ترند لباس بهار 2022

ترند لباس بهار 2022 : سال‌های گذشته با وجود همه‌گیری کرونا سال‌های عجیب و سختی بودند. در این مدت جهان مورد هم تاثیرات فراوانی از این اتفاق پذیرفت. با این حال، سال جدید وعده‌ی سالی بهتر و روشن‌تر را به ما می‌دهد و همه امیدوارم تا امسال بتوانیم به زندگی طبیعی خود بازگردیم؛ به‌خصوص که بیشتر مردم جهان امیدوارند تا در نیمه‌ی دوم سال آینده، رفت‌وآمدها دوباره به حالت عادی برگردد و بتوانیم به این فکر کنیم که در مهمانی‌ها هم حضور پیدا کنیم؛ برندهای بزرگ و مطرح جهان هم مثل همه‌ برای چنین اتفاقی سر از پا نمی‌شناسند و حسابی برنامه‌ریزی کرده‌اند! از آنجا که طبق برآوردهای این برندها، رفتار مشتریان طی این دو سال تغییرات زیادی داشته، سبک‌های مختلفی به‌عنوان ترند لباس بهار ۲۰۲۲ در نظر گرفته‌ شده که می‌توان آن‌ها را از انواع کلاسیک تا پیراهن‌ها و دامن‌های کوتاه دسته‌بندی کرد. حالا به نظر می‌رسد دنیای مد و فشن بعد از دوره‌ی کرونا جذاب‌تر و جالب‌تر از قبل باشد. اما آیا شما از این تغییرات خبر دارید و اینکه آیا آماده هستید تا با ترند لباس سال ۲۰۲۲ آشنا شوید؟ پس در این مطلب تا به انتها همراه ما باشید در مُدانا پلاس

ترند لباس بهار ۲۰۲۲ از بسیاری جهان با سال‌های قبل تفاوت‌های بسیاری دارد؛ دلیل آن هم شاید تغییر رفتار مشتریان و طبیعتا طراحان طی همین ۲ سال گذشته باشد که باعث شده تا لباس‌هایی با فرم، استایل و جنس راحت‌تر برای آسایش افراد تولید و راهی بازار شود. البته این اتفاق به آن معنی نیست که طراحان مد کلا پیروی از سبک و سیاق سال‌های پیش را کنار گذاشته باشند؛ با این حال، زمانی که از ترند لباس‌های سال ۲۰۲۲ صحبت می‌کنیم، دوباره لباس‌های پر زرق‌وبرق دهه‌ی ۹۰ یا لباس‌های کوتاه سال ۲۰۰۰ در ذهنمان تداعی می‌شود. اما این‌ها همه‌ی آن چیزی نیست که استایل ترند امسال خواهد بود.

۱- شلوارهای فاق کوتاه، دوباره پا به میدان می‌گذارند!

بیست سال از زمانی که به دیدن شلوارهای جین فاق کوتاه عادت داشتیم، می‌گذرد و جالب اینجاست که قرار است تا این ترند لباس بهار ۲۰۲۲ را حتی بیشتر از سال‌های ۲۰۰۰ میلادی شاهد باشیم!

اگر نمی‌دانید آن‌ها را چطور ست کنید، باید بگوییم که کار ساده‌ای در پیش دارید. این نوع شلوار جین اسپرت شیطنت‌آمیز را می‌توان با بافتنی‌های بلند، تاپ‌های برش‌خورده یا انواع نیم‌تنه‌ها ست کرد. البته فاق کوتاه را می‌توانید در دامن‌های مد امسال هم پیدا کنید. به‌نوعی می‌توان گفت که این ترند جدید سال ۲۰۲۲ ما را به یاد خواننده‌ی پاپ آمریکایی «بریتنی اسپیرز» می‌اندازد.

فشن‌شوهای ورساچه و تام فورد قبلا این نوع لباس را به‌عنوان استایل ترند امسال رونمایی کرده بودند.

ترند لباس بهار 2022

۲- دامن‌ پلیسه‌ی بلند، از کاربردی‌ترین لباس‌‎های ترند لباس بهار ۲۰۲۲

بدون اغراق می‌توان گفت که دامن‌های پلیسه، یکی از کاربردی‌ترین ترندهای لباس امسال به‌شمار می‌آیند. آن‌ها سبک و راحت هستند و فارغ از اینکه بخواهید آن‌ها را در چه فضا و مراسمی به‌ تن کنید، می‌توانند قد متفاوتی داشته باشند. به نظر می‌رسد طراحان دامن‌های میدی، امسال تا حد زیادی از این نوع دامن الهام بگیرند.

برای پوشیدن دامن‌های پلیسه هیچ محدودیتی وجود ندارد؛ می‌توانید آن‌ها را در انواع پرینت‌شده، رنگی و ساده در استایل مختلف و حتی مونوکروم با انواع و اقسام اکسسوری‌ها همراه کنید. ضمن اینکه دامن‌ پلیسه‌ی مجلسی زیبایی فوق‌العاده‌ای به استایل شما در سال جدید می‌بخشد.

ترند لباس بهار 2022

ترند لباس بهار 2022

۳- براقِ فلزی، دوست داشتنی و چشمگیر

یکی دیگر از ترندهای بهار امسال، استفاده از پارچه‌های براق است که برق فلزی را به‌خاطرمان می‌آورند. درخشش این نوع لباس‌ها حالتی مجلل به‌وجود می‌آورد و اگر می‌خواهید در محفلی به چشم بیایید، انتخاب آن‌ها می‌تواند همه‌ی آن‌چیزی باشد که نیاز دارید. این ترند پر زرق‌و‌برق سال ۲۰۲۲ را می‌توانید در کالکشن‌هایی از فندی، تام فورد، بورا آکسو و ورساچه پیدا کنید.

ترند لباس بهار 2022

۴- بسیار شفاف، شیطنتی آشکار به‌عنوان ترند پارچه ۲۰۲۲

این نوع پارچه که مصارف خاص خودش را دارد، به‌تازگی موردتوجه بسیاری از طراحان لباس قرار گرفته تا خلاقیت خود را به کار بیاندازند. این نوع لباس شاید برای آن‌ها که از فصل‌های سرد سال خسته‌ شده‌اند، یک انتخاب ایده‌آل باشد تا بیشتر و بهتر از همیشه آفتاب را روی پوست خود احساس کنند. ترند پارچه شفاف ۲۰۲۲ را می‌توان در لایه‌بندی‌ها و ضخامت‌های مختلف پیدا کرد و به‌این‌ترتیب آن‌ها که این نوع پوشاک را می‌پسندند، می‌توانند بنا به سلیقه‌شان لباس‌های بسیار بدن‌نما، یا نیمه‌شفاف را در کمدشان جا بدهند.

این را هم بگوییم که این ترند لباس بهار ۲۰۲۲ را می‌توانید در کالکشن برندهایی نظیر Simone Rocha و David Koma پیدا کنید.

ترند لباس بهار 2022

ترند لباس بهار 2022

۵- دامن‌‌های خیلی کوتاه، جذابیتی در قالب ترند لباس بهار ۲۰۲۲!

همان‌طور که گفتیم، قرار است دامن‌های چین‌دار و پلیسه ترند فصل آتی باشند اما این معنای نادیده گرفتن باقی استایل‌ها نیست!

یکی از انواع استایل ترند امسال، دامن‌های مینی خیلی کوتاه است که سوپرمدل‌های دهه‌ی ۹۰ میلادی را به خاطرمان می‌آورد. این نوع دامن‌ها را می‌توان به‌همراه نیم‌تنه‌ها پوشید تا زیبایی بیشتری به استایل شما بدهد. دامن های مینی، در طرح‌ها و جنس‌های مختلف در بازار موجود هستند تا شما بتوانید هر ترکیبی را که دوست دارید با آن‌ها بسازید. یادتان باشد، با این‌که این دامن‌ها کوچک هستند و با مقدار کمی پارچه تولید می‌شوند اما تاثیرشان بدون اغراق چشمگیر است!

این نوع دامن‌های خیلی کوتاه در کالکشن بهار ۲۰۲۲ برندهای معروفی مثل پرادا، دیور و ورساچی مورد استفاده قرار گرفته.

ترند لباس بهار 2022

۶- کت‌وشلوار سفید، ترند شیک بهار امسال

یکی از ترند های لباس بهار ۲۰۲۲ که خانم‌های ایرانی هم به سادگی می‌توانند آن را بیرون از خانه به‌ تن کنند، همین کت‌وشلوارهای سفید است. لباسی که با رنگ روشن و دوخت عالی خود می‌تواند به شهر رنگ و روی تازه‌ای بدهد.

شما می‌توانید برای اینکه استایلتان از یکدستی خارج شود، این استایل ترند را با اکسسوری‌هایی مثل کمربند و کیف به رنگ سیاه ست کنید تا با ایجاد تضاد رنگی، جذابیت بیشتری به لباس خود بدهید. ضمن اینکه این نوع ترند لباس ۱۴۰۱ در کالکشن برندهایی نظیر Pferdgarten، Holzweiler، Erdem و Michael Kors دیده شده است.

ترند لباس بهار 2022

ترند لباس بهار 2022

۷- جوراب‌شلواری‌ها، اکسسوری‌های جذاب سال جدید

جوراب‌شلواری‌ها معمولا طی زمستان طرفداران بیشتری دارند اما همین که پا به فصل گرم می‌گذاریم افراد ترجیح می‌دهند تا آن‌ها را کنار بگذارند. حالا امسال طراحان مد سنت‌شکنی کرده‌اند تا این اکسسوری جذاب هم ترند لباس بهار ۲۰۲۲ باشد؛ البته قرار نیست آن‌ها را به شکل همیشگی ببینید، بلکه طراحان آن‌ها در قالب‌هایی مانند ساق‌های توری، جوراب‌های قلاب‌بافی شده یا جوراب‌های بلند با تزییات مختلف روانه‌ی بازار خواهند کرد!

این ترند جدید در کالکشن برندهای ننسی دوجاکا، یوهان وانگ و دیوید کوما مشاهده شده است.

ترند لباس بهار 2022

۸- لباس‌های بندی، یک استایل ترند تمام و کمال!

این نوع لباس‌ها به‌تازگی ترند شده‌اند اما می‌توان از استقبال خریداران حدس زد که باید در فصول آینده، لباس‌های بندی را به‌عنوان یک رقیب سرسخت برای دیگر ترند های لباس بهار ۲۰۲۲ در نظر بگیریم. چه آن لباس بندی که برای تکمیل استایل خود انتخاب کرده‌اید تاپ باشد، کفش یا حتی شلوار، در هر صورت جذابیت آن‌ها به زیبایی هرچه تمام‌تر خود را نشان می‌دهد. هرچند که بعضی نگران خطوط ناخوشایند برنزه روی پوستشان هستند اما باید بگوییم که لباس‌های بندی چنان جذابیتی دارند که به‌راحتی نمی‌توانید به این دلیل ساده از آن‌ها چشم‌پوشی کنید!

استایل ترند امسال با لباس‌های بندی در کالکشن‌ برندهایی مانند Altuzarra، Jonathan Simkhai، Knwls و Supriya Lele دیده شده و بسیاری از افراد را با زیبایی خاصش چشم‌ به راه فصل بهار گذاشته است.

ترند لباس بهار 2022

ترند لباس بهار 2022

۹- هدیه‌ای برای عاشقان لباس‌های چشم‌گیر: لباس‌های زرد نئونی

آن‌ها که از تنالیته‌ی زرد در قالب رنگ لباس لذت می‌برند، سال بی‌نظیری را پیش رو دارند. لباس‌های زرد نئونی بناست که یکی از داغ‌ترین ترند های لباس بهار و تابستان ۲۰۲۲ باشند. جالب اینجاست که استایل مونوکروم با این رنگ احتمالا یکی از خاص‌ترین استایل های ترند امسال را بسازد!

این نوع خاص از پوشاک را می‌توانید در کالکشن‌های برندهایی مانند دیوید کوما، پرادا و ریچارد کوین پیدا کنید.

ترند لباس بهار 2022

۱۰- بافتنی‌ها و قلاب‌بافی‌ها (در کمال شگفتی) ترند پارچه بهار ۲۰۲۲!

خیلی به‌ندرت پیش می‌آید که بافتنی‌ها برای فصل بهار و تابستان به‌عنوان ترند پارچه انتخاب بشوند اما سال ۲۰۲۲ قصد دارد در دنیای مد یک سال خاص باشد و به همین دلیل هم هست که شما می‌توانید انواع تاپ، نیم‌تنه، شلوار، دامن و حتی کیف‌های تابستانه را از جنس پارچه‌های بافتنی یا قلاب‌بافی تهیه کنید. این استایل ترند، بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای قدم‌زدن کنار ساحل یا گردش‌های شبانه در شهر به‌شمار می‌آیند.

در کالکشن‌های جدید برند سنت لوران یا سوپریا می‌توانید این ترند لباس بهار ۲۰۲۲ را ببینید.

ترند لباس بهار 2022

ترند لباس بهار 2022

۱۱- کیف‌های بسیار بزرگ، هنجارشکنی سال جدید

به‌نظر می‌رسد بالاخره وقت آن رسیده تا با کیف‌های کوچک که صرفا جنبه‌ی تزیینی دارند، خداحافظی کنیم؛ اما انگار طراحان مد علاقه‌ی کمی به تعادل دارند و حالا از افراط به تفریط رو آورده‌اند. کیف‌هایی که امسال مد شده، قرار است خیلی خیلی بزرگ باشند و بعضی از آن‌ها آن‌قدر جا دارند که ما امیدواریم وسیله‌‌ی کافی برای پر کردن آن‌ها داشته باشید و در عین حال، قدرت کافی برای جا‌به‌جا کردنشان!

این کیف های بسیار بزرگ که به کیف‌های مام‌استایل معروف شده‌اند، مانند هم‌نام‌های دیگرشان از نظر ابعاد بزرگ‌تر از اندازه‌های معمول هستند. به‌همین دلیل هم در کالکشن‌ برندهایی نظیر ریچارد کویین، مکس مارا و توری برچ چنین کیف‌هایی عظیمی به‌راحتی به چشم می‌آیند!

ترند لباس بهار 2022

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *