ترندهای لباس سال 2022

ترندهای لباس سال 2022 : به گفته یک ویرایشگر مد، اینها تنها 9 ترند لباسی هستند که می خواهید در سال 2022 بخرید پایان سال 2021 سریع‌تر از آنچه فکر می‌کنیم به سراغ ما می‌آید، اما این واقعاً به این معنی است که به زودی می‌توانیم شروعی تازه در سال جدید با ترندهای تازه داشته باشیم. ما پیش بینی در مورد آنچه که همه در سال ۲۰۲۲ خواهند پوشید، داریم. در اینجا 9 ترند لباس که در طول ماه مد دیده‌ایم آورده شده است که فکر می‌کنیم به لباس‌های روزمره نیز قابل تبدیل هستند، بنابراین می‌توانید هر لحظه شروع به آزمایش کنید که چگونه آنها را به بهترین شکل بپوشید با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

1- رنگ های زرد

گل همیشه بهار، لیمو، کره، عسل، موز، نرگس همه این رنگ‌های زرد زیبا و موارد دیگر در سال 2022 بسیار ترند خواهند بود. بهترین چیز در مورد این روند این است که می‌توانید آن را متناسب با سبک خود سفارشی کنید، صرف نظر از اینکه آن سبک ممکن است چه باشد. رنگ های مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی با رنگ‌ استایل شما بهتر عمل می‌کند، اما یک قانون کلی این است که ته‌رنگ‌های گرم با رنگ‌های گرم‌تر (مانند عسلی یا کره‌ای) بهتر به نظر می‌رسند در حالی که ته‌رنگ‌های سرد با رنگ های سردتر (مانند لیمویی) به خوبی کار می‌کنند.

ترندهای لباس سال 2022

2- کت و دامن چهارخانه

مدل جدید این ترند از شانه های فلش دار و دکمه های دو ردیفی برای ژاکت های برش دار چشم پوشی می کند، که اغلب به صورت باز روی بالاپوش پوشیده می شوند، و دامن های کوتاه براق با لباس های کوتاه پوشیده می شوند. این کت و دامن های چهارخانه را با اکسسوری مانند چکمه های زیر و گردنبند زنجیر یا مروارید باروک ست کنید .

ترندهای لباس سال 2022

ترندهای لباس سال 2022

3- لباس های پولک دار و شاین

لباس های پولک دار و درخشان در سال جدید باز هم ترند هستند و ما پیش‌بینی می‌کنیم که این لباس های براق در سال جدید افزایش پیدا کنند.

ترندهای لباس سال 2022

4- جزئیات لباس زیر

ما در مورد لباس های زیر زنانه به عنوان لباس روز صحبت نمی کنیم. ما در مورد تاپ هایی صحبت می کنیم که الهام گرفته از لباس زیر مشخص کننده کمر هستند که از پارچه های ساختار یافته با درزهایی در امتداد نیم تنه و پایین تنه ساخته شده اند. می‌توانید با پوشیدن این ترند با دامن کوتاه یا شلوار جین کوتاه، حال و هوای جذابی داشته باشید، یا می‌توانید با انتخاب یک تاپ همراه با شلوارهای هماهنگ، تقریباً شبیه کت و شلوار، حالت جذاب‌تری به آن بدهید. اگر به حال و هوای معمولی تری علاقه دارید، یک تی شرت سفید ساده را زیر آن قرار دهید تا پوشش بیشتری داشته باشید.

ترندهای لباس سال 2022

ترندهای لباس سال 2022

5- لباس با انتهای زاویه دار

این مدل در اوایل سال 2000 ترند بود بنابراین اگر تا به حال این مدل را امتحان نکرده اید اکنون وقت آن است که این کار را انجام دهید، اکسسوری‌های مینیمالیستی به زیباتر نشان دادن این ترند لباس کمک می کنند.

ترندهای لباس سال 2022

6- پیراهن با بریدگی در کمر

تابستان گذشته، نمی‌توانستیم بدون دیدن بلاگرهای متعدد با لباس‌هایی ساده با بریدگی در کمر یا بالاتنه‌های باریک با یقه‌های زیر چشمی، در اینستاگرام حرکت کنیم. حتی سیمون بایلز نیز اخیراً از این مدل بکارگیری کرده است. با نزدیک شدن به سال 2022، محبوبیت این مدل در حال افزایش است. سبک‌های سال گذشته همچنان مد خواهند بود، اما انتظار می‌رود که علاوه بر بریدگی های کلیدی ساده، برش‌های نامتقارن‌تر و لایه‌بندی پیچیده‌تر یا جزئیات بافت را نیز مشاهده کنیم.

ترندهای لباس سال 2022

ترندهای لباس سال 2022

7- ترکیب رنگ های پررنگ

سرخابی و سبز جنگلی، صورتی تند و قرمز گیلاسی، زرد روشن و بنفش بهار 2022 همه چیز در مورد ترکیب‌های رنگی در حال رخ دادن است. بهترین راه برای جلوگیری از ظاهری یکنواخت استفاده از ترکیب رنگ های پررنگ به صورت ست می باشد و بهتر است از اکسسوری های ساده بکارگیری کنید.

ترندهای لباس سال 2022

8- دامن کوتاه

دامن و پیراهن های کوتاه‌تر جایگزین لباس‌های میدی چند سال گذشته شده است. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید این ترند را جذابتر نمایید ، چه دامن چین‌دار اسپرت را ترجیح دهید چه یک دامن مینی چرم صاف و یا حتی یک لباس مینی ساده. اگر خیلی مایل به نشان دادن پاهایتان نیستید، یک جفت جوراب شلواری استفاده کنید تا پوشش بیشتری داشته باشید که هنوز هم رواج دارد.

ترندهای لباس سال 2022

ترندهای لباس سال 2022

9- حاشیه

در اوایل سال 2020 انتظار می رفت که حاشیه یکی از بزرگترین ترند های سال باشد. همه ما می دانیم که چگونه شد. اما آن را حفظ کرده و برای دومین بار در بهار 2022 بازگشته است، این بار با یک پیچ و تاب بیشتر وسترن. به‌جای پرداختن به حاشیه‌های ابریشمی فوق‌العاده بلند یا حاشیه‌های جیر کلیشه‌ای در برخی از چکمه‌های کابویی، آخرین برداشت در مورد این ترند لباس ، ترکیب این دو برای چیزی در این بین است. یک کت چرم سفید با حاشیه های هماهنگ در قسمت بالا یا یک دامن با حاشیه های زیگ زاگ در لبه را در نظر بگیرید.

ترندهای لباس سال 2022

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *