ست کردن لباس با رنگ سال 1401

ست کردن لباس با رنگ سال 1401 : در این نوشته از مُدانا پلاس تصمیم داریم که استایل‌های نو بهاره را با رنگ سال ۱۴۰۱ و چگونگی‌ یک‌دست کردن آن‌ها برای شما شرح دهیم . با ما همراه باشید .

مانتو رنگ سال ۱۴۰۱ چه رنگی می باشد ؟

باز هم عید نوروز در راه‌ خواهد بود و گستره خرید‌ عید و پوشاک ، گرم خواهد بود . همه تمایل داریم که با آمدن موعد بهار استایل خویش را دگرگونی دهیم و ظاهری‌ نو به تیپ و پوشاک های عید خود‌ بدهیم . زمان بسیاری به عید نوروز و تایم ملاقات ها نمانده است‌ . به طور یقین همه خانم های باسلیقه در پی خریداری پوشاک و با اهمیت تر از‌ همه مانتو به رنگ سال ۱۴۰۱ می باشند ، ولی حقیقتا رنگ امسال یا رنگ سال ۱۴۰۱ چه رنگی خواهد بود و چه خصوصیت هایی داراست ؟ رنگ لباس‌ سال ۱۴۰۱ به چه شکل می باشد ؟

ست کردن لباس با رنگ سال 1401

ست کردن لباس با رنگ سال 1401

 

رنگ امسال لباس‌ سال ۱۴۰۱

چند روزی بیشتر‌ به روز‌‌های‌ نهایی سال 1400 و نوروز 1401 باقی‌ نمانده و یقینا همگی خانم ها در حال‌ خرید‌ عید و تدارک برای ملاقات ها در سال ۱۴۰۱ می باشند . به طور حتم برای شما هم این سؤال پیش‌ آمده که تیپتان را با رنگ لباس‌ سال ۱۴۰۱ به‌چه‌نحو ست بکنید ؟

همان گونه که در جریان هستید رنگ لباس‌ سال ۱۴۰۱ بنفش‌ – آبی (رنگ وری پری‌ – Very Peri) ویژه ای می باشد که چنانچه درباره رنگ‌ها و مکمل‌‌های‌ آن‌ها اطلاع داشته باشید ، به سادگی قادر خواهید بود کلیه مورد های استایل‌تان را با هم ست نمائید . به عنوان مثال رنگ مکمل‌ آبی بنفش‌ ، زرد می باشد . قادر خواهید بود مانتو آبی بنفش‌ خودتان را با شال‌ و شلوار‌ زرد ست نمائید . رنگ بنفش‌ آبی با رنگ‌های خنثی طوسی‌ ، سپید و سیاه هم زیبایی ویژه ای خواهد داشت .

ست کردن لباس با رنگ سال 1401

ست کردن لباس با رنگ سال 1401

 

رنگ سال ۱۴۰۱ و نحوه ست کردن آن با باقی پوشاک

با توجه به این که در جریان هستید امسال کت‌‌های‌ کوتاه‌ آزاد‌ و لباس‌‌های‌ فری سایز در مقابل باقی پوشاک ها رونق زیادی داشته و اغلب جوانان و نوجوانان به نوعی تلاش کرده‌اند که خودشان را با استایل ۲۰۲۲ سازگار کنند . کت‌‌های‌ کوتاه‌ فری سایز را اکثراً به سادگی قادر خواهید بود با باقی آیتم‌های دیگر همانند شلوار‌ و شال‌ ست نمائید.

تنها کافی است بتوانید رنگ‌های مناسبی برای شلوار‌ و شال‌ خودتان پیدا‌ نمائید . مسلماً در کنار‌ یک‌دست کردن پوشاک قادر خواهید بود رنگ رژ لب مات‌ و همچنین‌ سایه چشم شاینی خودتان را با رنگ لباستان ست نمائید تا جلوه‌ای مضاعف به صورت و استایل خودتان بدهید .

ست کردن لباس با رنگ سال 1401

ست کردن لباس با رنگ سال 1401

 

مانتو به رنگ سال ۱۴۰۱ را با چی ست کنم ؟

خیلی از اشخاص در اکثر موارد برای یک‌دست کردن پوشاک و رنگ‌ها دچار‌ دشواری می‌شوند . به طورمثال درصورتی‌که مانتو کتی فری سایزی به رنگ وری پری داشته باشند ، محتملاً این سؤال برای آنها پیش‌ می آید که آن را همراه با چه شال‌ و یا شلواری بپوشم ؟

چنانچه مانتوی کوتاه‌ و فری سایزی به رنگ وری پری دارید ، قادر خواهید بود یک شلوار‌ بگ به رنگ سپید ، با یک شال‌ زیبای سپید رنگ یا ترکیبی از رنگ سپید و آبی بنفش‌ ، البته‌ با زمینه‌ سپید بپوشید . حتی قادر خواهید بود از رنگ طوسی هم بکارگیری نمائید و تلفیق رنگی جذابی درست‌ نمائید . یقیناً یک‌دست کردن رنگ امسال ۱۴۰۱ با رنگ زرد هم خالی‌ از لطف‌ نخواهد بود .

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *