ست لباس‌ شب یلدا در سال 1400

ست لباس‌ شب یلدا در سال 1400 : یکی از شب‌های‌ کهن در ایران شب یلدا خواهد بود که در آن اشخاص فامیل دور‌ هم جمع‌ گشته و با قرائت فال حافظ‌ و میل کردن اقسام تنقلات و میوه‌هایی‌ مثل انار و هندوانه و … . بلندترین شب سال را جشن‌ می گیرند . به اضافه یکی از بااهمیت ترین قسمت های آن ست پوشاک شب یلدا می باشد که در اکثر موارد آرایش یا پوششی با رنگهای سرخ و سبز و… اجرا می گردد . افزون بر این ، تزئین پیرامون منزل با وسیله های یلدایی می تواند اثرگذاری بسیاری در خوب تر دیده‌ گردیدن شما داشته باشد‌ . از ابزار های تزئینی ویژه شب یلدا که در اغلب مغازه ها پیدا می گردد بکارگیری نمائید و به اضافه قادر خواهید بود یک کیک با مدل انار یا هندوانه و… آماده بکنید تا دکوراسیون زیبا و مسرت بخشی را در پیرامون منزل خلق نمائید با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

شایسته ترین لباس خانم ها برای پوشاک شب یلدا

موقع گزینش پوشاک شب یلدا قادر خواهید بود ابتکار خودتان را ارائه دهید چون در این شب بیشتر خانم ها با لباس هایی به رنگ سرخ و سبز و یا خودآرایی با تلفیقی از همین رنگها را گزینش می کنند . برای لباس در این شب نخست به استایل خویش دقت نمائید و با ما همراه باشید تا عالی ترین ست پوشاک شب یلدا را به شما معرفی کنیم .

استایل ساعت شنی

هنگامی که گفتگو از جثه هایی با شکل ساعت شنی می گردد به این مراد خواهد بود که شخص مورد‌نظر‌ کمری نازک در مقابل بالا‌ تنه و پایین‌ تنه‌ اش دارا است . در این سبک‌ از فرم‌ جثه شما حتما باید لباسی را گزینش نمائید که باریک‌‌ کمر را نمایش داده به صورت نمونه برای تعیین یک پوشش شب یلدا زنانه قشنگ قادر خواهید بود یک دامن‌ مشکی‌ تنگ‌ به همراه بلوزی سرخ که روی کمر تنگ‌ می گردد را گزینش نمائید . درصورتی‌که بلوز دراز تری را در نگرش دارید خوب تر می باشد در دامن‌ قرار دهید و دور‌ آن از یک کمر‌بند‌ ظریف بکارگیری نمائید به اضافه شلوار‌های‌ دمپا گشاد‌ و بلوزهایی با یقه‌های‌ قایقی می تواند سزاوار استایل این اشخاص باشد‌.

ست لباس‌ شب یلدا در سال 1400

ست لباس‌ شب یلدا در سال 1400

 

استایل مستطیلی

به استایلهایی که شانه ، کمر و پا‌ها‌ در یک راستا‌ قرار دارند فرم‌ مستطیلی گفته می شود این اشخاص خوب تر خواهد بود از پوشش هایی که بالا‌ تنه‌ و پایین‌ تنه‌ ای پهن دارند بکارگیری کنند تا کمرشان را نازک تر نمایش دهد به صورت نمونه یک پیراهن‌ با آستین های پفی خیلی شایسته فرم‌ جثه این اشخاص می باشد به اضافه اینکه پوشاک های یخه دار و آستین بلند‌ همچنین خیلی مناسب می باشد و می توانند در مراسمی نظیر شب یلدا از این سبک‌ها‌ بکارگیری کنند .

ست لباس‌ شب یلدا در سال 1400

ست لباس‌ شب یلدا در سال 1400

 

استایل مثلثی

به افرادی که بالا‌ تنه‌ ای باریک و پایین‌ تنه‌ ی فربهی دارند فرم‌ مثلثی گفته‌ می گردد بانو هایی با این استایل خوب تر خواهد بود از شلوار‌ یا دامن‌های‌ تیره‌ رنگ استفاده کنند برای‌اینکه همان گونه که در جریان هستید رنگهای تیره‌ سبب نحیف تر نمایش‌دادن در بعضی از نواحی‌ چاق‌ در جثه می گردند . در بخش بالا‌ تنه خوب تر خواهد بود از پوشاک هایی با آستین های پفی بکارگیری کنند تا تناسب بین دو ناحیه تن تشکیل گردد .

استایل مثلث‌ برعکس‌

استایلهایی که شانه های وسیع و پا‌هایی‌ باریک دارند بیشتر با این کلمه ذکر می گردند این اشخاص خوب تر خواهد بود از بلوز یا پیراهن‌هایی‌ بکارگیری کنند که قدری بالا‌ تنه‌ آنها را ظریف تر و یا نحیف تر نمایش دهد‌ .

ست لباس‌ شب یلدا در سال 1400

ست لباس‌ شب یلدا در سال 1400

 

خرید لباس شب یلدا برای زوج ها

زمان خریداری پوشاک شب یلدا برای عروس‌ و دامادها قادر خواهید بود از آیتمهایی با مبحث یلدایی یاری بگیرید به صورت نمونه پسرها می توانند از کراوات یا پاپیونهایی به رنگ‌ سرخ و سبز یا الگو های فانتزی‌ مشابه هندوانه ای و … بکارگیری کنند . مورد دیگر این که دخترخانم ها هم می توانند از پوشاک هایی با همین گونه مدل ها و یا آرایش های جوراجور با مبحث مربوطه انجام‌ دهند . همانطور که مطرح شد پوشاک شب یلدا برای عروس‌ خانم‌ها‌ هم می تواند از همین سبک‌های‌ آورده شده باشد‌ پس با ابتکار زیادتر قادر خواهید بود از اشکال پوشش های یلدایی بکارگیری نمائید .

ست لباس‌ شب یلدا در سال 1400

ست لباس‌ شب یلدا در سال 1400

 

پوشاک های یلدایی برای نوزادان

پوشش شب یلدا دخترانه نوزادی می تواند بی‌اندازه متعدد باشد‌ . شما قادر خواهید بود از هر گونه لباس شیک و راحتی‌ برای نوزادان دختر یا پسرتان بکارگیری نمائید . در بیشتر موارد برای دختر‌ها‌ بکارگیری از دامن‌های‌ توری به رنگ سبز یا سرخ و درست‌ نمودن گل سر یا هدهایی با مدل هندوانه ای می تواند ست خوشگلی را برای بچه شما رقم‌ بزند . از سوی دیگر برای آقا‌ پسر‌های‌ کوچک‌ همچنین قادر خواهید بود از پوشاک های سبز و سرخ و یا طراحی های روی صورت‌ با مبحث یلدا استفاده کنید ولی همانطور که می دانید گوناگونی پوشش شب یلدا پسرانه در مقابل دختر‌ها‌ کمتر است و شما برای بچه دخترتان قادر خواهید بود از روش های زیادی بکارگیری بکنید .

ست لباس‌ شب یلدا در سال 1400

ست لباس‌ شب یلدا در سال 1400

 

استایل قشنگ یلدایی برای دختر‌ها‌

برای گزینش پوشاک شب یلدا دخترانه قشنگ قادر خواهید بود از ترکیب‌ کت و شلوار‌های‌ ویژه بکارگیری نمائید به اضافه پیراهن‌های‌ ساده‌ با یک تکه ظریف یلدایی می تواند یک استایل لوکس را برای شما رقم‌ بزند . بکارگیری از خودآرایی هایی از قبیل خط چشمهای رنگی یا طرح‌ دار و ایضاً درصورتی‌که راغب به مدل های فانتزی‌ می باشید طراحی‌ رژ لب‌های‌ یلدایی همچنین روش های متمایز و شگفت انگیزی برای استایل شما خواهد بود‌ .

در نهایت در اکثر موارد بکارگیری از رنگهایی مشابه سبز ، سرخ ، سیاه جزو‌ سه رنگ رسمی این استایل و لباس و خودآرایی می باشند پس در شب یلدا حتما از این رنگها بکارگیری نمائید .

ست لباس‌ شب یلدا در سال 1400

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *