ترند لباس پاییز 1401

ترند لباس پاییز 1401 : بعد از یک تصمیم‌گیری سخت درباره‌ی انتخاب رنگ‌ها، نوبت به انتخاب مدل لباس می‌رسد. خبر خوب این است که پاییز امسال فهرستی پر از لباس‌های جذاب و متنوع از شلوار جین بگی گرفته تا کت چرم و ژاکت‌های بافتنی دارد و شما هر سبک استایلی که دوست داشته باشید، می‌توانید لباس مورد نظرتان را پیدا کنید. با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

۱- شلوار جین بگی

شلوارهای بگی یکی از آیتم‌هایی هستند که از قدیم دوباره وارد چرخه‌ی مد شده‌اند و بسیاری از افراد ممکن است خاطرات زیادی با این مدل شلوارها داشته باشند! این شلوارها یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن استایلی راحت و کژوال هستند و شما می‌توانید آن‌ها را با تیشرت‌های گرافیکی و ژاکت یا کت‌های اورسایز ست کنید.

ترند لباس پاییز 1401

۲- کت چرمی

ترند چرم برای پاییز خبر خیلی شوکه کننده‌ای نیست؛ در واقع کت چرمی یکی از محبوب‌ترین آیتم‌ها برای فصل پاییز است؛ امسال می‌توانید آیتم‌های چرمی زیادی را از کت کوتاه و بلند گرفته تا بلیزر و ژاکت‌های بامبر ببینید. نکته‌ی مهم این است که خرید یک لباس چرمی باکیفیت می‌تواند یک سرمایه‌گذاری به‌صرفه باشد؛ زیرا چرم جز آیتم‌هایی است که هر سال در لیست ترندها قرار می‌گیرد و شما می‌توانید آن را برای مدت طولانی بپوشید.

ترند لباس پاییز 1401

ترند لباس پاییز 1401

 

۳- الهام از پانک و هوی متال

خبر خوب برای طرفداران استایل پانک و هِوی متال، امسال آیتم‌های بسیار زیادی در طراحی برندها دیده می‌شود که الهام گرفته شده از سبک پانک هستند؛ دامن‌های میدی پیله‌دار، کفش‌های لوفر چرمی، کت‌های پشمی چهارخانه و لباس‌هایی با پالت تیره و رنگ سیاه که برگرفته از سبک هوی متال هستند.

ترند لباس پاییز 1401

۴- بامبر جکت

یک انتخاب بی‌دردسر، شیک و کاربردی. بامبر جکت‌ها واقعا نیازی به تعریف کردن ندارند و با پوشیدن آن‌ها می‌توانید استایلی بسیار راحت و کژوال داشته باشید. ساده‌ترین روش برای پوشیدن بامبر جکت، ست کردن آن با تیشرت یا هودی و شلوار جین است. اگر دوست دارید خلاقیت بیشتری به خرج دهید، آن را به همراه یک پیراهن بلند بافتنی بپوشید و با یک جفت بوت، استایلتان را تکمیل کنید.

ترند لباس پاییز 1401

ترند لباس پاییز 1401

 

۵- وست یا همان جلیقه

شاید در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد، اما جلیقه پتانسیل تبدیل شدن به یکی از آیتم‌های ضروری در کمد لباس شما را دارد؛ به خصوص در روزهایی که هوا ملایم است و برای پوشیدن یک کت چرمی خیلی سرد نیست. اگر دوست دارید استایلتان رسمی‌تر باشد، می‌توانید شلوار و جلیقه‌ی خود را از یک جنس انتخاب کنید.

همچنین از آن‌جایی که ژاکت‌های بافتنی یکی از ترندهای اصلی پاییز و زمستان امسال هستند، می‌توانید وست‌های بافتنی را هم بپوشید. این وست‌ها ترکیب بسیار زیبایی روی یک پیراهن مردانه سفید ایجاد می‌کنند.

ترند لباس پاییز 1401

۶- ترنچ کت

ترنچ کت‌ها برای مدت طولانی است که جز آیتم‌های محبوب و پرطرفدار برای پاییز و زمستان هستند. این کت‌ها شما را از سوز و سرما نجات می‌دهند و در عین حال ظاهری بسیار شیک و مرتب را برای شما ایجاد می‌کنند. یک مزیت اصلی ترنچ کت‌ها این است که با آیتم‌های متفاوتی به راحتی ست می‌شوند و می‌توانید با آن‌ها استایل‌های مختلفی مانند کلاسیک، رسمی و کژوال داشته باشید.

ترند لباس پاییز 1401

ترند لباس پاییز 1401

 

۷- کفش‌های لوفر

جذابیت لوفرها دیگر نیازی به تعریف ندارد؛ این کفش‌ها در عین شیک بودن بسیار راحت هستند. اگر یادتان باشد این کفش‌ها جز ترندهای بهار و تابستان هم بودند و این مزیت کفش‌های لوفر است که هم برای استایل تابستانی قابل استفاده هستند و هم پاییزی. شما می‌توانید این کفش‌ها را به همراه شلوار جین، شلوار پارچه‌ای، دامن و جوراب بلند، ترنچ کت‌ها و پالتو بپوشید.

ترند لباس پاییز 1401

۸- اکسسوری‌ها را فراموش نکنید

اکسسوری‌ها تکمیل کننده‌ی هر استایل هستند و نباید آن‌ها را فراموش کنید. دستکش‌های بلند، کلاه بافتنی، انگشترهای رنگی و چشم‌گیر و کیف‌های رودوشی و چرمی از اکسسوری‌های ترند برای پاییز و زمستان امسال هستند.

ترند لباس پاییز 1401

ترند لباس پاییز 1401

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *