راهنمای انتخاب لباس عروس جدید

راهنمای انتخاب لباس عروس جدید : چه شخصی باشید که از دوران جوانی رویای لباس عروس خود را داشته‌اید و مشخصات دقیقی را که برای آن می‌خواهید تا آخرین پولک می‌دانید، یا شخصی باشید که هرگز تا زمان عروسی به آن فکر نکرده باشید، احتمالاً موقع انتخاب لباس عروس مناسب دچار استرس خواهید شد.

برای اکثر افراد انتخاب لباس عروس دلهره‌آورترین بخش مراسم عروسی به‌حساب می‌آید. شما احتمالاً قبلاً هرگز لباس عروس نپوشیده‌اید و این گران‌ترین لباسی است که بسیاری از زنان در تمام طول زندگی خود خواهند داشت. نه‌تنها در روز عروسی همه نگاه‌ها به شما است بلکه عکس‌هایی که برای همیشه نگه می‌دارید نیز برای شما مهم است. صرف‌نظر از بودجه، سبک شخصی یا جدول زمانی، نکاتی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا لباس عروس رویاهای خود را پیدا کنید. لباسی که نه تنها امروز بلکه حتی ۳۰ سال دیگر که به عکس‌های عروسی خود نگاه کنید آن را دوست داشته باشید. در ادامه با مُدانا پلاس همراه باشید تا با نکاتی که در انتخاب لباس عروس جدید و مد روز مهم هستند آشنا شوید.

راهنمای انتخاب لباس عروس جدید

راهنمای انتخاب لباس عروس جدید

نکات مهم انتخاب و خرید بهترین مدل لباس عروس جدید

از قبل تحقیق کنید

پیدا کردن لباس عروس جدید و مناسب به زمان و تحقیق نیاز دارد. پینترست بهترین دوست شماست. نکته کلیدی برای فهمیدن اینکه چه سبک و رنگی را دوست دارید این است که به دنبال مدل‌هایی باشید که شبیه نوع بدن و رنگ پوست شما باشد. مثلاً اگر ورزشکار با سینه‌ای کاملاً صاف هستید، باید به دنبال تصاویری از لباس‌هایی مشابه تیپ بدنی خود باشید.

به چندین فروشگاه بزرگ لباس عروس بروید و مدل‌هایی که احساس می‌کنید برای شما مناسب است را بپوشید و امتحان کنید. باید ببیند سبک‌های مختلف چطور بر روی بدن شما به نظر می‌رسد. باید مطمئن شوید و خودتان شخصاً لباس‌های مختلف را امتحان کنید.

راهنمای انتخاب لباس عروس جدید

راهنمای انتخاب لباس عروس جدید

جستجوی خود را زودتر شروع کنید

نه ماه حداقل زمانی است که برای پیدا کردن لباس عروس خود به آن نیاز دارید. در صورت امکان، ۱۲ ماه قبل از عروسی خود شروع کنید تا زمان کافی برای سفارش لباس و تغییر آن را داشته باشید. توجه به محل برگزاری عروسی نیز بسیار ضروری است. محل برگزاری و نوع عروسی را که قصد برنامه‌ریزی آن را دارید، در نظر بگیرید. بدن شما می‌تواند در یک سال تغییرات زیادی کند، بنابراین باید تغییرات لباس عروس خود را در نقطه‌ای انجام دهید که بدانید بدن شما بسیار شبیه به آنچه در روز عروسی خواهد بود، است.

تیپ بدنی خود را بشناسید

قبل از هر چیزی بهتر است سری به لباس‌های کمد لباس خود بزنید. دقت کردن به فرم لباس‌های موجود به‌ عنوان نقطه شروع می‌تواند به تعیین فرم‌هایی که به شما می‌آید، کمک کند. مدل‌های مختلفی از لباس عروس وجود دارد پس نگران نباشید. با هر فرم بدنی که باشید چیزی متناسب با اندام شما وجود خواهد داشت. نکته کلیدی این است که چیزی را انتخاب کنید که بهترین ویژگی‌های شما را برجسته کند و درعین‌حال توجه را از قسمت‌هایی که چندان به آن علاقه ندارید دور کند. این نکات کلیدی را به خاطر بسپارید:

✔️ لباس برش امپراتوری Empire lin پاهای کوتاه را بلندتر می‌کند.
✔️ مدل لباس عروس Dropped waist روی انتهای کمر متوقف نمی‌شود و به خوبی ناحیه باسن را پوشش می‌دهد.
✔️ لباس عروس‌های یقه‌های V بسیار لاغر کننده هستند و برای عروس‌های سایز بزرگ‌تر مناسب هستند.
✔️ مدل لباس عروس چسبان Fitted sheath کاملاً بدن‌نما و چسبیده به بدن هستند ازاین‌رو برای افرادی که اضافه‌وزن دارند، اصلاً توصیه نمی‌شود. خطوط افقی بدن را پهن‌تر می‌کند و خطوط عمودی آن را باریک‌تر نشان می‌دهد.
✔️ بسیاری از عروس خانم‌ها این اشتباه را می‌کنند که یک لباس خیلی کوچک می‌خرند و فکر می‌کنند که تا روز عروسی با رژیم اندازه می‌شود. اگرچه بدون شک قبل از عروسی مقداری وزن کم خواهید کرد، اما چندان بعید نیست که شانس سایز شدن لباس را از دست بدهید، بنابراین بهتر است لباس عروس جدید و متناسبی بخرید و در صورت نیاز در زمان عروسی در صورت کاهش وزن زیاد کمی آن را کوچک کنید.

راهنمای انتخاب لباس عروس جدید

راهنمای انتخاب لباس عروس جدید

به بالاتنه خود دقت کنید.

اگر می‌خواهید بالاتنه شما بزرگ‌تر از سایز واقعیتان به نظر برسد، بهتر است لباس عروسی تهیه کنید که در بخش بالایی تاپ‌ باشد یا دکلته. همان‌طور که گفتیم لباس عروس جدید یقه‌هفت مناسب افرادی است که بالاتنه و سینه‌های بزرگ‌تری دارند.

قد و جثه خود را در نظر داشته باشید

یکی دیگر از معیارهای مهم در انتخاب لباس عروس جدید، توجه به قد است. مدل‌های چسبان می‌تواند قد افرادی که جثه ریزتری دارند را بلندتر نشان دهد. مدل آستین نامتقارن یا تک‌آستینه نه‌تنها افراد را لاغرتر نشان می‌دهد بلکه کوتاهی قد را به شکل معجزه‌آسایی جبران می‌کند. برای افراد بلندقد لباس‌های عروس پف‌دار یا دنباله‌دار انتخاب جذاب و شیکی است.

همراهان کمی برای خرید لباس عروس همراه خود ببرید.

در مورد تعداد همراهان خود حساس باشید. فقط برای اینکه تائید افراد بیشتری را داشته باشید کلی آدم همراه خود نبرید، یکی دو نفر را با خود ببرید که بتوانید به نظر آن‌ها اعتماد کنید و به شما بازخورد صادقانه‌ای بدهند. نظرات متضاد شما را سردرگم می‌کند. درنهایت این شما هستید که باید در این لباس احساس خوبی داشته باشید و اعتمادبه‌نفس داشته باشید.

بودجه خود را مشخص کنید

مقداری که می‌خواهید خرج کنید را مشخص کنید و به فروشنده قبل از اینکه لباس‌های عروسی را که توان خرید آن را ندارید بیرون بیاورد، اطلاع دهید. در این صورت چشمتان هرگز دنبال لباسی که توانایی خرید آن را ندارید نخواهد ماند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *