ست لباس پاییزی دخترانه

ست لباس پاییزی دخترانه : مثل هر فصلی، استایل زیبا و جذاب پاییزی خصوصیت های ویژه خودش‌ را دارد؛ از موردهایی که قادر خواهید بود در ست‌‌های‌ پاییزه‌ خود از آن‌ها بکارگیری بکنید تا تعیین رنگ‌هایی که با برگ‌‌های‌ رنگین و قشنگ درختان در موعد خزان تناسب دارند. ست‌های‌ زیبای پاییزی از آن ست‌‌هایی‌ می باشند که حتما باید تستش کنید‌. با دقت به وضعیت ناپایدار هوا‌ نوع‌ موردهایی که برای‌ موعد خزان گزینش می‌کنید حتما باید انعطاف ضروری را داشته باشند . موردهای تعیین شده بایستی برای‌ هوای اندکی سرد و بارانی‌ پاییزی به درد بخور باشند ، زیادتر از حد کلفت و گرم و بیشتر از حد سرد و ظریف نباشند تا بتوانید تیپ راحتی‌ داشته باشید با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

ست‌‌های‌ جذاب‌ پاییزی

برای اینکه در این فصل زیبا بدرخشید ما برای‌ شما چند گزینه فوق العاده مهیا کرده‌ایم . در امتداد به وارسی ست پاییزی با کت و دامن‌ ، استایل مونوکروم پاییزه و استایل پاییزی بوهو با ترکیب‌ رنگی سرخ و خردلی‌ خواهیم پرداخت .

ست پاییزه با کت و دامن‌

ترکیب‌ رنگی قهوه‌ای و کرم یکی از عالی ترین ست‌‌های‌ خوشگل پاییزی می باشند . اگر در این ترکیب‌ رنگی اندکی نارنجی یا خردلی‌ افزون گردد تلفیق رنگی بی‌همتایی می گردد . در این ست یک کت پاییزه به رنگ قهوه‌ای گزینش کرده‌ایم؛ یکی از عالی ترین لباس های پاییزی برای‌ استایل در این موعد کت‌‌های‌ پاییزه خواهد بود . کتی که برای‌ موعد خزان گزینش می‌کنید نباید بسیار ضخیم و کلفت یا بسیار ظریف باشد‌ تا برای‌ هوای متعادل‌ به نسبت سرد پاییزی به درد بخور باشد‌ . در استایل کژوال زیبا و استایل رسمی‌ قادر خواهید بود این کت‌‌ها‌ را به همراه اقسام شلوار‌های‌ متعدد و یا دامن‌ ست نمائید .

دامن‌‌های‌ پاییزی هم یکی از عالی ترین گزینش ها برای‌ استایل پاییزی می باشند ، ترکیب‌ دامن‌ پاییزه با ساپورت و پوتین یا نیم‌بوت بسیار‌ عالی است‌ . در این ست پاییزه یک دامن‌ مخمل به رنگ کرم کاراملی را با کت قهوه‌ای رنگ ست کرده‌ایم که همراه با پوتین قهوه‌ای رنگ ترکیب‌ زیبایی را خلق می سازد . در پایان با افزون نمودن یک شال‌ پاییزه رنگین دارای ترکیب‌ رنگی قهوه‌ای ، کرم و نارنجی اندکی جلوه‌‌ پاییزی به این ست افزون خواهیم کرد . به منظور تقویت‌ رنگ نارنجی در ست ، یک ساک چرمی به رنگ نارنجی به ست افزون خواهیم کرد تا گیرایی این رنگ زیبا در پهلو ترکیب‌ کرم و قهوه‌ای افزون‌تر گردد و ست حال‌ و هوای پاییزی به خود بگیرد.

در پایین کت یک شومیز به رنگ بژ ، سپید ، قهوه‌ای و یا کرم می‌توان به این ست افزون نمود . اگر قصد داشتید این ست پاییزی یا استایل همانند آن را تست بکنید اکسسوری به رنگ طلایی‌ ، برنجی همراه با سنگ‌ها و تزیینات نارنجی ، سرخ ، خردلی‌ و زرد در این ست بی‌اندازه زیبا خواهد شد .

ست لباس پاییزی دخترانه

ست لباس پاییزی دخترانه

ست لباس پاییزی دخترانه

ست لباس پاییزی دخترانه

 

استایل مونوکروم پاییزه

یکی از ست‌‌های‌ زیبای پاییزی ترکیب‌ مونوکروم می باشد . ترکیب‌ مونوکروم طوسی‌ ، سپید و سیاه ترکیبی مشابه تصویر های سیاه‌ و سفید‌ کهنه خلق می نماید . هم اکنون درصورتی‌که به این ست مونوکروم یک مورد با رنگ برجسته و براق افزون کنیم ، نتیجه عمل خیلی جذاب و فوق العاده خواهد شد . یکی از خصوصیت هایی که تیپ پاییزی در اختیار‌ ما می گذارد توانایی یک‌دست کردن موردهایی با بافت‌های متفاوت در کنار‌ یکدیگر است؛ ازاین‌رو در استایل‌های مونوکروم احتمال یک‌دست کردن تناژهای گوناگون رنگی در بافت‌های متعدد ترکیبی زیبا و ویژه پدیدار می‌نماید .

در این ست پاییزی یک رویه‌‌ بافته‌شده به رنگ طوسی‌ روشن‌ را با یک دامن‌ چهارخانه مشکی و سپید پشمی ست کرده‌ایم . یک پوتین مخمل طوسی‌ فیلی ، یک شال‌ بافتنی با ترکیب‌ رنگی سپید و طوسی‌ این ست زیبا را کامل می‌کند . در پایان همراه با این ست مونوکروم می‌توان با اندکی ابتکار یک رنگ برجسته افزون نمود . در این ست پاییزی ما رنگ برجسته را در غالب‌ یک ساک ظریف چرم‌ زرد‌رنگ به استایل افزون کرده‌ایم . شما قادر خواهید بود با اکسسوری‌هایی مثل ساک یا زیورآلات این رنگ را به ست افزون نمایید؛ به عنوان نمونه یک گردنبند مهره‌ای دراز زرد کهربایی به گردن خود آویزان نمایید .

در پایین رویه‌‌ بافت بسته‌ به پسند و هرچند دمای هوا‌ ، قادر خواهید بود یک تیشرت ، بلوز و یا شومیز به رنگ‌های سپید ، طوسی‌ و یا سیاه را به ست افزون نمائید .

ست لباس پاییزی دخترانه

ست لباس پاییزی دخترانه

ست لباس پاییزی دخترانه

 

استایل پاییزی سبک بوهو با ترکیب‌ رنگی سرخ و خردلی‌

رنگ خردلی‌ یکی از جذابترین رنگ‌ها برای‌ استایلی قشنگ در فصل پاییز خواهد بود ، تلفیق این رنگ گیرا با سرخ ، یادآور برگ‌‌های‌ رنگارنگ درختان پاییزی خواهد بود . در این تیپ پاییزی به سبک‌ بوهو ، از موردهای سرخ ، کرم و خردلی‌ بکارگیری کرده‌ایم . این تلفیق رنگ یکی از ست‌‌های‌ خوشگل پاییزی می باشد .

یک کت سرخ و یک دامن‌ پاییزی خردلی‌ ، موردهای اصلی‌ این ست پاییزی خواهد بود. یک نیم‌بوت خردلی‌ چرم‌ و یک روسری‌ ترکمن با ترکیب‌ رنگی مشکی ، سرخ ، خردلی‌ و طلایی‌ این استایل خوشگل را کامل می‌کنند . برای‌ ساک گزینش های بسیاری وجود خواهد داشت ، از ساک های رودوشی خردلی‌ و کرم‌رنگ یا قهوه‌ای روشن‌ و عسلی گرفته تا چرم‌ و مخمل سرخ . با دقت به این که این ست پاییزی جذاب به استایل بوهو نزدیک‌ خواهد بود ، اکسسوری که با این ست جذاب گزینش می‌کنید خوب تر خواهد بود شلوغ‌ و رنگین باشند .

ست لباس پاییزی دخترانه

ست لباس پاییزی دخترانه

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *