راهنمای ست کردن شلوار جین مام استایل

راهنمای ست کردن شلوار جین مام استایل در سال ۱۴۰۱ : روند دنیای مد ثابت کرده است که شلوار جین مام استایل هیچگاه از مد نمیفتد. تاریخچه‌ی این شلوارهای فاق بلند به اواخر دهه‌ی ۸۰ و اویل دهه‌ی ۹۰‌ بازمی‌گردد و امسال هم باز به دنیای مد بازگشته‌اند. شلوار مام استایل جزو لباس‌هایی است که هر خانمی باید در کمد لباس خود داشته باشد زیرا امکان ست کردن آن با لباس‌های متنوع بسیاری برای رسیدن به یک استایل عالی وجود دارد. این مدل شلوار جین را می‌توان با تیشرت ساده، سویشرت و تاپ به همراه کفش کتانی، نیم بوت یا لوفر و کت چرم مشکی یا یک کت تک ساده ست کرد. شلوار جین‌های مام استایل را می‌توانید در موقعیت‌های مختلف بپوشید با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

شلوار جین مام استایل در مقایسه با سایر مدل‌های شلوار جین محبوبیت کمتری دارند. این شلوارها برش راسته و فاق بلند دارند و در مقایسه با سایر مدل‌ها کمی گشاد هستند. در این مطلب به بررسی ترند بودن شلوار مام استایل و چگونگی ست کردن آن‌ها می‌پردازیم.

شلوار جین مام استایل چیست؟

شلوار جین مام استایل شلوارهای فاق بلندی هستند که زیپ کشیده، جیب‌های بزرگ در پشت و ظاهر گشاد دارند و بلندی آن‌ها تا مچ پا است. این شلوارها باعث می‌شوند قد بلندتر دیده شوید و در واقع شکل مخالف شلوارهای اندامی و چسبان هستند. این شلوارها را می‌توانید در رنگ‌های مختلف آبی، مشکی و حتی مدل‌های زاپ‌دار انتخاب کنید.

تاریخچه‌ی شلوار جین مام استایل

راهنمای ست کردن شلوار جین مام استایل

راهنمای ست کردن شلوار جین مام استایل

 

این مدل شلوار در دهه‌ی ۸۰ شهرت بسیاری پیدا کرد و بین خانم‌های میانسال بسیار محبوب شد. همچنین بسیار راحت و کاربردی بوده و طراحی ساده‌ای داشت. هیچ گونه طرح سایه روشن یا پارگی روی این شلوارها وجود نداشت و همین موضوع باعث می‌شد کمی بالغانه‌تر به نظر برسند.

شلوار جین مام استایل در استایل بهار ۱۴۰۱

تا سال‌های بسیار شلوارهای مام استایل به دلیل طراحی‌شان نادیده گرفته می‌شدند. اگرچه با گذشت زمان، مدل‌های قدیمی باز هم به روند مد بازگشتند و مدل‌هایی مانند شلوار مام استایل همه جا دیده می‌شدند. این ترند در سال جدید هم ادامه دارد و شلوار جین مام استایل جزو استایل بهار ۱۴۰۱ است.

چرا شلوار جین مام استایل بپوشیم؟

راهنمای ست کردن شلوار جین مام استایل

راهنمای ست کردن شلوار جین مام استایل

 

استایل شلوارهای مام استایل راحت و در عین حال شیک و غیر رسمی است. این شلوارها برای پوشش روزمره یا تیپ‌های غیررسمی شیک به کار می‌روند. همچنین گشاد و راحت اما زیبا هستند. زمانی که این شلوارها مد شده بودند با یک تاپ ساده که داخل شلوار قرار می‌گرفت پوشیده می‌شدند. این موضوع در کنار گشاد بودن شلوار مام استایل در قسمت ران‌ها باعث بروز مشکل می‌شد. آن‌ها لباس‌ را به خوبی نگه نمی‌داشتند، باعث پنهان کردن شکم یا قدبلند به نظر رسیدن نمی‌شدند و همچنین به دلیل کشسان نبودن پارچه پاها را باریک‌تر نشان نمی‌دادند. با وجود همه‌ی این‌ها تعداد کمی از شلوارهای جین مانند شلوار مام استایل راحت هستند. پوشیدن شلوار مام استایل بسیار راحت است زیرا گشاد بودن آن حرکت کردن و نشستن و برخاستن را بسیار ساده‌تر می‌سازد. علاوه بر این کمر آن‌ها حالت ارتجاعی و کشسانی دارند که باعث راحتی بیشتر می‌شود. این شلوارها فضای بسیاری برای خلاقیت دارند و استایل‌های متنوعی را با آن‌ها می‌توانید ایجاد کنید.

با شلوار جین مام استایل چه لباسی بپوشیم؟

در ابتدا باید به این نکته توجه کنید که شلوار جین مام استایل دو مدل دارد: معمولی و کوتاه. مدل‌هایی که بلندی‌ آن‌ها معمولی است مناسب پوشیدن به همراه تاپ‌های شیک و کفش‌های پاشنه بلند هستند. از سوی دیگر مدل‌های کوتاه جوان پسند بوده و با تاپ‌های کوتاه و کفش کتانی یا بوت کوتاه استایل بسیار شیکی را ایجاد می‌کنند. مدل کوتاه شلوار در طرح‌های مختلف و زانوها یا ران‌های زاپ‌دار وجود دارد و در حال حاضر بهترین لباسی که می‌توان با آن‌ها ست کردن تیشرت است. فرقی نمی‌کند که تیشرت ساده، تک رنگ یا طرح‌دار باشد در هر صورت با شلوار جین مام استایل استایل شیکی را ایجاد می‌کند. این مساله برای هر دو مدل شلوار جین مام استایل صادق است.

استایل شلوار جین مام استایل مشکی

شلوار مام استایل مشکی را با کت چرم مشکی و اکسسوری‌های درشت ست کنید. همچنین می‌توانید آن را با تیشرت ساده‌ی سفید و کفش کتانی هم ست کنید.

استایل شلوار جین مام استایل آبی

برای داشتن یک استایل شیک همیشگی از شلوار جین مام استایل آبی استفاده کنید. این شلوارها اساس یک استایل کلاسیک و راحت را ایجاد می‌کنند که در هر زمان از سال می‌توانید بپوشید. سعی کنید این رنگ شلوار را با تاپ طرح‌دار یا کراپ تاپ بپوشید. برای داشتن یک استایل غیررسمی شیک شلوار را با پیراهن دکمه‌دار و کفش پاشنه‌دار جیر به رنگ خنثی ست کنید.

استایل شلوار جین مام استایل آبی کم‌رنگ

شلوارهای مام استایل آبی کم رنگ بهترین افزونه برای کمد لباس و قابل استفاده برای همه‌ی فصل‌ها هستند و همیشه ظاهر شیکی را ایجاد می‌کنند. این شلوارها را با کت جین ست کنید.

شلوار جین مام استایل بگی

شلوار جین مام استایل گشاد و بگی راحت بودن را به مرحله‌ی جدیدی ارتقا داده است. این استایل راحت کمر باریک‌تر و بلندی بیشتری نسبت به برش‌های معمولی دارد. این مدل جزو پرکاربردترین شلوارهای جین برای خانم‌ها است. شلوارهای فاق بلند بگی با هر لباسی ست می‌شوند. شلوارهای جین مام استایل بگی استایل بسیار زیبایی دارند و فرقی نمی‌کند که بلندی آن‌ها چقدر باشد یا چه طرحی داشته باشند.این شلوارها را با سویشرت اورسایز، کت یا هودی و کفش تخت، نیم‌بوت یا لوفر بپوشید. ترکیب کفش پاشنه بلند و تاپ کوتاه باعث می‌شود اندام کشیده‌تر به نظر برسد.

استایل زیبای دیگر با شلوار جین مام استایل توسط ترکیب آن با هودی یا سویشرت به وجود می‌آید. شلوارهایی که بلندی معمولی دارند با سویشرت و شلوارهای کوتاه بیشتر با هودی ست می‌شوند. علاوه بر این می‌توان کت‌های گشاد با طرح‌های عجیب و غریب را با شلوار جین مام استایل و به طور کلی شلوار جین ست کرد. پیراهن‌ها به ویژه پیراهن‌های آستین کوتاه لباس‌های دیگری هستند که استایل جذابی را با این شلوارها ایجاد می‌کنند. گذاشتن پیراهن‌ها داخل یا بیرون شلوار به صورت کامل به سلیقه‌ی فرد بستگی دارد.

نکته‌ی پایانی در این بخش این است که به خاطر داشته باشید شلوارهای مام استایل فاق بلند هستند و این مساله یک ویژگی بسیار عالی برای خانم‌های دارای اضافه وزن است چون باعث می‌شود اندام آن‌ها به شکل ساعت شنی تغییر پیدا کند. همچنین نکته‌ی بسیار خوب دیگر این است که به دلیل گشاد بودن شلوار، افرادی که ران‌های بزرگ دارند نه تنها راحت‌تر آن‌ها را می‌پوشند بلکه پوشیدن شلوار مام استایل باعث می‌شود توجه به صورت کامل از ران‌ها دور شود.

شلوار جین مام استایل برای افراد لاغر اندام مناسب است و برای افرادی که شکم بزرگ یا باسن پهن دارند خیلی مناسب نیست.

شلوار جین مام استایل را می‌توان با ترکیب‌های مختلفی ست کرد نکته‌ی قابل توجه این است که اندام و این که چه چیزی برایتان مناسب است را در نظر بگیرید. این شلوارها برای استایل غیررسمی مناسب هستند. تعداد استایل‌هایی که می‌توانید با شلوار مام استایل ایجاد کنید نامحدود است. این کار بستگی به شما، خلاقیت‌تان و استایل مورد نظرتان دارد.

با شلوار جین مام استایل چه لباسی بپوشیم؟

راهنمای ست کردن شلوار جین مام استایل

راهنمای ست کردن شلوار جین مام استایل

 

اکسسوری‌ها استایل شلوار مام استایل را زیباتر کرده و اطمینان می‌دهند که کامل و بی‌نقص به نظر می‌رسید. در ادامه پیشنهادهایی برای ست کردن لباس با شلوار جین مام استایل ارائه کرده‌ایم.

ست کردن پیراهن با شلوار جین مام استایل

پیراهن‌های زیادی از جمله تی‌شرت سفید، تیشرت طرح‌دار یا بلوز را می‌توان با شلوار جین مام استایل ست کرد. برای داشتن یک استایل زیبا شلوار مام استایل خود را با یک پیراهن ورزشی اورسایز بپوشید. برای داشتن استایل شیک و جذاب، یک یقه اسکی مشکی، قهوه‌ای یا قرمز تیره مکمل شلوار جین مام استایل خواهد بود.در ماه‌های گرم سال شلوار جین‌های آبی روشن یا سنگشور با پیراهن‌های سفید و رنگ روشن مناسب هستند.

ست کردن کفش با شلوار جین مام استایل

در مورد کفش‌ها هم همانطور که پیش از این اشاره کردیم، شلوار جین‌های مام استایل را می‌توانید به همراه کفش پاشنه بلند یا کفش تخت بپوشید؛ انتخاب این مورد به استایل انتخابی‌تان بستگی دارد. اما به صورت یک قانون کلی کفش‌های کتانی کانورس و ونس در میان کفش‌های تخت و کفش‌های پاشنه بلند قدیمی بهترین استایل را با این شلوارها دارند.

کفش‌هایی که به همراه شلوار جین مام استایل می‌پوشید می‌توانند استایل را ارتقا دهند. بهترین کفش‌های مکمل شلوار مام استایل شامل کفش‌های تخت، نیم‌بوت، کفش کتانی یا کفش پاشنه بلند هستند. برای داشتن استایل غیر رسمی، کفش کتانی سفید یا کفش راحتی بپوشید.

ست کردن کمربند با شلوار جین مام استایل

شلوار جین‌های مام استایل امکان استفاده از کمربند را فراهم می‌کنند بنابراین از کمربندی استفاده کنید که مکمل استایل باشد. کمربندهای مدرن و شیک با استایل متضاد توجه را به سمت خود جلب می‌کنند، کمربندهای باریک به سادگی ست می‌شوند و کمربندهای قدیمی ظاهر بسیار زیبایی به استایل می‌بخشند. برای درخشش بیشتر کمربندی را انتخاب کنید که فلز براق داشته باشد.

ترکیب کلاسیک مناسب دیگر برای استایل غیررسمی شیک، پوشیدن جین مام استایل به همراه کت جین است. در این استایل می‌توان از کفش‌های مختلفی از جمله کفش‌های پاشنه‌دار، تخت، ورزشی و آکسفورد استفاده کرد.

تیپ اسپرت

برای داشتن استایل غیررسمی روزمره یک جفت جین مام استایل آبی را به همراه یک بلوز به رنگ‌های زرد یا قرمز بپوشید. کفش‌های اسپرت و یک کوله‌پشتی جادار را هم برای یک روز پرکار برای داشتن احساس راحتی بیشتر به این استایل اضافه کنید.

تیپ جذاب

اگر دوست دارید بدون تلاش زیاد تیپ جذابی داشته باشید که توجه‌ها را به سمت خود جلب کنید، یک تیشرت مشکی بزرگ را با شلوار مام استایل ست کنید. برای تکمیل استایل یک بوت مچی سفید یا شکلاتی رنگ با پاشنه‌ی متوسط و کیف چرمی مشکی هم اضافه کنید.

نکات پوشیدن شلوار جین مام استایل

✔️ بسته به شرایط و موقعیت می‌توانید از شلوار مام استایل استفاده کنید.

✔️ به همراه این مدل شلوار جین یک تاپ متناسب، تیشرت یا بادی بپوشید.

✔️ برای استایل غیر رسمی به همراه شلوار یک بلوز، بلوز دکمه‌دار، سویشرت ضخیم یا کت بپوشید.

✔️ به همراه این شلوار کفش‌هایی مانند کفش کتانی، بوت، پاشنه بلند و صندل بپوشید.

✔️ می‌توانید به همراه این شلوار از اکسسوری‌های مختلف و رنگی استفاده کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *