوراجور ، شال‌ و دستکش‌های ویژه و … در هوای بارانی‌ و برف‌آلود حسابی‌ می‌تواند به خوش تیپ گشتن شما یاری نماید . ما در این نوشته ویژه نکاتی حیاتی و تاثیرگذار برای شیک‌ پوشی در موعد زمستان را تعبیر خواهیم نمود و به شما خواهیم گفت‌ که چگونه در زمستان هم خوش‌ استایل باشید .

۱ – پوشیدن یخه اسکی

روی هم پوشیدن پوشاک یکی از روش های زیبا پوشی در موعد زمستان خواهد بود ولی این که کدامین پوشاک را چگونه بایست روی هم بپوشید بااهمیت می باشد . یخه اسکی یکی از پوشش های پرکاربرد در موعد زمستان خواهد بود که با گرم نگه داشتن گلو‌ و گردن ، نه تنها شما را از سرماخوردگی‌ محافظت می نماید بساکه از زاویه استایل هم ارزش فراوانی خواهد داشت . شما قادر خواهید بود این پوشش را ذیل هر لباسی که تمایل دارید در اقسام رنگ‌های گوناگون برازنده با استایلتان به تن نمائید .

۲ – پلیور

داشتن چند پلیور زیبا با جنس مطلوب و مدل ها و رنگ‌های گوناگون هم مشابه پوشش های یخه اسکی‌ یکی از واجبات پوشاک زمستانه خواهد بود . حتما در زمان خریداری به درصد پشم‌ و نخ و راه شستن توجه نمائید و جنس مطلوب تهیه کنید تا ماندگاری زیادی داشته باشد‌ .

۳ – پوتین بلند‌ با مانتوی بلند‌

پوتین بلند‌ جزو‌ کفش‌‌هایی‌ خواهد بود که خیلی از زن ها ذوق‌ و تمایل ویژه ای برای خریداری آن دارند ، ولی جایگاه مناسبی برای پوشیدن این پوتین پیدا‌ نمی‌کنند و خیال می‌کنند که بوت‌ بلند‌ برای پوشیدن در بیرون‌ زیاد به درد بخور نخواهد بود . منتها با گزینش یک پوشش شایسته قادر خواهید بود از پوتین بلند‌ هم بکارگیری نمائید . برای این کار‌ مانتویی بپوشید که بلندی‌ آن از بخش بالای پوتین شما پایین‌تر باشد‌ . این مانتو یا پالتو می‌تواند تا وسط ساق‌ پای شما هم برسد و استایل شما را پوشیده‌تر و ویژه تر نماید و با افزون نمودن پوتین های بلند‌ قشنگ به لباس زمستانی‌ شما آن را شیک‌تر و جذاب‌تر نماید .

شیک‌ بودن‌ در زمستان

شیک‌ بودن‌ در زمستان

 

۴ – بکارگیری از ژاکت به عنوان شالگردن

یکی از روش های نوین و زیبا که برای شیک‌ پوشی در موعد زمستان مورد‌ توجه قرار گرفته است‌ ، بکارگیری از چند ژاکت خواهد بود . این شیوه ابداع جالبی داراست که در آن از یک ژاکت دوم به عنوان شالگردن بکارگیری می گردد . شما قادر خواهید بود این کار‌ را روی یک ژاکت ساده پاییزی و یا روی پوشاک های دیگر هم انجام‌ دهید و ژاکت را روی گردن خودتان گره بزنید . با این عمل هم شانه‌ها و هم گردن و پشت‌ شما از سردی محافظت می گردد و حتی استفاده آن از یک شالگردن عادی هم بی‌نهایت خوب تر و زیادتر خواهد بود .

۵ – کت یا بارانی‌

شما بایستی برای خریداری کت یا بارانی‌ که خیلی هم در این موعد پرکاربرد هست ، خرج نمائید ، چون یک کت یا بارانی‌ خوشگل و با وضعیت کیفی خوب نه تنها استایل شما را از این رو به آن رو می‌ نماید ، بساکه ثبات و ماندگاری زیادی هم خواهد داشت و قادر خواهید بود تا چندین سال از آن بکارگیری بکنید . پیشنهاد ما به شما این خواهد بود که کت تان را به رنگ‌های خنثی نظیر کرم ، سیاه ، سرمه‌ای یا قهوه‌ای گزینش نمائید تا به آسودگی با هر رنگ لباسی بتوانید ست بکنید .

۶ – بکارگیری از بافت خزدار و پشمالو

پوشاک های خزدار و پشمالو چند سالی می باشد که به عنوان پوشاک های زمستانه زنانه خیلی طرفدار دارند . این پوشش ها نه تنها گرم و نرم و راحت‌ است بساکه ظاهر زیبای ویژه ای هم به استایل زمستانی‌ شما عطا می کند . این کت‌‌ها‌ و پالتوها و کاپشن‌های خزدار و پشمالو در اقسام مدل ها و رنگ‌های متنوع موجود‌ می باشند و بکارگیری از آن‌ها در حالی که مد روز‌ هستن و گرم و راحت‌ هستن ، می‌تواند ظاهر زیبا و شیک بودن بسیار زیادی به استایل شما عطا کند .

شیک‌ بودن‌ در زمستان

شیک‌ بودن‌ در زمستان

 

۷ – بکارگیری از اکسسوری‌ها

اکسسوری‌ها از قبیل کمربند ، اقسام روسری‌ ، دستکش ، کلاه و هد بند‌ دربردارنده جزء هایی است که میتوانند به تنهایی قالب و استایل پوشاک شما را از دید رنگی مبدل و ویژه کنند . در زمان بکارگیری از اکسسوری‌ها و هم‌رنگ کردن آن‌ها قادر خواهید بود در شروع پوشاک را یک بار‌ بچینید و چند ست خوشگل از بین آن‌ها انتخاب بکنید . در گزینش اکسسوری‌ها قادر خواهید بود از رنگ‌های برگزیده سال هم یاری بگیرید . به اضافه اینکه برای بیشتر گرم ماندن‌ حتما به جوراب‌هایی که استفاده می کنید دقت کنید و برای زمستان از جنس کلفت و پشمی‌ که گوناگونی رنگ و طرح فراوانی هم دارند ، بکارگیری بکنید .

۸ – بکارگیری از شلوار‌ جین

همانطور که می‌دانید این شلوار‌ها‌ به هر دسته لباسی می‌آیند ، از جمله پوشش ها و پالتوهای زیبا زمستانه . هیچ‌ چیز‌ نمی‌تواند جای‌ یک شلوار‌ جین را بگیرد .

۹ – بکارگیری از لگ

لگ‌های زنانه که پوشش‌ درونی کُرکی و پشمی‌ دارند همچنین می‌تواند به عوض شلوار‌ جین برای ست زمستانه زنانه استفاده گردد . این گونه لباس برای شمایی که تصمیم دارید چکمه و نیم‌بوت بپوشید خیلی مناسب‌تر می باشد .

۱۰ – پالتو مدل پلنگی

طرح‌ پوست‌ حیواناتی مانند ببر و پلنگ‌ خیلی به پوشش هایی که پشمی‌ و کلفت هستند می‌آید . این طرح پوشش ها خیلی زیادتر از اینکه گمان می کنید با موعد زمستان‌ هارمونی دارند . همین شکل ها در پوشش های راحت و ظریف در زمان های گرم می‌توانند در زمستان یک استایل مطلوب و ویژه را به شما ارائه کنند . اگرچه بایستی در نگرش داشت که شکار‌ و بکارگیری از پوست‌ جانواران کمیاب‌ کاری‌ غیر اخلاقی خواهد بود که اثرات آسیب زایی به همراه خواهد داشت.

شیک‌ بودن‌ در زمستان

شیک‌ بودن‌ در زمستان

 

۱۱ – پیراهن‌ چرم‌

یکی از طرح های ویژه پوشاک برای پاییز‌ و زمستان جامه های چرم‌ می باشند که انعطاف پذیری خوبی‌ دارند و در عین‌ حال‌ گرم و راحت‌ می باشند . پس چنانچه قصد دارید زمستان امسال را در عین‌ شیک‌ پوش بودن‌ به‌روز‌ و خوش استایل هم باشید جامه چرم‌ را در استایل خودتان بگنجانید . شما حتی قادر خواهید بود این پیراهن‌ را روی لباس اصلی‌ مانند بلوز و مانتو و ذیل پالتو یا کاپشن خودتان هم بپوشید.

۱۲ – بکارگیری از دستمال‌ گردن

مسلما نخستین تعیین شما در موعد زمستان یک شال‌ مطلوب ضخیم است . اما دایماً هم نمی‌شود‌ که برازنده با هر تیپ‌ یک شال‌ خریداری کرد . چنانچه برای خریداری شال‌ مناسب با ست‌تان گرفتار سردرگمی‌ شده‌اید و در این شال‌‌ها‌ گوناگونی بسیاری نمی‌بینید تا بتوانید یکی برای ست پوشاک های زمستانی‌تان گزینش نمائید دستمال‌ گردن یک گزینه خیلی قشنگ برای شما هست ، که با خرج کم قادر خواهید بود گوناگونی ویژه ای را در استایل خودتان خلق نمائید .

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *