مدل پیراهن کژوال با پارچه لینن

مدل پیراهن کژوال با پارچه لینن : اگر از طرفداران لباس های دست دوز و خیاطی هستید می دانید که پارچه لینن پارچه بسیار راحت و کاربردی است. با پارچه لینن انواع لباس ها از بلیزرها تا کراپ تاپ ها را می توان دوخت. بنابراین پارچه لینن یک گزینه ی مناسب برای پیراهن های کژوال و حتی خانگی نیز هست. از جمله انتخاب‌های خاص و همه پسند امروزی در دنیای لباس پیراهن با پارچه لینن است. این پیراهن‌ها به علت تنوع و تنالیته‌ رنگی وسیع دست مخاطب را در انتخاب باز میگذارد. با مجله‌ی مُدانا پلاس همراه شوید.

علاوه بر طیف وسیع رنگی پارچه لینن دارای تنوع زیادی در طرح و نقش نیز می‌باشد. دو ویژگی ذکر شده باعث شده‌است پارچه لینن طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کند. مطمئنا در هنگام خرید کردن برای یک پیراهن این تنوع در رنگ و طرح بسیار ضروری است و کار مخاطب را راحت میکند. اکثر دختران و بانوان در ست کردن پیراهن خود با کیف و کفش‌شان دچار مشکل می‌شوند. تنوع زیاد رنگ و نقش در تهیه پیراهن با پارچه لینن این مشکل را حل میکند.

ساختار خنک این پارچه، بسیار برای فصل‌های تابستان مورد استقبال قرار می‌گیرد زیرا بافت پنبه‌ای این پارچه تقریبا فاقد پلاستیک می‌باشد. فاقد پلاستیک بودن پیراهن با پارچه لینن بسیار مطلوب است و از بوی بد لباس در هنگام تعریق جلوگیری می‌کند. از این رو مجله مُدانا پلاس قصد دارد تا در ادامه چند مدل از پیراهن های کژوال دوخته شده با پارچه لینن را به شما معرفی کند. همچنین سعی کرده‌ایم تا در کنار یکدیگر کاربرد و زیبایی‌های یک پیراهن با پارچه لینن را مورد بررسی قرار دهیم.

پیراهن ساده آستین دار با پارچه لینن

مدل پیراهن کژوال با پارچه لینن

مدل پیراهن کژوال با پارچه لینن

این موضوع که پیراهن در صورتی که ساده و شیک طراحی شود، همواره مورد استقبال ساده پسندان است بر هیچ کس پوشیده نیست. از طرفی پوشیدن یک پیراهن که به صورت ساده اما شیک تهیه شده است همواره اعتماد به نفس فرد را بالا میبرد. جدا از بالا رفتن اعتماد به نفس، یک پیراهن خوش‌دوخت باعث می‌شود فرد در چشم دیگران بسیار خوش‌لباس به‌نظر برسد.

پیراهن زمانی که آستین بلندی برای آن طراحی شود بیش از آنچه که فکرش را کنید احساس راحتی به شما می دهد. برای اینکه پیراهن شما کاملا ساده نباشد اضافه کردن چند برش بر روی لباس بسیار جذاب است. همچنین یک کمربند پهن بر روی لباس ایده خوب و جالبی می‌تواند باشد. پیراهن‌ با هر قدی قابل طراحی و استفاده است. از پیراهن‌های کوتاه و میدی گرفته تا پیراهن‌های بلند که گاهی قد آن تا قوزک پا میرسد. پارامتر دیگری که میتواند پیراهن با پارچه لینن شما را خاص و زیبا جلوه دهد چیزی نیس به‌جز، جیب!

بله تنها با طراحی دو جیب بر روی پیراهن زیبایی خاصی ایجاد میکند. طراحی جیب بر روی لباس، میتوانید لباس شما را از حالت ساده به یک فرم شیک و جذاب امروزی تبدیل کنید. این جیب‌ها میتواند به روی پیراهن با پارچه لینن شما دوخته شود و یا به صورت جیب‌های داخلی طراحی شود. این مدل پیراهن با رنگ‌های روشن و گرم، برای فصول گرم و معتدل بسیار مناسب و راحت است.

پیراهن های یقه هفت 

مدل پیراهن کژوال با پارچه لینن

مدل پیراهن کژوال با پارچه لینن

پارچه لینن مناسب انواع مدل‌ها و دوخت برای یک پیراهن است. شما به هر شکل که مایل باشید میتوانید پارچه لینن را طراحی کنید و یک پیراهن خاص داشته باشید. از مدل‌های شلوغ و برش‌دار گرفته تا پیراهن‌های ساده و جذاب که جز پیراهن‌های ترند و خاص در جهان است. حتی اگر در طراحی لباس و خیاطی حرفه ای نیستید اصلا نگران نباشید. می توانید با خیال راحت یک پیراهن با پارچه لینن که داری یقه هفت است بدوزید. ما به شما این مژده را میدهیم که نگرانی بابت کیست شدن پایین یقه نداشته باشید. یقه هفت هم به روی لباس های جذب و بدن‌ نما و هم به روی لباس های آزاد بسیار مناسب است.

این طراحی شیک را می‌توانید به شکل یک پیراهن با پارچه لینن که به صورت جلو بسته است طراحی کنید. حتی شکل جلو باز و دکمه خور آن بسیار خاص و بی‌نظیر است. با طراحی یک کمربند و یا جیب بر روی پیراهن با پارچه لینن خود میتوانید از سادگی آن بکاهید. طراحی اکسسوری‌های شیک بر روی پیراهن شما آن را به یک پیراهن شیک و جذاب تبدیل می‌کنید. پیراهن با پارچه لینن هم به صورت آستین کوتاه و هم به صورت آستین بلند میتوانید تهیه و طراحی کنید.

پیراهن کمر برش و چین دار با پارچه لینن

مدل پیراهن کژوال با پارچه لینن

مدل پیراهن کژوال با پارچه لینن

مدل دیگری که در عین سادگی میتواند اندام شما را به زیبایی جلوه دهد چین و برش بر روی کمر است. شما در تهیه و تولید این فرم پیراهن با پارچه لینن دچار مشکل نمی‌شوید. از طرفی به راحتی می توانید مدل پیراهن خود به یک سبک خاص تغییر دهید. این مدل نیز هم الگو و هم دوخت ساده ای دارد. با اضافه کردن چند جیب میتوانید لباس خود را زیباتر کنید.

اگر مایلید که پیراهن با پارچه لینن شما اندام شما را به خوبی نشان دهد، پیشنهاد دیگری برای شما داریم. می‌توانید در قسمت کمر لباس از یک برش پهن استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا کمر شما در این پیراهن باریک تر نشان داده شود. اما اگر به دنبال یک پیراهن با پارچه لینن هستید که آزاد و راحت باشد، باز هم از کمر برش بزنید. اینبار دامن لباس را با چین‌های بسیار ریزی که در آن ایجاد کرده‌اید به بالای تنه لباس متصل کنید.

این مدل پیراهن هم به صورت آستین‌دار و هم به صورت حلقه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین پیراهن با پارچه لینن بسیار مناسب فصول گرم و مناطق شرجی است. جنس پارچه لینن باعث می‌شود در آن احساس راحتی و شادابی داشته باشید. پیراهن با پارچه لینن به علت ساختار خاص در الیاف این لباس از تهویه مناسب برخوردار است. تهویه مناسب در پیراهن شما باعث می‌شود تا هنگام تعریق لباس دچار مشکل نشوید.

پیراهن با برش و چین کوتاه در پایین با پارچه لینن

مدل پیراهن کژوال با پارچه لینن

مدل پیراهن کژوال با پارچه لینن

فرقی نمی کند که برش را کجای پیراهن کژوال خود در نظر می گیرید. برش در هر قسمت باعث زیبایی و جذابیت پیراهن شما خواهد شد. یک برش با کمی چین در پایین لباس از مدل هایی است که نمی توان از زیبایی و سادگی آن چشم پوشید. کمربند روی پیراهن های کژوال هم ساده ترین مدل برای تنوع است.

این برش چین‌دار در پایین لباس ظاهر زیبایی ایجاد می‌کند. اما علاوه بر پایین پیراهن خود می‌توانید از آن در پایین آستین خود نیز بهره ببرید. برش‌های چین‌دار در هر کجای پیراهن شما طراحی شوند زیبایی خاصی ایجاد میکنند. پس در استفاده از قسمت‌های برش خورده و پر چین اصلا خساست به خرج ندهید. در دنیای مد و فشن جهانی طراحان ترجیح میدهند این پیراهن ها را به صورت کمی گشادتر طراحی کنند. اصطلاحا به این سبک پیراهن‌ها اور سایز می‌گویند. آنها با بستن یک کمربند بر روی پیراهن در قسمت کمر کمی چین ایجاد میکنند. این سبک پیراهن برای کسانی که در عین راحتی میخواهند کمر باریک خود را به نمایش بگذارند مناسب است.

پیراهن های جلو دکمه دار

مدل پیراهن کژوال با پارچه لینن

مدل پیراهن کژوال با پارچه لینن

تمام پیراهن های کژوالی که تا اینجا دیدیم پیراهن های جلو بسته بودند. بافت پیراهن با پارچه لینن به خوبی نشان داده است که برای مدل‌های جلو دکمه دار بسیار مناسب است. دکمه های ریز و زیاد یا دکمه های درشت با تعداد کم را با توجه به مدل پیراهن خود می توانید انتخاب کنید. میتوانید پیراهن را در قسمت کمر برش بزنید. سپس قسمت بالا تنه را به صورت جلو باز و دکمه خور طراحی کنید. از طرفی قسمت دامن را به صورت جلو بسته به شکل چیندار یا ساده به بالا تنه وصل کنید.

همچنین میتوانید پیراهن را به صورت دوبل طراحی کنید تا در کناره لباس دکمه بخورد. برای اینکه کمی پیراهن شما شلوغ‌تر به نظر برسد میتوانید در قسمت کمر آن را برش بزنید. سپس به آن یک برش باریک در حدود ۵ سانتی متر در قسمت کمر بدهید. سپس از قسمت کمری پیراهن، دامن چیندار یا ساده خود را به بالا تنه وصل کنید.

پیراهن‌های لینن برش خورده و چین‌دار بر روی بدنه

مدل پیراهن کژوال با پارچه لینن

مدل پیراهن کژوال با پارچه لینن

اگر شما هم طرفدار طرح‌های شلوغ هستید باز هم ما به شما پیراهن با پارچه لینن را پیشنهاد میدهیم. شما با طراحی برش‌های متنوع بر روی بدنه لباس خود میتوانید یک پیراهن با پارچه لینن فوق‌العاده داشته باشید. این برش‌ها امروزه در دنیای مد و فشن طرفداران زیادی دارد. در طراحی پیراهن خود علاوه بر برش در قسمت کمر، میتوانید از سرشانه‌ها تا قسمت دامن پیراهن را برش دهید. در اصطلاح خیاطان به آن دکوپ می‌گویند. با برش این قسمت لباس فانتزی برای خود میتوانید طراحی کنید.

تنها یک قطعه پارچه چین خورده با عرض حدودی ۵ سانتی‌متر یا بیشتر در بین برش‌های بدنه لباس قرار دهید. با این تکنیک پیراهن خود را از حالت ساده تبدیل به یک پیراهن فانتزی و فوق یونیک کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *