بلوز با پارچه وال خامه دوزی

بلوز با پارچه وال خامه دوزی : پارچه وال خامه دوزی به خاطر پارچه زمینه که از جنس وال است بسیار خنک و سبک است. این پارچه برای دوخت انواع بلوز های دخترانه کژوال مناسب است. با پوشیدن بلوزی از جنس وال خامه دوزی در طولانی مدت احساس خستگی نخواهید کرد. مخصوصا اگر مدل های انتخابی تان مدل های آزاد و راحتی باشند. مقدار نخ در پارچه وال بسیار زیاد است. همین امر موجب می شود تا این پارچه در دراز مدت بوی نامطبوع نگیرد. از طرفی به علت خنکی و نرمی بالایی که دارد برای تابستان و روزهای گرم سال انتخاب مناسبی می باشد. به همین تریتب قصد داریم شما را با چند مدل از بهترین مدل های بلوز وال خامه دوزی آشنا کنیم. در ادامه چند نمونه بلوز وال خامه دوزی را در کنار هم نقد و بررسی می کنیم. با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

بلوز های جلو دکمه دار و پارچه وال خامه دوزی

پارچه وال خامه دوزی برای دوخت انواع و اقسام مدل لباس ها کاربرد دارد. این پارچه لطیف برای دوخت بلوز های دکمه دار نیز بسیار مناسب است. این بلوز وال خامه دوزی می تواند به صورت چپ و راستی یا ساده طراحی شود. اگر بلوز وال خامه دوزی شما به صورت چپ راستی می باشد بهتر است، از دکمه دوبل استفاده کنید. این کار زیبایی خاصی به بلوز شما هدیه خواهد کرد. اگر طرفدار سبک های مینیمال و ساده می باشید کار شما در همین مرحله پایان می یابد.

بلوز با پارچه وال خامه دوزی

اما اگر می خواهید کمی به لباستان فرم دهید از برش های مختلفی می توانید بهره ببرید. برش از کمر یکی از این آیتم ها است. این برش طرفداران زیادی دارد، زیرا جدای از زیبایی باعث باریکتر نشان دادن بالاتنه شما می شود. برای زیبا تر شدن بلوز وال خامه دوزی خود در قسمت آرنج ها می توانید برش افقی در نظر بگیرید. افراد لاغر اندام نیز می توانند از این برش بهره ببرند.

با در نظر گرفتن چند پیلی ریز در زیر برش کمرتان بلوز شما فانتزی تر خواهد شد. برای نشان دادن خوش سلیقگیتان و ایجاد هارمونی در بلوز وال خامه دوزی تان چند پیلی هم اندازه پیلی های خط کمر در قسمت سرشانه ها در نظر بگیرید. اگر آستین را از قسمت آرنج برش زدید آن را با طراحی کمر بلور وال خامه دوزی خود ست کنید. قسمت جدا شده پایین آستینتان را می توانید دو برابر در نظر گرفته و با ایجاد چین های ریز برای آن یک حالت پفی ایجاد کنید. به عکس پایین نگاه کنید تا متوجه شوید این پارچه با مدل لباس مناسب چه جذابیتی ایجاد کرده است.

رنگ سفید و بلوز دکمه دار

این پارچه که وال خامه دوزی نام دارد در اصل نام خود را از نوعی صنایع دستی به نام خامه دوزی وام گرفته است. در خامه دوزی سنتی معمولا از نخ سفید به روی پارچه سفید استفاده می شود. به همین خاطر پارچه وال خامه دوزی سفید طرفداران بسیار زیادی دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ سفید بر روی هر نوع پارچه و لباسی که باشد نیازمند مراقبت بیشتری می باشد. اما جذابیت و زیبایی پارچه سفید باعث می شود تا این بلوزهایی با پارچه سفید طرفداران زیادی داشته باشد. بلوز وال خامه دوزی یکی از پرطرفدارترین های دنیای مد است. این بلوز کوتاه دکمه دار همان طور که میبینید با پارچه سفید بسیار دوست داشتنی است.

بلوز با پارچه وال خامه دوزی

بلوز با پارچه وال خامه دوزی

بیاید با هم نقاط قوت بلوز وال خامه دوزی سفیدی که در تصویر می بینیم را بررسی کنیم. جدای از رنگ سفید که بیانگر شجاعت و خوش سلیقگی طراح است اِلمان های دیگری نیز در این بلوز وال خامه دوزی زیبا خود نمایی می کند. آیتم بزرگی در این بلوز وال خامه دوزی هست که در نگاه اول چشم را به خود خیره می کند. آستین های منحصر به فرد این بلوز وال خامه دوزی زیبا است.

بلوز با پارچه وال خامه دوزی

پارچه وال خامه دوزی شده نرمی و لطافت غیر قابل انکاری دارند. اما آهار بخصوص پارچه وال باعث می شود تا این آستین پفی به زیبایی بر روی بلوز شما سوار شوند. در قسمت سر شانه های خود از چین های ریز یا پیلی های بزرگ استفاده کنید. اگر می خواهید آستین های بلوز وال خامه دوزی شما محکم تر و با صلابت تر بایستد، می توانید فقط در قسمت سر شانه های خود از لایی چسب بهره ببرید. این کار باعث ضخیم تر شدن این قسمت از آستین شما خواهید شد. به طبع پف زیبا تری را به شما ارائه می دهد.

نام های دیگر پارچه وال خامه دوزی، پارچه نخی خامه دوزی، پارچه کتان سوزندوزی و یا پارچه نخی سوزندوزی می باشد.

بلوز چین دار وال خامه دوزی، انتخابی مناسب

معمولا اغلب پارچه های تابستانی برای دوخت بلوز ها و مانتو های چین دار مناسب هستند. پارچه وال خامه دوزی نیز برای دوخت بلوز های چین دار بسیار مناسب است. بلوزهای وال خامه دوزی که در قسمت کمر چین های ریزی دارند برای تمامی افراد مناسب هستند. شاید اینگونه تصور کنید که طراحی چین در قسمت کمر بلوز وال خامه دوزی شما، باعث چاق نشان دادن شما خواهد شد. اما مژده ما به شما در این مبحث همین است. به سبب لطافت و نرمی پارچه وال چین های ریز برای افراد پلاس سایز نیز مناسب می باشد. اضافه کردن چین به لباس علاوه بر زیبایی باعث آزاد و راحت تر بودن لباس شما نیز می شود. دوخت انواع یقه های مسطح مانند یقه گرد، یقه قایقی، یقه هفت و غیره با این پارچه پیشنهاد می شود.

بلوز با پارچه وال خامه دوزی

بلوز با پارچه وال خامه دوزی

اگر مایل باشید می توانیم برای قسمت آستین بلوز شما نیز ایده منحصر به فردی پیاده کنیم. برای تهیه و دوخت یک بلوز فانتزی، که مناسب جشن تولدها و مهمانی ها باشد، باید یک ایده هیجان انگیز برای قسمت آستین های خود در نظر بگیرید. پیشنهاد ما به شما همان ایده چین در قسمت آرنج ها است، اما اینبار به شکل کاملا متفاوت.

با طراحی برش در آستین ها شروع کنید

ابتدا با طراحی برش در قسمت آستین ها و تهیه چین های ریز در این قسمت شروع کنید. می توانید در این ناحیه از کش استفاده کنید. در حقیقت دوخت یک کش نازک 1 سانتی متری در زیر درز افقی آستین باعث جمع شدن پارچه می شود. با این ایده شما می توانید آستین خود را به سمت بالا و پایین هدایت کنید. اگر کمی قسمت بالایی آستین خود را گشاد تر در نظر بگیرید عالی می شود. با اینکار وقتی آستین را به سمت بالا می فرستید حجم فوق العاده ای در قسمت فوقانی ظاهر می شود.

بلوز با پارچه وال خامه دوزی

به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می دهم، از همین ایده در قسمت کمر بلوزتان هم بهره مند شوید. کافیست کمی بدنه بلوز وال خامه دوزی خود را گشادتر طراحی کنید. سپس در زیر برش کمر خود از کش استفاده کنید. اینگونه لباسش شما در قسمت کمرتان فیت تن خواهد شد و باعث لاغرتر نشان دادن شما می شود.

ترکیب پارچه ها با پارچه وال خامه دوزی

اگر به ترکیب پارچه ها با یکدیگر علاقه دارید، پارچه وال مناسب شما است. به سبب لطافت، پارچه وال به راحتی با پارچه های دیگر مَچ می شود. از این رو می توانید تنها برای قسمت هایی از بلوز خود از این پارچه بهره ببرید. قسمت های دیگر بلوز خود را می توانید از پارچه کتان، پوپلین و پارچه های دیگر استفاده کنید. برای نمونه چند مدل از این بلوز ها را با هم بررسی می کنیم.

بلوز با پارچه وال خامه دوزی

بلوز با پارچه وال خامه دوزی

می توانید به راحتی، حتی اگر خیاط تازه کاری هستید در بلوز خود برش ایجاد کنید. مسلما می دانید که برش های عمودی شما را لاغر تر نشان خواهند داد. پس اگر مایل هستید که باریکتر دیده شوید از این برش ها بهره ببرید. ایجاد یک برش اریب از قسمت سرشانه ها تا خط کمر برای شما بسیار ایده آل است. این بلوز زیبا را می توانید به صورت جلو بسته یا جلو باز تهیه کنید. می توانید در مرز برش پارچه خود از یک حلزونی یا یک برش پهن که به آن اِوزمان داده اید استفاده کنید. با این روش شما یک بلوز فانتزی خواهید داشت.

اگر از پارچه خود اضافه آوردید آن را دور نیندازید. می توانید برای زیبایی و شکیل شدن بلوز وال خامه دوزیتان از آن در سر آستین ها و یقه هم استفاده بکنید. یک نوار باریک و بلند را چین ریز بدهید و در قسمت یقه به شکل یقه ایستاده بدوزید. برای قسمت سر آستین ها به همین روش از نوار پهن تری استفاده کنید.

بلوز زیبا و دخترانه

اگر به دنبال یک بلوز دخترانه برای جشن تولدها و میهمانی های خودمانی هستید، این قسمت را با دقت تر دنبال کنید. پیشنهاد ما به شما بلوز با برش های عمودی در قسمت دکوپ های وسط جلو است. در این قسمت از حلزونی یا چین های دلخواهتان استفاده کنید. برای قسمت پشت هم از همین ایده می توانید بهره ببرید. این حلزونی اضافه شده را اگر به صورت پهن طراحی کنید در قسمت سر شانه زیباتر خواهد شد.

بلوز با پارچه وال خامه دوزی

مدل دخترانه و پرنسسی دیگری که به شما پیشنهاد می دهیم بلوز وال است که از قسمت زیر سینه برش خورده است. قسمت بالا تنه بلوزتان را به شکل یقه هفت باز در نظر بگیرید. و برای قسمت دامن بلوزتان از دامن کلوش استفاده کنید. این بلوز وال خامه دوزی شما را کم سن تر و جذاب تر نشان خواهد داد. استایل کردن این بلوز وال با شلوارک کوتاه جین، فوق العاده خواهد شد.

برای طراحی آستین های بلوز وال دست شما باز است. می توانید از عنواع آستین های فانتزی و یا ساده استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که به خاطر بدنه شلوغ و مدل دارتان به سراغ آستین های ساده تر بروید. اما اگر طرفدار آستین های پرکارتر هستید هیچ مانعی ندارد. می توانید از انواع آستین های کلوش، برش دار، پیلی، چین و … استفاده کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *